Kirjoitettu Syyskuu 24, 2012 Ei kyllä helppoa ole, kun on kaikenlaisia kylttejä ja tikkaita edessä. Eikä se sääkään aina suosi [ attachment removed / expired ] Mielenkiintoisia rajauksia [ attachment removed / expired ] Ei sen nimi turhaan ole katseluterassi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 24, 2012 OH-ATM vetäs ylösvedon, Norwegian oli kiitotiellä keskeyttämässä nousua jostain syystä. [ attachment removed / expired ] Ja tätä lähdettiin kuvaamaan, TC-JDM [ attachment removed / expired ] //Toinen kuva vaihdettu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 25, 2012 hienot kuvat taas... Wiljam Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 25, 2012 Pikavisiitti kentällä tänään: Lufthansoja oli ruuhkaksi asti; Neljä konetta samaan aikaan maassa. Tässä D-ABIE ja D-AIBG [ attachment removed / expired ] ja OH-LVF liikkui taas. Koska lie lopullisesti lähdössä? [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 25, 2012 Oho! Lensikö THY normivuoronsa quattrolla tänään? Vai oliko joku muu syy vierailuun? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 25, 2012 Oho! Lensikö THY normivuoronsa quattrolla tänään? Vai oliko joku muu syy vierailuun? Eilen, ja syynä, että päivälennon kone (A320) hyytyi Vantaalle, joten oli kahden koneen matkustajat yhdellä lennolla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 25, 2012 Eilen, ja syynä, että päivälennon kone (A320) hyytyi Vantaalle, joten oli kahden koneen matkustajat yhdellä lennolla. Hyvä että joku tiesi ton syyn! Minä ihmettelin sitä monta tuntia putkeen että miksi tuli 340:sellä? Mutta sekin nyt tiedossa kiitos tästä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 25, 2012 Eilen, ja syynä, että päivälennon kone (A320) hyytyi Vantaalle, joten oli kahden koneen matkustajat yhdellä lennolla. Kappas kappas, en pitänyt päivämääriä niin kovin silmällä Noita hevejä sais näkyä kyllä useemmin. Muitakin kun Finnair siis. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 25, 2012 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 25, 2012 ^ Santerilta unohtu puolet koneesta kennon ulkopuolelle Jani Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 26, 2012 Santerin kuva on täysin väärin rajattu. Kuvassa ei ole minkäänlaista tasapainoa ja muutenkin olisi parantamisen varaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 27, 2012 Santerin kuva on täysin väärin rajattu. Kuvassa ei ole minkäänlaista tasapainoa ja muutenkin olisi parantamisen varaa. Haluatko täyslyttäyksen lisäksi jopa kertoa miten korjaisit nämä muut parantamisen varassa olevat asiat ja miten itse rajaisit kuvan? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 27, 2012 Esimerkiksi Jarno Haikosen nokkakuva Norwegian NOW:sta sivulla 469, on hyvä esimerkki hyvin rajatusta ja tasapainoisesta nokkakuvasta. Vai mitä? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 27, 2012 Esimerkiksi Jarno Haikosen nokkakuva Norwegian NOW:sta sivulla 469, on hyvä esimerkki hyvin rajatusta ja tasapainoisesta nokkakuvasta. Vai mitä? Miksi pitää vertailla kahta ihan erilaista kuvaa? Kyllä, Jarmon kuva on hyvinkin kiva kuva. Tasapainoinen jne. Mutta aivan eri lähtökohtainen, kuin Santerin kuva. Joten edelleenkin jäi kuulematta ne parannusehdotukset tuohon Santerin kuvaan. Sulla sellaisia täytyy kuitenkin olla, kun pystyt niin suorasanaisesti sen lyttäämään tuollaisenaan. Kerro rohkeasti vaan, kun mielesi näköjään kuitenkin tekee. Ihan mielenkiinnolla odotan minäkin... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 27, 2012 Santerin kuvassa painopiste on reippaasti vasemmalla, nokan edessä on turhaa tilaa ja myös vähän allakin. Kuva on otettu myös sellaisesta kulmasta, että se olisi ollut paljon parempi kokonaisena. Tässä oma versioni LTS:n nokasta. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 27, 2012 Santerin kuvassa painopiste on reippaasti vasemmalla, nokan edessä on turhaa tilaa ja myös vähän allakin. Edessä kuuluukin olla tilaa liikkeen suuntaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 27, 2012 Tässä oma versioni LTS:n nokasta. Melkosta suttua. Suosittelisin päivittämään kuvauskaluston... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 27, 2012 Melkosta suttua. Suosittelisin päivittämään kuvauskaluston... 'Ei se ole kuvauskalustosta kyllä kiinni. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 27, 2012 'Ei se ole kuvauskalustosta kyllä kiinni. Tässä oli nyt pointtina se, että mies tulee lyttäämään toisten kuvat ja sitten näyttämään miten homma hoidetaan. Totta kai tässä tapauksessa poimitaan kaikki mahdolliset virheet esiin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 27, 2012 Onko tässä nyt enään mitään järkeä. Haluttiin esimerkkiä, saatiin esimerkkiä. Minusta molemmat kuvat ovat hyviä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 27, 2012 Santerin kuvassa painopiste on reippaasti vasemmalla, nokan edessä on turhaa tilaa ja myös vähän allakin. Kuva on otettu myös sellaisesta kulmasta, että se olisi ollut paljon parempi kokonaisena. Ainut vaan, että kun kuvan tasapainoa ei voi katsoa "viivottimella", paitsi ehkä Airliners.netissä. Sittenhän tuo Santerin kuva olisikin epätasapainossa, jos tuosta nyt tuo tyhjä tila rajattaisiin pois nokan puolelta. Mun mielestä tuon kuvan elementit ovat ihan kohtuullisen hyvin tasapainossa ihan noin... Joo, se on totta, että toki tuonkin kuvan voisi ottaa monellakin eri tapaa. Mutta on mun mielestä kohtuutonta, tai ainakin hivenen typerää tulla lyttäämään toisen kuva ja ennen kaikkea kuvaajan näkemys jotenkin "vääränlaisena". Vanha neuvoni pätee edelleen ihan yhtä hyvin, kuin ennenkin. Jos ei itsellä ole antaa oikeita neuvoja, kannattaa silloin jättää se negatiivinen palaute kokonaan antamatta. Jos kuva on mielestäsi huono, se riittänee, että tiedät itse olevasi sitä mieltä... Tässä oma versioni LTS:n nokasta. Ihan mainio kuva, mutta edelleen kuitenkin ihan eri asia. Sun kuvan on tarkoitus ollakin etuviistokuva. Santerin kuvan ei. Aivan kuin yrittäisit väittää, että se on ainoa oikea tapa kuvata "nokkakuvia"? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 27, 2012 Ilari kaipaa tilaa koneen nokan eteen. Mihin sitä tarvitaan näissä kuvissa? Kun katsotaan edelleen sivulla 469 olevia Aleksin, Mikan, Jarmon, Juha-Matin, Timon, Jannen ym. kuvia, niin yksikään ei kaipaa nokan eteen turhaa tyhjää tilaa. Ovat erittäin hyviä ja toimivia kuvia. Ainakin mun mielestä. Patric on oikeassa ton mun LTS:n suhteen. Kuva on äkkiä pyöräytetty Picasalla sen kummemmin säätämättä. Ajaa kuitenkin näkemykseni tasapainoisesta rajauksesta ja tällä tuon vain sen asian esille. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 27, 2012 Ilari kaipaa tilaa koneen nokan eteen. Mihin sitä tarvitaan näissä kuvissa? Kun katsotaan edelleen sivulla 469 olevia Aleksin, Mikan, Jarmon, Juha-Matin, Timon, Jannen ym. kuvia, niin yksikään ei kaipaa nokan eteen turhaa tyhjää tilaa. Ovat erittäin hyviä ja toimivia kuvia. Ainakin mun mielestä. Patric on oikeassa ton mun LTS:n suhteen. Kuva on äkkiä pyöräytetty Picasalla sen kummemmin säätämättä. Ajaa kuitenkin näkemykseni tasapainoisesta rajauksesta ja tällä tuon vain sen asian esille. Taisteluunne en nyt sen kummemmin osallistu. Mutta kun ilmaisette mielipiteenne niin perustelut mukaan varsinkin negatiivisessa palautteessa. Tämä siis ihan vaan muistutuksena kaikille. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla