Kirjoitettu Elokuu 13, 2013 Pekka voisi perustaa ihan oman ketjun näille mahtaville kuvilleen. Nyt nämä hukkuu tänne "tavallisten" kuvien joukkoon. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 13, 2013 Siis mitä nää on? Photoshop up to eleven vaiko "are you nuts"? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 13, 2013 Americanin puhaltimet tiivisteli tänään kivasti sateen jälkeen. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 13, 2013 Onhan nuo Pekan kuvat (suht rankasti välillä) muokattuja, mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että ovat hienoja 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 13, 2013 Kohti New Yorkia: Ei löytyisi Timo isompana? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 13, 2013 Ei löytyisi Timo isompana? Nyt olen kännykän perässä niin ei oikein pääse tuolta kuvasivulta tarkistamaan miten isona, mutta katso minun kuvasivulta timolampi.kuvat.fi Pistän tarvittaessa vähän isompana, toikin vähän jäi mössöksi tosin.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 14, 2013 Päivän Americano jokseenkin tuhnuisessa säässä. N366AA [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 15, 2013 [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 15, 2013 Tältä aamulta pari rahtaria. DHL/EAT Leipzig Airbus A300-600F D-AEAO [ attachment removed / expired ] UPS Boeing 767-300F(ER) N347UP [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 15, 2013 @Pekka: Ooh! Hienot kuvat! Kiitos! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 15, 2013 Parin päivän takaa jokunen vielä, osa vähän erikoisemmilla rajauksilla.. joko toimii tai sitten ei MD-11: ..toinen sille: Air Berlin oneworld: American Amerikkaan: Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 15, 2013 Timppa, hyvin toimii. Laitetaas vielä kuvaa torstain kalustosta. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 15, 2013 Laitetaas vielä kuvaa torstain kalustosta. Rouhee on :thmbup:Toivottavasti H. Mehremabad CHARTER to timbuktu! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 15, 2013 Itseasiassa olin tänään näkeviväni Mr. Mehremabadin kameroineen EFHK:n liepeillä ja alkuviikosta tiilikasalla oli tutut sandaalin jäljet. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 15, 2013 Itseasiassa olin tänään näkeväni Mr. Mehremabadin kameroineen EFHK:n liepeillä ja alkuviikosta tiilikasalla oli tutut sandaalin jäljet. No mutta oliko, myös kamelin jälkiä havaittavissa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 16, 2013 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 16, 2013 Taattua laatua Pekalta, kerrohan jo salaisuudet näihin upeisiin kuviin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 16, 2013 Hienot koneet ja loistava keli Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 16, 2013 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 16, 2013 Perkele, se nokesi koko metsän.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 16, 2013 Jep. Ja kysehän ei ollut pelkästään starttikäryistä [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 17, 2013 En tykkää yhtään noista pekan ylimuokatuista likasista kuvista. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 17, 2013 Mä tykkään! .Toni ethänsä tykkää mistää? se oot sinä joka tääl ain valittaa.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla