Kirjoitettu Heinäkuu 12, 2011 Hieman liikennettä eiliseltä 8) [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 12, 2011 Hieman liikennettä eiliseltä 8) Aivan loistava kuva! Mikäs tuo laskeutuva A310 (vai a300?) oikein on? ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 12, 2011 Tämän aamun American, N39356 Jarruttelua kiitotie 33:lla vajaa pari tuntia aikataulusta jäljessä. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 12, 2011 Siinäpäs on loistava kuva Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 12, 2011 Aivan loistava kuva! Mikäs tuo laskeutuva A310 (vai a300?) oikein on? ??? A300F OD-TMA Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 12, 2011 Täs olis ketjun jatkeeksi enemmän tai vähemmän rakeisia ja suttusia EFHK-kuvia heinäkuun ensimmäiseltä päivältä Parempaan en ole toistaseksi pystynyt 42mm (maksimi)polttovälillä (koetan hankkia pitempää putkea lähitulevaisuudessa). Ja ovathan järkkäri ja kokemuskin aika entry-level tasoa, mutta turhaan selittelen, hauskaahan se on Alkuun Lufthansan A320 - D-AIPK Finnairin A319 - OH-LVH Rossiya - 737-500 - EI-CDE Quebec Bravo - A340 - OH-LQB Ja toinen samaisesta enemmän tai vähemmän vauhdista: Blue1 - 717-200 - OH-BLJ LOT:in ERJ 175 - SP-LIN Ja loppuun vielä ehkä viimeisiä Easy Jettejä vähään aikaan - G-EZGE - A319 - Taustalla Finnairin Emppua Kommentteja saa laittaa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 12, 2011 Mromro. Mun mielestä oikein kelpokuvia, mutta miksi tuollaisia rajauksia? ??? Eikö kannattaisi rajata niitä enemmän niin, että itse kone olisi keskellä? Toki tästä jokaisella omat mielipiteensä, mutta minun silmään kuvat toimisivat paremmin jos kone olisi keskellä kuvaa.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 12, 2011 Eikö kannattaisi rajata niitä enemmän niin, että itse kone olisi keskellä? Täysin yliarvosttettua. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 12, 2011 Mromro. Mun mielestä oikein kelpokuvia, mutta miksi tuollaisia rajauksia? ??? Eikö kannattaisi rajata niitä enemmän niin, että itse kone olisi keskellä? Miksi ihmeessä? Nyt noissa monessa kuvassa on joku idea, toisin kuin siinä keskelle rajatussa perussiiderissä. Etenkin Blue1 toimii just tuolla rajauksella mainiosti. Lisäksi nyt tässä on hauska kokonainen sarja. Vielä kun olisi vain kaikissa koneet samassa asennossa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 13, 2011 Mromro. Mun mielestä oikein kelpokuvia, mutta miksi tuollaisia rajauksia? ??? Eikö kannattaisi rajata niitä enemmän niin, että itse kone olisi keskellä? Toki tästä jokaisella omat mielipiteensä, mutta minun silmään kuvat toimisivat paremmin jos kone olisi keskellä kuvaa.. Joo onhan se totta, että foorumin käytäntö on ollut aikalailla juuri tuo keskelle rajaus, mutta oikeastaan tämä oli kyllä tietoinen valinta, koska rajaukset tehtiin kaikki jälkeenpäin tietokoneella johtuen millien riittämättömyydestä (käytännössä kuvia on vain hiukan pienenetty ja kropattu oikea alue kuvasta). Kone kuvan keskellä tuntui vaan jotenkin aika tylsältä, tosin toimiihan se todella monessa kuvassa. Mukava vähän enemmän näyttää kiitotietä ja taivasta kuvissa, kun ovathan nekin tärkeitä lentämisen kannalta itse koneen lisäksi Sarjan loppuun olis ollut hyvä kuvata muutama vienosti takaviistosta, mutta valo ei oikein sallinut sellaista. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 13, 2011 Joo onhan se totta, että foorumin käytäntö on ollut aikalailla juuri tuo keskelle rajaus, mutta oikeastaan tämä oli kyllä tietoinen valinta, koska rajaukset tehtiin kaikki jälkeenpäin tietokoneella johtuen millien riittämättömyydestä (käytännössä kuvia on vain hiukan pienenetty ja kropattu oikea alue kuvasta). Kone kuvan keskellä tuntui vaan jotenkin aika tylsältä, tosin toimiihan se todella monessa kuvassa. Mukava vähän enemmän näyttää kiitotietä ja taivasta kuvissa, kun ovathan nekin tärkeitä lentämisen kannalta itse koneen lisäksi Sarjan loppuun olis ollut hyvä kuvata muutama vienosti takaviistosta, mutta valo ei oikein sallinut sellaista. Mun mielesta rajaukset ovat erittain onnistuneita! Uusia ajatuksia kehiin, niin saadaan aikaan jotakin mielenkiintoisempaa! - A:n paalta puuttuvat pilkut, koska olen Rodoksella. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 14, 2011 Kolme kolmen hekumaa Kiitotie 33 oli 13.7.2011 käytössä mukavan pitkään ja koko iltapäivän siitä sai nautiskella itselleni uusia kuvakulmia kokeillen. Tässä muutamia osumia. Kaukoitä/Kaukokiito [ attachment removed / expired ] Islantilainen [ attachment removed / expired ] OH-LTM taustallaan Tikkurilaa [ attachment removed / expired ] OH-LTS ja Kielotorni [ attachment removed / expired ] OH-LQA ja pikkuiset [ attachment removed / expired ] Kuvaajat ja OH-LZA [ attachment removed / expired ] Portugali-paketti CS-TQD [ attachment removed / expired ] OH-LKF ylittä Junkersintietä (fix) [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 14, 2011 OH-LXF ylittä Junkersintietä Vai LKF? Hienoa nähdä välillä vähän erilaisempia kuvakulmia! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 14, 2011 Hieno kuva tosta Islantilaisesta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 14, 2011 Kämnerintien spottauspaikalta(jota ei ole olemassakaan, paitsi meidän oma terassi) Eiliseltä: LQE lähestyy [ attachment removed / expired ] Ukrainaa... [ attachment removed / expired ] ...ja Portugalia [ attachment removed / expired ] pulu heiluttelee tiensä 33:lle [ attachment removed / expired ] Tältä päivältä finnaeir [ attachment removed / expired ] sunexpress TC-SUU [ attachment removed / expired ] Avrou [ attachment removed / expired ] Kelmi tuli pitkästä aikaa(minun muistelmieni mukaan) empulla [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 14, 2011 Kelmi tuli pitkästä aikaa(minun muistelmieni mukaan) empulla Cityhopperhan lentää lähes päivittäin empuilla hk;lle? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 14, 2011 Cityhopperhan lentää lähes päivittäin empuilla hk;lle? Sääli ettei lennä Fokkerilla... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 14, 2011 Kolme kolmen hekumaa Kiitotie 33 oli 13.7.2011 käytössä mukavan pitkään ja koko iltapäivän siitä sai nautiskella itselleni uusia kuvakulmia kokeillen. Tässä muutamia osumia. Juhanalta parhaat "peruskaurakuvat" pitkään aikaan! Piti katsoa kahteen kertaan, mm. mielenkiintoisten ja erilaisten kuvakulmien takia. Kuvaajalla on selkeästi silmää tähän touhuun. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 14, 2011 Cityhopperhan lentää lähes päivittäin empuilla hk;lle? Kyllä, joka aamupäiväinen (KL1165, KL1166) KLM:n lento operoidaan Cityhopperin Embraer E190:lla. Talvella on sitten useampi lento päivässä Empuilla . Näin olen ainakin itse pistänyt merkille. Tässä tältä aamulta nopea muokkaus, väreilyä riittää, mutta ei anneta sen häiritä. World Airways MD-11F N384WA [ attachment removed / expired ] Niin ja tosiaan upeat kuvat Juhanalta, kivaa vaihtelua kuvakulmissa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 14, 2011 OE-LEX [ attachment removed / expired ] SE-MFA [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 14, 2011 Tässä tältä aamulta nopea muokkaus, väreilyä riittää, mutta ei anneta sen häiritä. World Airways MD-11F N384WA Kyllä on iskevä kuva! MD-11-fiilis välittyy sataprosenttisesti 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 14, 2011 Islantilainen Tämä oli varsin mukava otos. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 14, 2011 Kenenkääs hommia Niki hoiti? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 14, 2011 Kenenkääs hommia Niki hoiti? Itävaltalaisturistien. Charter-sarja siis. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 14, 2011 Kuvattu 12.7 VQ-BDR A320 synkähköt kuuropilvet taustalla. [ attachment removed / expired ] Ilma bannaus OH-LEE [ attachment removed / expired ] Tänään sitten jumboa kyttäämään Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla