Guest avrorj85

Oletko lentsussa?

52 viestiä aiheessa

En tiedä onko "lentsu" iskenyt mutta toista päivää 39-asteen horkassa EI ole kiva olla! :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Flunssa on ollut päällä maanantaista lähtien. Eilen oli kuumetta 39C ja tänään kun kävin lääkärissä niin oli 38C.

Sitten on vielä rakko alahuulessa niin ei tee mieli syödä eikä juoda :P

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei,

Kumma kyllä, mutta itse olen erittäin harvoin sairas ja en muista, koska olisin ollut pois töistä :)

Tänään menin lekuriin ja sairaanhoitaja sanoikin että: "Suahan ei täällä kauheasti ole näkynyt" kun näpytteli tietojani koneelle. ;D Sanoinkin että sairastelen yleensä lomalla :P

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

Olin tuossa juuri Kuubassa ja en ole ainakaan vielä sairas ;) Töissä tosin aika moni alkaa kuukahtamaan :P Pitäisi varmaan postata kuvia matkalta :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole nyt, eikä ole oikeastaan koskaan ollutkaan, muutaman kerran on yrittänyt lentsu iskeä mutta aina se on jäänyt puolitiehen. Lääkekuuriakaan ei ole lapsuusvuosien jälkeen ollut ainoatakaan.

Tosin tällä hetkellä olen elämäni ensimmäisellä kunnon sairaslomalla(3 viikkoa), puukotettiin pikkaisen istumalihaksia, kummallisia aikoja työkseen istuvalle kun ei voi istua ;D:P Onneksi käveleminen sujuu normaalisti, olenkin viikon aikana kävellyt varmaan enemmän kuin edellisen vuoden aikana yhteensä :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tiistaina tämä alko, käheyttä ja yskänpoikasta.... keskiviikkona kuumetta ja kurkku kipee ja torstai aamuna, eli nyt ei kuumetta, kurkku aivan riittävän kipeä ja yskittää ja kaupan päälle on tilattu jostain vielä nuha...

Ainut vaan, että lauantaina ois töitä :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se on kumma tuo flunssa kun se tulee. Ja se tuli taas. Ja kumma sen takia kun juuri koskaan se ei nosta minulla kuumetta mutta siitä huolimatta vetää olon totaalisesti puhkinaiseksi.

Ja nyt kun tuntuu nousevan poskionteloihin ja korviin nin voisikin lähtä hakemaan lääkekuuria.

- J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sama vika, toista päivää sairaslomalla. Ei kuumetta, mutta nuppi turvoksissa, korvat lukossa ja ajatus ei kulje ollenkaan. Yrittäjänä en saa palkkaa sairaslomalta ja kiireiset työt kasaantuvat, joten oli kova päätös pysyä kotona.

sasu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerrankin näitä lukiessa ymmärtää nauttia siitä, että olo on mitä mainioin, yleensähän sen mukavuuden ymmärtää vasta kun se loppuu ja flunssa iskee.. Kuten kaikissa muissakin asioissa, hyvän päälle ymmärtää vasta kun sen menettää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maanantain ja tiistain välisenä yönä iski ja nyt (torstaina) edelleen kuumeen kourissa. Kuulemma A-virusta. Saisi jo lähteä, alkaa töissäkin inbox halkemaan kerpele :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kannata llian nopeasti haikailla töihin tai lenkille, sillä lähipiirissä eräs tuttu sai taannoin sydanlihan tulehduksen, kun ei malttanut ottaa rauhallisesti flunssan jälkeen. Keuhkokuumettakin on esiintynyt ja noissa jälkitaudeissa voi olla että kiire loppuu kokonaankin. Joka tapauksessa kuitenkin pidemmäksi aikaa.

Yksityisyrittäjän "huolta" ymmärrän, mutta kukaan ei ole niin korvaamaton työantajalle, että kannattasi urakoida puoliterveenä hommia.

Vaikeaahan se on tietysti jos on ns. paineita työmaalla, tiedän itsekkin.

Minäkin juuri elvistelin, että nämä kaikki flunssat ja muut kiertotaudit menevät mun ohi, vuodesta toiseen, mutta niin vain tänään piti kävellä lekuriin, kun joka lihasta kolottaa ja kurkku on aivan älyttömän kipeä. Kuumetta ei ole ollut ainakaan vielä, mutta vaimo on ollut pääsiäisestä 38-39,5 asteen kuumeessa ja nyt sillä on vasta kuumeeton päivä. Eli vähällä olen siihen verrattuna päässyt.

Toivottavasti pahin on nyt koettu tällä saraa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja nyt on kuume päällä. Justiinsa mittasin 38.2 astetta.

Ja ei siinä vielä kaikki. Jokaista niveltä kolottaa ym.

Ihan arseesta tää sairastaminen >:(:-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt se iski. Erittäin tarttuva Influenssa B ja vielä molempiin meihin. Nyt sitä ollaan sitten motissa kotona... 5-7 päivää 38-40 asteen kuumetta, armoton lihassärky jokapuolella kehoa ja päälle vielä jonkinasteinen hengenahdistus. Eikä ole mokomaan lääkkeitä :-\

Jos jotain positiivista pitää hakea, niin ei pitäisi enää vastaavan taudin pesiä meikäläiseen 10-15 vuoteen tämän jälkeen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt se iski. Erittäin tarttuva Influenssa B ja vielä molempiin meihin. Nyt sitä ollaan sitten motissa kotona... 5-7 päivää 38-40 asteen kuumetta, armoton lihassärky jokapuolella kehoa ja päälle vielä jonkinasteinen hengenahdistus. Eikä ole mokomaan lääkkeitä :-\

Jos jotain positiivista pitää hakea, niin ei pitäisi enää vastaavan taudin pesiä meikäläiseen 10-15 vuoteen tämän jälkeen...

Mulla oli pääsiäisenä sama tauti + vielä oksennus tauti :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mnä, minä, minä!!! ollu jo viikonlopusta asti ja nyt jäin nuhan takia rippikoulusta pois ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt se iski.

Meitin perheeseen iski ronski 2 viikkoa sitten, vaimo oli viikon kuumeessa, hirveä yskä jne., nuorimmaisella sama homma höystettynä parin päivän oksentelulla.....itellä tuli 3 päivää räkää solkenaan, mutta muilta vaivoilta säästyin taas.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Piti oikein kaivaa tämä vanha threadi esille, että pääsee purkamaan tunteitaan...... ;D

Toinen flunssa menossa tänä vuonna,tämän pöpön jälkitautina olen saanut vain molemminpuoleisen poskiontelotulehduksen ja otsaontelotulehduksen........ On meinaan välillä hieman heikko olla......... :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nostit just sopivasti tän :D Tänä aamuna nousin pää niin täynnä räkää kun mahdollista mutta ei se päivän rientoja haitannut mutta nyt on niin p*ska olo että olen ylpeä itsestäni jos huomenna nousen sängystä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis ihmettelen suuresti, kun ei ole ollut edes kurkku kipeä koko talvena :o. Yleensä aina jonkinlainen kuume/flunssa iskee talvella. Voisikin lyödä vaikka vetoa, että se lentsu iskee just ylppäri kirjotusten aikaan :P. Bilsan opekin just kerran selitti, että talven eka epidemia aina alkutalvesta ja toinen melkein aina kirjotusten aikaan :-\.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm... Täällä kans pahaa oloa, mutta en maalaa piruja seinille, koska pitäis viikonloppu olla ehdottomasti terve.. Lapissa varsinkin on melkosesti liikkeellä kaikkea..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaksi poskiontelotulehdusta ja pää täynnä muutakin kuin k****ta...

Pitäisköhän lopettaa ratsastus, jos vaikka olisi allergiapohjaa... :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi kun tuliskin se lentsu joskus... Aina vaan rahvas painaa duunia vuosi toisensa jälkeen ilman saikkuja pkle... Lomans uunnittelun lähtökohdathan (nuorella virkasuhteisella) ovat: 30+6+60 = 30 tienattua + 6 talvipidennystä + 60 saigonia ilman, että vaikuttaa palkkaukseen.

Näin puhuu valtionvirkamies - huumorilla tietysti  :D

TLi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään