Guest Falcon 900

Sekalaisia kuvia EFHK:lta

12 190 viestiä aiheessa

Meni varmaan värit ynm. ihan päin... Meinaa koneen näyttö vähän sekasin.  :-[

Kyllä mun mielestä värit on ihan ookoo. ??? Tunnelmallisia kuvia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EC-KSÄMMÄ:

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EC-KSÄMMÄ:

Siinä "manana"-mies ihmettelee lomavalintaansa hartaasti käsi poskella.  ;D ;D

"Mihin vi***un mäkin ne lomarahani oon tuhlannut, kotona +35 ja tänne vaan syksyn sateeseen pitää rahtautua?"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siinä "manana"-mies ihmettelee lomavalintaansa hartaasti käsi poskella.  ;D ;D

"Mihin vi***un mäkin ne lomarahani oon tuhlannut, kotona +35 ja tänne vaan syksyn sateeseen pitää rahtautua?"

Sen on näkönenkin täysikokoisessa kuvassa ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EC-IOO:n pushback valmisteilla:

Tilalle tuli EC-KSM. Taustalla EC-KQC:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Molekyylikaavio lenteli jossain kentän yllä :o

VP-BCN

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

okei hieman jo vanha mutta menköön - 2.8.08 otettu (kertokaa joku rekkari):

Mites käsittely (hain hieman erilaista välillä) - onko ihan syvältä?

Rajaus pikkuisen toispuoleinen mutta pakon sanelemana.

-h-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites käsittely (hain hieman erilaista välillä) - onko ihan syvältä?

Rajaus pikkuisen toispuoleinen mutta pakon sanelemana.

Sinällään itse "editointi" on ihan OK, mutta vähän herää ajatus, että mikä on mustavalkoisuuden taka-ajatus? Mitä sillä haetaan tai yritetään tuoda kuvaan lisää?

Ja miksi rajauksesta "oli pakko" tehdä toispuoleinen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinällään itse "editointi" on ihan OK, mutta vähän herää ajatus, että mikä on mustavalkoisuuden taka-ajatus? Mitä sillä haetaan tai yritetään tuoda kuvaan lisää?

Ja miksi rajauksesta "oli pakko" tehdä toispuoleinen?

Rajauksesta senverran että nappasin kuvan "heittolaukausena" ja tuli laakastua niin että toiselta puolelta menee ropellit poikki... :-)

Mv tuli fiilispohjalta. Fiiliksenä vaalean ja tumman kontrastit, koneen muodot, propellien liike jne jotka miellyttivät omaa silmääni jollain omituisella tunnetasolla enemmän kuin väriversiona.  Ehkä siinä on jotain dramatiikkaakin enemmän kuin väriversiossa - tuota on hieman vaikea selittää - yksi pointti on myös tämä pohdinta, jonka kuva sai myös sinut kysymään esittämiäsi kysymyksiä.  :thmbup:

-h-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Rajauksesta senverran että nappasin kuvan "heittolaukausena" ja tuli laakastua niin että toiselta puolelta menee ropellit poikki... :-)

Ei ole synti rajata kuvaa jälkeenpäin ;)

Mv tuli fiilispohjalta. Fiiliksenä vaalean ja tumman kontrastit, koneen muodot, propellien liike jne jotka miellyttivät omaa silmääni jollain omituisella tunnetasolla enemmän kuin väriversiona.  Ehkä siinä on jotain dramatiikkaakin enemmän kuin väriversiossa - tuota on hieman vaikea selittää - yksi pointti on myös tämä pohdinta, jonka kuva sai myös sinut kysymään esittämiäsi kysymyksiä.  :thmbup:

Niin just. Eikä siinä mitään, kyllä se toimii noinkin. Harvemmin vain näkee tällaisessa "peruskuvassa" MV-viritystä. Olen tavallaan itse sen kannalla, että sen MV:n on tuotava kuvaan joku "lisäjuttu". Esim. johonkin vanhan koneen kuvaan mustavalkoisuudella saa joskus haettua tiettyä vanhaa fiilistä...

Voisitko pistää vertailuksi saman kuvan väriversiona identtisellä rajauksella?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole synti rajata kuvaa jälkeenpäin ;)

Niin just. Eikä siinä mitään, kyllä se toimii noinkin. Harvemmin vain näkee tällaisessa "peruskuvassa" MV-viritystä. Olen tavallaan itse sen kannalla, että sen MV:n on tuotava kuvaan joku "lisäjuttu". Esim. johonkin vanhan koneen kuvaan mustavalkoisuudella saa joskus haettua tiettyä vanhaa fiilistä...

Voisitko pistää vertailuksi saman kuvan väriversiona identtisellä rajauksella?

Totta, rajaankin lähes aina jälkikäsittelyssä mutta tämä kyseinen kuvayksilö ei antanut paljon mahdollisuuksia koska tuli rajattua jo ottovaiheessa tiukaksi :-)

ja tässä värillisenä sama:

siis OH-PAY

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla