Kirjoitettu Elokuu 7, 2012 Peruskauraa tältä päivältä. Kyllä sinne yksi harvinaisuuskin pääsi Kait minäkin tämän sitten laitan (vaikkei kovin hyvää kuvaa tullutkaan) KLM tuli retrolla taas American 131 Heavy OO-TAF SE-MDH ES-ASO Seuraa johtajaa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 7, 2012 Tänään vierähti tovi kentällä ollessa.. American Airlines Boeing 767-300 N382AN [ attachment removed / expired ] AIS Airlines British Aerospace BAe-3102 Jetstream 31 PH-DCI [ attachment removed / expired ] TUIfly Nordic Boeing 767-300 SE-RFR [ attachment removed / expired ] Finnair Airbus A330 OH-LTP [ attachment removed / expired ] Titan Airways Boeing 737 G-ZAPW [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 8, 2012 Muutama tämän päivän kävijä taas: Vanha kunnon F-27-400M FF-3 [ attachment removed / expired ] (Entinen) Unicefkone LN-KKW [ attachment removed / expired ] Face to face [ attachment removed / expired ] I-NEOZ [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 8, 2012 Mä olin katsomassa tuon viimeisimmän setin livenä DHL:n kalliolla. Tuo TUI taisi lähteä jonkin verran heviletkan jälkeen koska sitä en huomannut. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 8, 2012 Mä olin katsomassa tuon viimeisimmän setin livenä DHL:n kalliolla. Tuo TUI taisi lähteä jonkin verran heviletkan jälkeen koska sitä en huomannut. Jos tuota Neosta tarkoitat niin tuo taitaa olla finaalissa 22L:lle. Muistaakseni oli lähdössä vasta 23:30, ja vie Celtic fanit takasin Glasgowiin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 8, 2012 Mä olin katsomassa tuon viimeisimmän setin livenä DHL:n kalliolla. Tuo TUI taisi lähteä jonkin verran heviletkan jälkeen koska sitä en huomannut. Oi kuule mäki olin kattonassaDHL:n kallioilla vissii samaa aikaa ku sä oli se hirvee se hevi letka oihkeest niit tuli jotai 6 Joo se tui tuli niitte jälkee lähin tossa hmm en oikee muista monelta lähin mutta näin sen siitä autosta ku se laskeutu lemminkäisten kallioilta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 8, 2012 Oi kuule mäki olin kattonassaDHL:n kallioilla vissii samaa aikaa ku sä oli se hirvee se hevi letka oihkeest niit tuli jotai 6 Joo se tui tuli niitte jälkee lähin tossa hmm en oikee muista monelta lähin mutta näin sen siitä autosta ku se laskeutu lemminkäisten kallioilta Tui laskeutu kauan hevi letkan jälkee siitä en saanu kuvaa ku näin sen autosta ku se meni siit mutta onneks siinä samana päivänä tuli esim: TAP star alliance livery, finskin a340 oneeorld livery, Suomen ilmavoimien fokkeri ja TNT Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 8, 2012 No etkö Veeti nähry norhettia olleskaan? HN-435 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 8, 2012 Saatettiin olla Veetin kanssa jos sulla oli seuraa. Tuo hornetti ampaisee niin ettei sitä enää huomaa siellä DHL:n kallioilla. JOka tapauksessa joku hevi oli lähtenyt jo ennen mun saapumista klo 17:20, ja katselin ettei siellä lähtevissä ollut ainakaan mitään ison näköistä jonossa kun se viimeinen 330 n. 17:40 pyyhkäisi ohi... Ja sorry, katoin nuo kuvat niin nopeesti että oletin heti väreistä että tuo viimeinen ois ollu Tui vaikka olikin Neo. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2012 No etkö Veeti nähry norhettia olleskaan? HN-435 Janne mä mietin siinä yhessä vaiheessa mitähän nuo mahtavat olla tuolla yhen hallin vieressä?... Sitten zoomailin sinne ja otin räpsyn nii kyllähän siellä oli hornetteja mutta ne oli parkissa vielä.. En ihan ehtinyt nähdä niitä ousussa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2012 Saatettiin olla Veetin kanssa jos sulla oli seuraa. Tuo hornetti ampaisee niin ettei sitä enää huomaa siellä DHL:n kallioilla. JOka tapauksessa joku hevi oli lähtenyt jo ennen mun saapumista klo 17:20, ja katselin ettei siellä lähtevissä ollut ainakaan mitään ison näköistä jonossa kun se viimeinen 330 n. 17:40 pyyhkäisi ohi... Ja sorry, katoin nuo kuvat niin nopeesti että oletin heti väreistä että tuo viimeinen ois ollu Tui vaikka olikin Neo. Oikeestaa olin yksin ja olin siellä noin 16:55? Ja olin noin puoltoista tuntia siellä.... En nähnyt viimestä heviä mutta näin sitä heviä ennen tulleen lussun ja lähdin heti siitä lussun jälkeen. Autossa kohti kotia melkeen lemminkäisten kallioitten luona näen kuinka Tui b737 laskeutui siitä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2012 Hornettia terassilta tylsää pilveä vasten HN-427 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2012 Vesileimat näyttää olevan kovin muotia nykyään... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2012 Vesileimat näyttää olevan kovin muotia nykyään... ¨ Samaa juuri olen aatellut. Minkätakia niitä vesileimoja tarvitsee tunkea joka paikkaan, vielä tollaisia ''huonosti tehtyjä'' Ei pahalla, mutta suurimmalla osalla, jotka noita copyrightteja kuviinsa tunkee, ei ole pelkoa siitä että joku sen kuvan kopioisi, varsinkaan yhtään sen virallisempaan käyttöön Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2012 Jos tuossa Markuksen FlyBe- kuvassa vesileima olisi vielä isompi ja kirkkaampi, se tasapainoittaisi pieleen mennyttä sommitelmaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 10, 2012 ¨ Samaa juuri olen aatellut. Minkätakia niitä vesileimoja tarvitsee tunkea joka paikkaan, vielä tollaisia ''huonosti tehtyjä'' Ei pahalla, mutta suurimmalla osalla, jotka noita copyrightteja kuviinsa tunkee, ei ole pelkoa siitä että joku sen kuvan kopioisi, varsinkaan yhtään sen virallisempaan käyttöön Mä laitan leimat siks ettei kukaan pöllis niitä ja laittais esimerkkinä huonoista kuvista . Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 10, 2012 Peruskauraa tältä päivältä. Kyllä sinne yksi harvinaisuuskin pääsi Kait minäkin tämän sitten laitan (vaikkei kovin hyvää kuvaa tullutkaan) url=http://aijaa.com/0070510667716]img width=800 height=533]http://i9.aijaa.com/b/00705/10667716.jpg[/img][/url] Aika ärsyttävää kun näitä kuvia linkitetään kuvapalvelun kautta.. :thmbdn: Kuvat ovat kuitenkin huomattavasti ISOMPIA kuin toi 200kb:n raja. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 10, 2012 Voisko joku perustaa ihan oman "paskan jauhantaa EFHK:n kuvista" ketjun ? Nyt vain pari kuvaa ja paljon paskan jauhantaa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 10, 2012 Kuvapuolella kun ollaan, niin voisit pari kuvaa iskee Patrick vaikka jatkuvan inttämisen sijasta, jos satut omistamaan? No tässä on nyt muutamat. [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 10, 2012 Parit savut! SE-RFX [ attachment removed / expired ] OH-LBT [ attachment removed / expired ] LN-DYJ [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 10, 2012 Tuli käytyä nopiasti Vantaalla tänään OH-LTN OH-LBR UR-NTO OH-LQA LN-DYB TC-MCF OH-ATK VP-BWG TC-JFJ PH-DCI Huhhuh, vika kuva E: Ja niin Paulille kiitokset lyhyestä seurasta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 10, 2012 Muutama tältä päivältä. MD-11 oli mielessä, mutta tarttui kennolle sitten muutakin. YL-RAG [ attachment removed / expired ] OH-LGC. [ attachment removed / expired ] OH-LQD [ attachment removed / expired ] TF-FIV [ attachment removed / expired ] OH-LTN [ attachment removed / expired ] OH-LBR [ attachment removed / expired ] OH-LTS [ attachment removed / expired ] UR-NTD [ attachment removed / expired ] OH-LQE [ attachment removed / expired ] OH-LT* (kas, onpas sedän klasissa pölyä) [ attachment removed / expired ] OH-LBS [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 10, 2012 Miko, kuinka pitkällä objektiivilla toi face to face on otettu ja onko paljoo kropattu? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 10, 2012 Miko, kuinka pitkällä objektiivilla toi face to face on otettu ja onko paljoo kropattu? 75-300, mutta käytin vain 140mm ja mitä sitä turhaa kroppailemaan...pientä hienosäätörajausta toki Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla