Guest Falcon 900

Sekalaisia kuvia EFHK:lta

12 190 viestiä aiheessa

Tahtoo lisää millejä lasiin, jotta saisi muitakin kuin sivuprofiileja :'(.

Kukas se mulle joskus sanoi, ettei EFHK:lla tarttee enempää kuin 200mm  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kukas se mulle joskus sanoi, ettei EFHK:lla tarttee enempää kuin 200mm  ;)

Niinhän sitä taisi tulla sanottua  :-[. Mieli muuttuu, kun hakee muitakin kuvausmahdollisuuksia. Se Sigman 135-400 zoomi oli croppikennolla kyllä mielestäni vähän pitkä, mutta 35mm kennolla se olis ollu parempi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niinhän sitä taisi tulla sanottua  :-[. Mieli muuttuu, kun hakee muitakin kuvausmahdollisuuksia. Se Sigman 135-400 zoomi oli croppikennolla kyllä mielestäni vähän pitkä, mutta 35mm kennolla se olis ollu parempi.

Joo, itekin olen vähän haaveillut tuota Sigman 120-400, ei enää oikein kaikkiin tilanteisiin riitä EFHK:lla tuo oma 55-250mm vaikkakin croppikennolla.  ;D Sullahan oli ällä, niin siihen vaan hommaat teleconvertterin!  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Komea tuo Matin kuva,

Tänäänkin olisi näköjään kelejä.

-jukka 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

KLM:n vuoro tältä iltapäivältä.

PH-BDR se on, mutta rajasin tahallaan tosta siivestä osan pois, että sais kivemman näkösen :-[

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

KLM:n vuoro tältä iltapäivältä.

PH-BDR se on, mutta rajasin tahallaan tosta siivestä osan pois, että sais kivemman näkösen :-[

Allekirjoittanut ainakin kaipaisi lisää tilaa (vaikka se siipi on poikki)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Allekirjoittanut ainakin kaipaisi lisää tilaa (vaikka se siipi on poikki)

Siis koko kone on alkuperäisessä näkyvissä, mutta rajasin sen tollai ihan muuten vaan :D Jos siipeä poikkasee vain vähän, niin ei näytä hyvältä.. Ja sitten jos jättää vasempaan reunaan enemmän tilaa(tai päälle), niin tulee jotenkin oudon oloinen. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis koko kone on alkuperäisessä näkyvissä, mutta rajasin sen tollai ihan muuten vaan :D Jos siipeä poikkasee vain vähän, niin ei näytä hyvältä.. Ja sitten jos jättää vasempaan reunaan enemmän tilaa(tai päälle), niin tulee jotenkin oudon oloinen. ::)

Mutta nyt tulee visio että kone törmää tuonne vasempaan yläkulmaan. Itse suosin sellaisia rajauksia, missä koneen edessä on ilmaa, tulee vaikutelma että siinä ollaan liikkeessä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse suosin sellaisia rajauksia, missä koneen edessä on ilmaa, tulee vaikutelma että siinä ollaan liikkeessä.

Juu tiedetään. Mitäs olet mieltä semmosista proppikuvista, joissa stondaa lavat ilmassa ;D?? Liikettä(kö) semmonen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu tiedetään. Mitäs olet mieltä semmosista proppikuvista, joissa stondaa lavat ilmassa ;D?? Liikettä(kö) semmonen?

Lapojen pyöriminen/pyörimättömyys on jonninjoutavaa nysväämistä ja muutenkin eri asia kuin ilma koneen ympärillä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lapojen pyöriminen/pyörimättömyys on jonninjoutavaa nysväämistä ja muutenkin eri asia kuin ilma koneen ympärillä.

Aamen.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikka en tiedä kuvauksesta mitään, niin munkin mielestä toi Mikon kuvassa on liian tiukka rajaus.

E: Ja täältäkin Aamen Virkkulalle

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten lapojen pyöriminen liittyy kommettiini tilasta kuvassa? :o

Toisilla ihmisillä on vain pakko alkaa kaivamaan moitittavaa toisten kuvista, kun omista kuvista on löydetty jotain korjattavaa  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis mä en todellakaan tarkottanu, että Tomin kuvissa olis jotain vialla... Mun silmään oikein hyviä.

Kai nyt kumminkin saa olla omat mielipiteet :o

Itselleni en hyväksy sitä ropellin pyörimättömyyttä. Eli vaikka on kuinka erikoinen hieno kone, mutta jos ropelli stondaa ilmassa poistan sen saman tien muistiiiiikoooortilta :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

LQA tänään 9.2

Olisipa pirun makea kuva sommittelultaan, mutta nyt on kyllä jotain todella pahasti sekaisin värisäädöissä  :o Ja onhan se vähän pehmeä/epätarkkakin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisiko johtua valkotasapainon säädöistä? Vai pissinkö vaan säätämisessä.  Tässä viel orkkis kuva, vain pienennetty.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisiko johtua valkotasapainon säädöistä?

Voisi. Totuuden nimissä on sanottava, että valkotasapaino on ihan hanurillaan, mikäli tuo on suoraan kamerasta. Ja siitä voinen olettaa, että olet valkotasapainon säätänyt itse? Minä kuitenkin väittäisin, että 90% päivänvalonaikaisista kuvaustilanteista kannattaa vetää surutta automaatti-WB:llä. Nikonit, kuten näköjään sinullakin on, ainakin tekevät varsin hyvää työtä valkotasapainon suhteen...

Yritin pikaisesti alkaa tuota säätämään, mutta ei siitä oikein edes saa mitään järkevää, kun punaisen ja virheän sävyt ovat niin minimissä. Levelseillä saa tappaa sinistä ihan kunnolla ja lisäillä punaista reilummin ja vihreää ei ihan niin reilusti. Mutta tämän kummempaa siitä en oikein saa ilman armotonta nysväämistä kohta kohdalta...

Melkeinpä paras, mitä ilman suurempaa vaivaa saa aikaan, voisi olla mustavalkoversio. Jotenkin tässä ei välttämättä sitten tuo armoton pehmeyskään pistä niin pahasti silmään...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla