Kirjoitettu Elokuu 10, 2012 75-300, mutta käytin vain 140mm ja mitä sitä turhaa kroppailemaan...pientä hienosäätörajausta toki Hienot kuvat Miko! 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 10, 2012 Oki. Missäs kohtia sä täsmälleen olit. Nimittäin vaikuttais hyvältä paikalta kuvata . Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 11, 2012 Oki. Missäs kohtia sä täsmälleen olit. Nimittäin vaikuttais hyvältä paikalta kuvata . Samaa mieltä..? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 11, 2012 Kuulemma luvaton paikka oli Mikolla käytössä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 11, 2012 Farnair Europe ATR-42-320 HB-AFF [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 11, 2012 Kuulemma luvaton paikka oli Mikolla käytössä. http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,55804.msg1383673.html#msg1383673 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 11, 2012 Tämän päivän kaksi parhaiten onnistunutta. YL-BAE [ attachment removed / expired ] OH-BLN [ attachment removed / expired ] Saa antaa kommenttia jos haluaa! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 12, 2012 MNG Airlines Cargo Airbus A300B4-203(F) TC-MNJ [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 13, 2012 http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,55804.msg1383673.html#msg1383673 Nyt en ihan ymmärrä? ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 13, 2012 Nyt en ihan ymmärrä? ??? Viittasi varmaankin "luvattomaan" kuvapaikkaan? Vahvistakoot asian itse.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 13, 2012 Mikon (Vernon) kuvissa ihan liikaa clarityä! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 13, 2012 Eiliseltä Antonov An-12BK UR-CAH [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 13, 2012 Viittasi varmaankin "luvattomaan" kuvapaikkaan? Vahvistakoot asian itse.. Sen kyllä ymmärsi mutta en älyä miksi tuon hymiön kanssa minulle tuota linkkiä heilutteli? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 13, 2012 Tänään: Austrian Air Force 8TCC Lockheed C130K Herkules. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 13, 2012 pari iltakuvaa: [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 13, 2012 Kiitos! Tältä päivältä tulee kohta vielä muutamat huitaisut . Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 13, 2012 Tässä tältä päivältä muutamat huitaisut. [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Sori että nokat oli tänään kohteena koneista Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 13, 2012 pari iltakuvaa: On kyllä hienoja, pakko myöntää. Mutta mielestäni tuossa toisessa kuvassa itse kone sekoittuu vähän liiankin hyvin tuohon tummaan taustaan -Ville Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 13, 2012 On kyllä hienoja, pakko myöntää. Mutta mielestäni tuossa toisessa kuvassa itse kone sekoittuu vähän liiankin hyvin tuohon tummaan taustaan -Ville Valitetaan silti että tuo vesileima on kyllä yks hirvitys... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 14, 2012 Valitetaan silti että tuo vesileima on kyllä yks hirvitys... Tuo vesileima oli pakko laittaa hätäisesti. Kyllä mä sen muunnan kumhan kerkiän... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 14, 2012 Tuo vesileima oli pakko laittaa hätäisesti. Kyllä mä sen muunnan kumhan kerkiän... Mitä niitä vesileimoja laittamaan????? Ne saa pois jos haluaa ja 100-varmasti löytyy samasta koneesta perempia (isompia) kuvia jos joku niitä haluaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 14, 2012 Mitä niitä vesileimoja laittamaan????? Ne saa pois jos haluaa ja 100-varmasti löytyy samasta koneesta perempia (isompia) kuvia jos joku niitä haluaa. Kuule nyt on sillee että mun kuvia on alettu käyttää väärin. Ei siinä enää mitään mutta vesileima tulee olemaan jatkossa joka ikisessä kuvassani. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 14, 2012 Kuule nyt on sillee että mun kuvia on alettu käyttää väärin. Ei siinä enää mitään mutta vesileima tulee olemaan jatkossa joka ikisessä kuvassani piste. Missä niitä väärin on käytetty? Minä en ainakaan jaksa kauheesti miettiä sitä, että joku "pöllii" mun kuvia. Antaa pölliä vaan, kun tuollaista suttua muutenkin on. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 14, 2012 Missä niitä väärin on käytetty? Minä en ainakaan jaksa kauheesti miettiä sitä, että joku "pöllii" mun kuvia. Antaa pölliä vaan, kun tuollaista suttua muutenkin on. En ole aikomassa avata sitä juttua enää. Ja jos sinulle on ok että pöllitään kuvia ja sitten tullaan sanomaan asiasta jne jne jne niin ok, mutta mulle se nyt ei vaan käy. E: Ja tarkoititko sutulla minun vai sinun kuviasi? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 14, 2012 Ketjun aihe on kuvat EFHK:lla. Antakaa vesileimamussuttajien louskuttaa leukojaan ihan miten haluaa. Ei niistä kannata välittää tuon taivaallista. Jokainen tekee, kuten parhaaksi näkee... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla