Kirjoitettu Maaliskuu 18, 2015 Kebab (TC-JRT) tulossa ilmeisesti kolmion takaa, koska kotimaisella (OH-LVH) on Etuajo-oikeus..." On raakan rasistinen kommentti... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 19, 2015 Vielä amatööri ilmailun kuvailussa, mutta pistetääs nyt kuitenki eilinen kuva muokkauksella hiottuna. Finnair Embraer ERJ-190, OH-LKM Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 19, 2015 Vielä amatööri ilmailun kuvailussa, mutta pistetääs nyt kuitenki eilinen kuva muokkauksella hiottuna. Aavistuksen tumma ja näyttää, että kiitotietä vasemmalle päin voisi laskea vaikka liukurilla. Muuten aika hyvä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 20, 2015 Finnairin Airbusit OH-LTS ja OH-LTO yhteiskuvassa p> Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 25, 2015 Uutta lasia testaamassa maanantaina ja positiivisesti yllättynyt YL-BBD OH-LXH OH-LXK OH-LTU Mitäs mieltä muut ovat? >> Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 25, 2015 Nättejä kuvia Patrickilta! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 8, 2015 Jatketaas vielä kun löyty lisää kuvia. OH-LBR OH-AFI OH-LBS OH-LTO >> Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 8, 2015 Ai kun on noi 757:t nättejä 8) Vanohja, hyviä aikoja :'( Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 8, 2015 Tuo bussi pilasi tuon hyvän bojo putken No vitsi vitsinä, hyvännäkösiä kuvia Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 8, 2015 Tuo bussi pilasi tuon hyvän bojo putken No vitsi vitsinä, hyvännäkösiä kuvia Juu kivoja (NOT) vava räpsyjä... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 8, 2015 Ai kun on noi 757:t nättejä 8) Vanohja, hyviä aikoja :'( Mädäritkin vanhoja hyviä aikoja Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 8, 2015 Mädäritkin vanhoja hyviä aikoja Ehdottomasti niin. Harmittaa, kun en koskaan päässyt kolmireikäisen kyytiin... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 9, 2015 Ehdottomasti niin. Harmittaa, kun en koskaan päässyt kolmireikäisen kyytiin... Itse olen päässyt mutta eipä vajaan vuoden ikäisenä siitä ymmärtänyt. Ja enää ei pääse Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 9, 2015 Kolmimoottorisista kun puhuttiin: Muitakin arkistojen kätköstä löytyneitä >> Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 11, 2015 Muutama kuva lauantailta. Aurinko paistoi ja lämmintä oli. Japan Airlines B787, JA830J TUIfly, B737-700 B737-800, D-ATUG jettime, ATR 72-500, OY-JZY, Tää lens SAS:n Tukholman vuoroja Finnair A330-300, OH-LTO p> Air Baltic, Dash 8-Q400, YL-BAI jettime, B737-700, OH-JTZ p> Swiss, A320, HB-JLP > p> p> Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 11, 2015 Keväisiä kuvia lauantailta 8) OH-LTM OH-LTO OH-LQE OH-LQC CS-TNR p> PH-BGE JA830J p> p> p> p> p> Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 11, 2015 TUIfly, B737-700, D-ATUG -800 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 11, 2015 Muuten hyviä kuvia Tuomakselta, mutta perunallako kuvasit? Mitä tarkoitat "perunalla"? Jos meinaat rakeisuutta jne, niin se varmaankin syntyy jostain kumman syystä käsittelyn aikana. Toki aina olen valmis myös ottamaan vastaan kehittävää palautetta ja ohjeita kuvien parantamiseen itse kuvaamalla ja/tai jälkikäsittelyllä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 11, 2015 Keväisiä kuvia lauantailta 8) Varsin tyytyväinen olen kuviin. Sori että sanon suoraan mielipiteen, mutta noi rajaukset on aika karseita. ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 11, 2015 Sori että sanon suoraan mielipiteen, mutta noi rajaukset on aika karseita. ??? Kiitos toki suorasta palautteesta, mutta aina voi myös täydentää ja kertoa, mikä sitten ei ole karsea rajaus. Muutenhan palautteestasi ei juuri hyötyä ollut. Huomautan myös, että lentokoneet on vielä varsin uusi kuvauskohde mulle, joten en kai vielä oo voinukaan saavuttaa sitä ''oikeaa'' tapaa (jos sellaista edes on) rajata kuvia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 11, 2015 Kiitos toki suorasta palautteesta, mutta aina voi myös täydentää ja kertoa, mikä sitten ei ole karsea rajaus. Muutenhan palautteestasi ei juuri hyötyä ollut. Huomautan myös, että lentokoneet on vielä varsin uusi kuvauskohde mulle, joten en kai vielä oo voinukaan saavuttaa sitä ''oikeaa'' tapaa (jos sellaista edes on) rajata kuvia. Kyse on varmaan siitä, että kohde jää kuvissa alalaitaan ja ylhäällä on runsaasti tyhjää taivasta. Siihen ainakin itse kiinnitin huomiota. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 11, 2015 Kyse on varmaan siitä, että kohde jää kuvissa alalaitaan ja ylhäällä on runsaasti tyhjää taivasta. Siihen ainakin itse kiinnitin huomiota. Kiitos tarkennuksesta. Toi on kyllä ihan totta, myönnetään. Laitanpa kuvat uudelleenrajaukseen. edit. Pistetääs kuvat tähän uusiks. OH-LTM OH-LTO OH-LQE p> OH-LQC p> JA830J PH-BGE CS-TNR G-EUYT TC-JGO p> N916FD p> p> p> p> p> p> p> Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 12, 2015 Kuvien käsittelyyn käytän Paint Shop Pro 8 (PSP) ohjelmaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 12, 2015 Kiitos tarkennuksesta. Toi on kyllä ihan totta, myönnetään. Laitanpa kuvat uudelleenrajaukseen. edit. Pistetääs kuvat tähän uusiks. OH-LQE OH-LQC JA830J Noissa kuvissa ainakin omaan silmään rajaus toimii nyt hyvin. Kuvissa on hieman liikaa terävyyttä mutta siitä se lähtee Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla