Toni Heikkinen

Apple MacbBookin kanssa ongelmaa

7 viestiä aiheessa

Iltaa!

Mulle tuli hieman ongelmaa MacBookin kanssa. Minun tarvisi päästä yhden sovelluksen "asennus tiedostoihin" (en tiedä millä nimellä viralliesti kutsutaan), eli meinaan siis sitä mitä normi pc:llä pääsee. Esimerkkinä: tietokone--> programfiles --> microsoft games--> fs9 jne. Kyse olisi Farming Simulator 2015 sovelluksesta, mutta en sitten mistään löydä sen kansioita. Joko tämä on omaa tyhmyyttä tai mitä lie, mutta kertokaa te viisaammat miten löydän tuon kansion tässä MacBook Air läppärillä.  :)

Kuvittelin homman olevan helppo, mutta yksinkertainen asiakin voi olla vaikea  :laugh:

t. Toni H

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hitsi, ei onnistu.  :( Pitäsi päästä käsiksi savegame tiedostoihin, mutta en mistään löydä niitä. Ihan kun en olisi asentanut koko ohjelmaa koneelle?! :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hitsi, ei onnistu.  :( Pitäsi päästä käsiksi savegame tiedostoihin, mutta en mistään löydä niitä. Ihan kun en olisi asentanut koko ohjelmaa koneelle?! :o

Eka hitti google-haulla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuon ohjeen mukaan koitin jo pari päivää sitten, mutta tuolta application supportista ei löydy Farmingin kansioa. Ei enää ymmärrys meinaa riittää että mihin kummaan se on pukannu ne kansiot.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Löytyhän se pitkän hakemisen jälkeen. Se löyty piilotetun kansion takaa.

Eli ongelma ratkaistu!  :)

Sen verran uusi Mac käyttäjä olen että ei kaikkea koneen toimintaa vielä hallitse.

t. Toni H

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään