Guest Falcon 900

Sekalaisia kuvia EFHK:lta

12 190 viestiä aiheessa

..tuppaankohan jättämään nämä kuvat aina vähän turhan tummiksi.. tuntuu ettei valkoinen ole ihan tarpeeksi valkoista vaan enemmänkin harmaata, vaikka WB pitäisi olla suht hyvin kohdallaan?

Harmaitahan nuo koneet on oikeasti varsinkin näin talven jäljiltä. Henkilökohtaisesti tykkään näistä luonnollisista kuvista, mutta silti... Tuota Pellikan pohjaniittikuvaa Quebec Alfasta: Rakastan. Se on melko onnistunut pamaus: ajoitus, tarkennus, rajaus, on kohdallaan ja niistä lähtökohdista ei ole enää vaikea säätää lisää 'karkkia'...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarjookko tankin jos oon sua ennen bisneksellä? :P

[ attachment removed / expired ]

D-AIZM Kärryjen kera

8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensimmäiset "kunnon" kuvani tänne, jos noita voi kunnollisiksi edes sanoa. Kamerani on vaatimaton Canon 500D vakioputkella.

Piti muuten tuo vanhus OH-LQA mielettömät äänet, verrattuna uudempaan sisareensa!

Kommenttia olisi silti ihan kiva saada!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näin äikkiä kännykän näytöltä toi LQA nayttää kelpo-otokselta mutta tuosta toisesta voisit ottaa sivuilta tilaa vähän pois ja lisätä sitä koneen keula ja peräpuolelle :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niko: Ihan kivoja mielestäni molemmat kuvat.

A340:sen sijoittaisin enemmän perän osoittamaan "neljännekseen", en ihan keskelle kuvaa. Ihan siis vaan silmälle luonnollisempaa, kun kuvaan tulisi myös elävyyttä.

Jälkimmäinen ihan ok muuten, mutta kohteen sijoittaisin hieman nykyisestä vasemmalle... Kone on näyttää olevan menossa hieman oikealle, niin kuva ei olisi ihan tasapaksu. Koneen tunnus olisi juju, joka osuisi tavallaan luonnollisesti "katseen keskittämiskohtaan".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toki! Olen vielä vähän käsi näiden muokkauksieni kanssa, joten kuvan laatu ei todellakaan ole mikään hehkeä.

Tuo ykkönen meni reisille, kun pyrstö pääsi putoamaan pois kuvasta... ;D

Kuva muuten vallan ok...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olin tehnyt juuri samantyylisen kuvan kuin Pekka. Meinasin etten laita sitä aluksi, ettei aleta ideakopioinnista syyttää, mutta ehkä mä kestän sen. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla