Guest Falcon 900

Sekalaisia kuvia EFHK:lta

12 190 viestiä aiheessa

Mitä erikoista muuten on tuossa HB-IJV:ssä?

Ööh, "Swiss"-sanan vieressä ei lue samaa eri kielillä?

Siis kuten tässä.

Konehan on ex.Swiss Sun, että "Sun" on vain peitetty.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ööh, "Swiss"-sanan vieressä ei lue samaa eri kielillä?

Siis kuten tässä.

Konehan on ex.Swiss Sun, että "Sun" on vain peitetty.

No eipä mennyt kauan aikaa tuohon, ihan oikein :thmbup:.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään EFHK:lta

SE-LSL

[ attachment removed / expired ]

Offtopic mutta laitan nyt silti

Ps. Laittaisin lisää, mutta herjaa että tiedosto on liian suuri mitä teen?

Mitä teen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Offtopic mutta laitan nyt silti

Ps. Laittaisin lisää, mutta herjaa että tiedosto on liian suuri mitä teen?

Mitä teen?

Pakkaat kuvaa niin että tiedoston koko vähenee alle 200KT:hen? ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pari kuvaa keskiviikolta. :P

MM-62243

96-0002

EW-246TG

YL-BBD

96-0002 ja OH-LG?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pakkaat kuvaa niin että tiedoston koko vähenee alle 200KT:hen? ;)

Ja miten se onnistuu :-[  ? Sori että olen näin tyhmä vaarmaan helppo juttu mutta enpäs tietä.... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

96-0002 ja OH-LG?

Oi, onpa upea kuva! Ja kohina jotenkin vain lisää fiilistä tässä tapauksessa :) Melkein tekisin itse ehkä kuitenkin sen verran syntiä, että kloonaisin tuota MD:tä himpun verran alaspäin, ettei se olisi ihan noin ahdistavasti ruudun ylälaidassa kiinni. Sitten alettaisiin hipoa jo täydellisyyttä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja miten se onnistuu :-[  ? Sori että olen näin tyhmä vaarmaan helppo juttu mutta enpäs tietä.... ::)

On kait tuotakin vähän pakattu :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lähdetäänpä siitä, että mitä ohjelmaa käytät kuvien pienentämiseen? Sen jälkeen joku kyseisen ohjelman tunteva varmasti osaa auttaa asiassa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oi, onpa upea kuva! Ja kohina jotenkin vain lisää fiilistä tässä tapauksessa :) Melkein tekisin itse ehkä kuitenkin sen verran syntiä, että kloonaisin tuota MD:tä himpun verran alaspäin, ettei se olisi ihan noin ahdistavasti ruudun ylälaidassa kiinni. Sitten alettaisiin hipoa jo täydellisyyttä :)

Se on sillä viisiä, että jos ne kohteet eivät ole kloonaamatta oikeassa paikassa, ni niitä ei ruveta jälkikäteen siirtelemään ;) Kuva on kyllä julmetun hieno!

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos!

Ei tarvitse kloonata. Siitä löytyy myös vähemmän ahdistunut versio  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se on sillä viisiä, että jos ne kohteet eivät ole kloonaamatta oikeassa paikassa, ni niitä ei ruveta jälkikäteen siirtelemään ;)

Arvasin, että se on Antti, joka tuon sanoo!! HEHEHE, ihan oikeasti tuota viestiä kirjoittaessani kävi mielessä, että se olet juuri sinä, joka ensimmäisenä suun aukaisee ;D

Onneksi digiaika on tuonut mukanaan mahdollisuudet moneen asiaan, ja olisihan se sääli, mikäli niitä ei käytettäisi myös hyödyksi. Totuus on, että filmiaika meni jo ja nykyään on uudet kujeet. Mutta ok, rajansa kaikella. Esim. kohteiden lisääminen kuvaan jälkikäteen on sellaista, mitä en hyväksyisi. Mutta esim. tässä tapauksessa pieni (sentin verran tuossa ruudulla) MD:n siirtäminen ei nyt vielä ole mikään maailman törkein asia, jos sillä saadaan kuvaan se viimeinen silaus. Lähtökohta kuitenkin on, että sinä et voi tuohon niin nopeasti reagoida, että saisit sen koneen siellä taustalla just oikeaan kohtaan, joten olisi se sääli jättää kuva puolitiehen sen takia...

Ja nyt jos vertaa tuota Mikon toista kuvaa, ei se ole enää sama kuva, kuin ensimmäinen. Tuossa vain näkee, miten pienestä se kaikki voi oikeasti olla kiinni. Nyt reunoille tullut lisätila ei enää tuo tuota Globemasteria esille samalla tavalla, kuin ensimmäisessä versiossa ollut rajaus sen teki. Samoin alareunan "pusikko" on pienentynyt olemattomiin, eikä enää anna kuvaan mitään. Nuo kaksi seikkaa kuitenkin olivat minusta ko. kuvan suola. Ja lisäksi tuossa kakkosversiossa se ykösversiossa pippurina ollut MD on jo liiaksi oikealla, mikä taas vaikuttaa hirveästi kuvan tasapainoon... Pienestä se on joskus kiinni :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Arvasin, että se on Antti, joka tuon sanoo!! HEHEHE, ihan oikeasti tuota viestiä kirjoittaessani kävi mielessä, että se olet juuri sinä, joka ensimmäisenä suun aukaisee ;D

Oonkmää nipo, hä  ;D Siinä oli hymiö kuitenki. Kyllä mä oikeesti oon vähän samoilla linjoilla tuossa asiassa. Mutta en toisen kautta kyllä myöskään hyväksy mitään syvää valheellisuutta kuvassa.

-A-

PS. Hassu juttu, en ookaan nähnyt TU-154:sta Suhinan uusissa maaleissa ikinä, mutta justiinsa semmoisen pyrstö tuolla mennä vipattaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä pari jatkoa C-17 kuviin.

Sama rekkari kuin eilenki :P

Olisi se voinut vähän pidemmällekin tulla

Väärän valon puolelta otettu, mutta ei ollut paljoa aikaa miettiä toista kuvauspaikkaa :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lähdetäänpä siitä, että mitä ohjelmaa käytät kuvien pienentämiseen? Sen jälkeen joku kyseisen ohjelman tunteva varmasti osaa auttaa asiassa...

Ok lähdetään siitä ;) Jos voi niin nikon NX viewer en ole varma. Tai sitten Infran view. Tai vielä Picassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa tuollainen se siis olikin :P Kotia kun olin menossa niin ihmettelin kun spottaajia seisoskeli joka puolella :P Piti alkaa taiteilemaan mopon kanssa että näki kunnolla 10-12 aikoihin :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuskasi Talebaneja pallot jalassa ja siteet silmillä?  :P

roudasivat herroja paratiisiin (lue: tallinnaan) 70 "neitsyen" luo ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan näin mielenkiinnosta kysyn, että lähtikö tuosta vermeestä minkälaiset saundit? :)

Todella onneton pihinä... CessnaPiper pesee mennen tullen palatessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla