Kirjoitettu Lokakuu 4, 2012 Lähtikö tämä NCA tänään n. 16:35? Silloinhan se Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 4, 2012 Eipäs vinoilla: jumbo on EFHK:n kingi... Turha toive että tänne saadaan superjumboja Kyllä mä ainakin triploja kuvaisin mielummin, ja niillä kunnon kannuilla(GE90) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 5, 2012 Kyllä mä ainakin triploja kuvaisin mielummin, ja niillä kunnon kannuilla(GE90) Heti sen jälkeen kun sen 747 sais kuvattua Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 5, 2012 Tuli Mikon kanssa vietettyä aikaa terassilla parisen tuntia 8) Sää oli kyllä aika surkea kuvaamiseen Finski holdailee ja norski suihkuttelee taustalla 8) [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 5, 2012 Juu olin terdellä med Tuisku Norsutteli [ attachment removed / expired ] Rullaati ja lajitoveri kiihyttää taustalla [ attachment removed / expired ] Pitäähän sitä aina säätää! [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 6, 2012 Syksyn satoa tältä päivältä D-AIRT [ attachment removed / expired ] Vähän pienempää: OH-STS [ attachment removed / expired ] SE-RFT [ attachment removed / expired ] OH-LTR [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 6, 2012 Aleksin kahdessa vikassa kuvassa todella hieno valotus ja todella hyvin olet onnistunut kuvamaan sen! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 6, 2012 Tälläinen Finskin Airbus A330 tuli kuvattua jokin aika sitten.. [ attachment removed / expired ] Simo Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 6, 2012 Laitanpa itsekin joitain kuvia tältä päivältä. Turkish Airlines Boeing 737-800 TC-JHL [ attachment removed / expired ] TAP Portugal Airbus A320 CS-TNU [ attachment removed / expired ] Finnair Airbus A330-300 OH-LTN [ attachment removed / expired ] Finnair Embraer 190 OH-LKH [ attachment removed / expired ] Finnair Airbus A330-300 OH-LTO [ attachment removed / expired ] Finnair Airbus A330-300 OH-LTU [ attachment removed / expired ] Finnair Airbus A330-300 OH-LTS [ attachment removed / expired ] Finnair Airbus A330-300 OH-LTP [ attachment removed / expired ] TUIfly Nordic Boeing 737-800 SE-RFT [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 7, 2012 Simon kuvasta laatu kusee aika pahasti Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 7, 2012 Hienot kuvat Haajaselta, ehkä hieman osa ylivalottuneita, mutta olisi voinut olla korjattavissa, ja hieman värejä lisää niin KYLLÄ! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 7, 2012 Simon kuvasta laatu kusee aika pahasti Sinuna en menisi sanomaan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 7, 2012 Sinuna en menisi sanomaan Kyllä täällä varmaan saa sanoa mielipiteensä ilman että omat kuvat täytyy olla kovin ihmeellisiä. Ei se ole hyvien kuvaajien etuoikeus vain . Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 7, 2012 Sinuna en menisi sanomaan Juu mä tiiän et mun kuvat on iha per*eestä revittyjä mutta sanoinpahan vaaa mieleipiteeni Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 7, 2012 Juu mä tiiän et mun kuvat on iha per*eestä revittyjä mutta sanoinpahan vaaa mieleipiteeni Varmaan sait siitä hyvän mielen?! Olosi mahtaa olla nyt ylivoimainen. Onnea valitsemallasi tiellä! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 7, 2012 Varmaan sait siitä hyvän mielen?! Olosi mahtaa olla nyt ylivoimainen. Onnea valitsemallasi tiellä! En meinannut sitä nyt sillä tavalla vaan että ei ne minun kuvatkaan mitään parasta shottia ole.. Kuitenkin Simo on mun yks parhaimmista kavereista ja tuo on todella hyvä kuva siihen sanottuna että Simo kuvailee pokkarilla Anteeksi kuitenkin jos nyt sanoin vähän liian negatiivisesti aluksi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 7, 2012 Pokkarillakkin kykenee saamaan hyviä tuloksia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 7, 2012 Pokkarillakkin kykenee saamaan hyviä tuloksia. Kyllä, kunhan vain asetukset ja taidot kohillaan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 7, 2012 Hienot kuvat Haajaselta, ehkä hieman osa ylivalottuneita, mutta olisi voinut olla korjattavissa, ja hieman värejä lisää niin KYLLÄ! Kiitoksia, joo ehkä noista heveistä osa pääsi hiukan ylivaloittumaan. Pitää katsoa mitä niille saa aikaiseksi tehtyä . Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 7, 2012 Kuluneelta viikolta. OH-LBO [ attachment removed / expired ] OH-LQB [ attachment removed / expired ] OH-LTN [ attachment removed / expired ] OH-LTS [ attachment removed / expired ] SE-RFT [ attachment removed / expired ] TC-JGY [ attachment removed / expired ] OH-LQC [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 7, 2012 Tänään tuli käytyä pitkästä aikaa [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 7, 2012 Nupit kaakkoon AA [ attachment removed / expired ] OH-LTT [ attachment removed / expired ] OH-LTM [ attachment removed / expired ] OH-LVD [ attachment removed / expired ] OH-LTN [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 7, 2012 Norwegianin B737 [ attachment removed / expired ] Simo Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 7, 2012 Oli taas nätti iltavalo 8) OH-LZA [ attachment removed / expired ] D-AGEU [ attachment removed / expired ] YL-LCJ [ attachment removed / expired ] OH-LBS [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla