Seppo Koskelainen

Henkilö kateissa

6 viestiä aiheessa

:( Kurssitoveristani (AOK 11)ja vanhasta lentotyöläisestä Jaakko "Jaska" Kuusistosta ei ole aikoihin kuulunut mitään? Tietääkö joku teistä, vieläkö hän vaikuttaa jossain?

Sähköposti ja puhelin ei toimi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve

Jaskaan olin yhteydessä noin viikko sitten, en minäkään muuten tavoita, ainoastaan tämän foorumin privaattiviestit tavoittaa joskus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

:) Kiitos tiedosta Aarne. Olen aivan ummikko tämän fooromin käytössä. Saako tällä jotenkin Jaskaan kontaktia. Jos olet yhteydessä häneen tavalla tai toisella, sano terveiset kurssikavereilta ja Konstalta.

Soita vaikka minulle, jos ehdit, kuulumiset miten Jaska jakselee. Puh 040 7479520.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Privaa voit lähettää vaikka näin: klikkaa kommentin vasemmasta laidasta Jaskan nimeä(etsi hänen oma kommenttinsa joltain sivulta) ja saat näytölle J:n henk.koht.informaation jonka alalaidasta voit lähettää privaattipostia ja saat siitä vastausta omaan privaattipostiisi,jos viestisi on tavoittanut henkilön.    Tämän näköinen siis on se privaattisivu:

http://www.flightforum.fi/discussion/index.php?action=profile;u=8842

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

:) Kiitos tiedosta Aarne. Olen aivan ummikko tämän fooromin käytössä. Saako tällä jotenkin Jaskaan kontaktia. Jos olet yhteydessä häneen tavalla tai toisella, sano terveiset kurssikavereilta ja Konstalta.

Soita vaikka minulle, jos ehdit, kuulumiset miten Jaska jakselee. Puh 040 7479520.

Näin tehdään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään