Sami Puro

MD-11 myöhästymiset

2 324 viestiä aiheessa

Tämä on aina sellaista arpapeliä tämä konetyyppien vaihto.

 

Ruotsista oli kuulemma joku alan todellinen harrastaja lähtenyt eilen JFK:lle vain sen vuoksi, että on viimeinen LGC -matka. Noh, jos on tänään tulossa takaisin, niin saattaa saada sen viimeisen matkan mutta eilen ei sitä saanut.

 

Henkilökohtaisella tasolla pettymyksiä on tullut; keväällä 2007 piti olla meikäläisen lennolla pakasta revitty LQB alla Tokyoon mutta LQA:han oli tyytyminen ja nyt ensi keväänä, 30.3.09, piti olla 1. 333 -lento JFK:lta mutta sekin muutettiin takaisin perinteiseen konetyyppiin ja sitä ensimmäistä 333 -lentoa siirrettiin viikolla.

Näitä sattuu.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Henkilökohtaisella tasolla pettymyksiä on tullut;

Näitä sattuu.

OT:  Niin sattuu. Muistuupa mieleen parisen vuotta sitten yksi Oulun reissu, kun piti lussulla mennä, mutta pikkubussukaksi kääntyi :thmbdn:. Tuli sentään namua lentotätiltä :D. Pitihän se sitten myöhemmin ottaa vahinko takaisin nyt keväällä ja varmistaa tuplareissulla viikon välein, jolloin sainkin testata ensin QC:n ja sitten QA:n, vaikka QA oli ennakkotieto molemmille kerroille.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

OT:  Niin sattuu. Muistuupa mieleen parisen vuotta sitten yksi Oulun reissu, kun piti lussulla mennä, mutta pikkubussukaksi kääntyi :thmbdn:.

 

Ai niin, tämä unohtui.  :)

Piti olla 343 Ouluun mutta yllättäen olikin LQA pajalla niin joku 319 tms oli tuuraamassa. Sille reissulle piti etsiä jo vähän motivaatiota mutta tulipahan käytyä Oulussa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Aivan sitä tossa mietinkin, että kukas LGC:n keikat hoitaa sitten kun hän sitten JOSKUS näköjään EHKÄ otetaan laivastosta sivuun?

 

Eiko 343-laivasto ole pian taysilukuinen kun LQB:n ja LQC:n huollot HAECOlla on suoritettu? Silloin PVG:n pitaisi muuttua takaisin 343-reitiksi.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eiko 343-laivasto ole pian taysilukuinen kun LQB:n ja LQC:n huollot HAECOlla on suoritettu? Silloin PVG:n pitaisi muuttua takaisin 343-reitiksi.

 

PVG muuttui jo eilen ja LQC tuli tänään kotiin eli nyt ensimmäinen M11 on korvattu lussulla.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tämä on aina sellaista arpapeliä tämä konetyyppien vaihto.

 

Ruotsista oli kuulemma joku alan todellinen harrastaja lähtenyt eilen JFK:lle vain sen vuoksi, että on viimeinen LGC -matka. Noh, jos on tänään tulossa takaisin, niin saattaa saada sen viimeisen matkan mutta eilen ei sitä saanut.

 

Henkilökohtaisella tasolla pettymyksiä on tullut; keväällä 2007 piti olla meikäläisen lennolla pakasta revitty LQB alla Tokyoon mutta LQA:han oli tyytyminen ja nyt ensi keväänä, 30.3.09, piti olla 1. 333 -lento JFK:lta mutta sekin muutettiin takaisin perinteiseen konetyyppiin ja sitä ensimmäistä 333 -lentoa siirrettiin viikolla.

Näitä sattuu.

 

Juu, naitahan sattuu: Lokakuussa 1993 piti lentaa ekaa kertaa Lufthansan Lussulla Frankista Kennedylle, mutta se vaihdettiin viime hetkella 747-kombiksi. Toisaalta, positiivinen yllatys oli syksylta 1992, kun Agadirin lennoilla DC-10 oli korvattu MD-11:lla, eli tuolloin oli allekirjoittaneen eka lento OH-LGB:lla, ja MD-11:lla ylipaataan.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Lisää OT:tä, olihan se aikanaan ihan kiva ylläri kun 1994 Roomaan piti lentää MD-80-sarjan koneella, mutta portilla törröttikin MD-11. Eikä oltu myöhässä. ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No lähteekös LGC tänään taas reitille vai....?  :)

 

Taitaa nyt olla sillä viisiä, että LGC:n päivät Finnairin ihmisvankkurina ovat luetut ja kone on siirtynyt JFK:lta aamulla saavuttuaan pajalle.

 

-A-

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Taitaa nyt olla sillä viisiä, että LGC:n päivät Finnairin ihmisvankkurina ovat luetut ja kone on siirtynyt JFK:lta aamulla saavuttuaan pajalle.

 

-A-

 

Eräs kanssasi samassa firmassa työskentelevä kertoi minulle tänään iltapäivällä, että kone lentelisi vielä kuukauden päivät Finnairin väreissä :o.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eräs kanssasi samassa firmassa työskentelevä kertoi minulle tänään iltapäivällä, että kone lentelisi vielä kuukauden päivät Finnairin väreissä :o.

 

Ei ainaskaan ihan lähipäivinä lennetä. Taisi olla häntämoottorissa tunnit täynnä.  ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eräs kanssasi samassa firmassa työskentelevä kertoi minulle tänään iltapäivällä, että kone lentelisi vielä kuukauden päivät Finnairin väreissä :o.

 

Oolrait. Tein sitten vaan hätäisiä johtopäätöksiä, kun kone oli kuulemma D8:ssa pajalla. Moottorinvaihdosta oli jotain puhetta kans. Pahoittelen mahdollisesti virheellistä informaatiota.

 

-A-

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Oolrait. Tein sitten vaan hätäisiä johtopäätöksiä, kun kone oli kuulemma D8:ssa pajalla. Moottorinvaihdosta oli jotain puhetta kans. Pahoittelen mahdollisesti virheellistä informaatiota.

 

-A-

 

Ehkä en kuitenkaan tehnyt, koska kone on luovutushuollossa. Mihinkään se ei joka tapauksessa ole lähiaikoina lentelemässä.

 

-A-

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Pitkä on matka Bangkokiin tänä yönä kun 23:55 piti LGB:n mennä ja nyt arvio 01:30 02:45.

 

Taas long haulin pari ensimmäistä tuntia hallissa?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onko mitään tietoa, että mikä yksilö on lähdössä JFK:lle huomenna torstaina, 6.11.2008?

Teijolle pientä venttailua, ennen kun pääsee rapakon yli: AY005 arvioitu 1500

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Teijolle pientä venttailua, ennen kun pääsee rapakon yli: AY005 arvioitu 1500

 

Paastiin sitten lahtemaan siina joskus kolmen maissa -- tuloaikaa JFK:lle en muista. :-[

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Paastiin sitten lahtemaan siina joskus kolmen maissa -- tuloaikaa JFK:lle en muista. :-[

Joo tästä Järvenpään, tai siis suoraan tästä talon päältä meni kun tupakilla kävin, kello tais olla 10-15 yli kolme :) Oisko flighviewin mukaan ollu estimated 4.44pm.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Joo tästä Järvenpään, tai siis suoraan tästä talon päältä meni kun tupakilla kävin, kello tais olla 10-15 yli kolme :) Oisko flighviewin mukaan ollu estimated 4.44pm.

 

En valitettavasti huomannut sinua tupakilla, kun oli keskipaikka, mutta 04R:lta tosiaankin noustiin ja 04R:lle myos laskeuduttiin. Kone oli lahes viimeista paikkaa myoten taynna.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

En valitettavasti huomannut sinua tupakilla, kun oli keskipaikka, mutta 04R:lta tosiaankin noustiin. Kone oli lahes viimeista paikkaa myoten taynna.

No ilmankos en nähnyt sinua ikkunassa, vaikka miten tähyilin. ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onko LGF:stä jääneet tehot Helsinkiin kun on saapumassa JFK:lle n. tunnin myöhässä, vaikka aikataulun mukaan lähti? :laugh:

Vai onko vetten päällä niin kovat puhurit ettei kolmella pärjää?  :laugh:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään