Sami Puro

MD-11 myöhästymiset

2 324 viestiä aiheessa

Onko LGF:stä jääneet tehot Helsinkiin kun on saapumassa JFK:lle n. tunnin myöhässä, vaikka aikataulun mukaan lähti? :laugh:

Vai onko vetten päällä niin kovat puhurit ettei kolmella pärjää?  :laugh:

Mistä sait tunnin? 3:55 local aikataulussa ja nyt estimaali touchdownille 4:04. Mun mielestä tuossa 9 minuuttia.

Ei ole puhuria mikä yhtätoista pidättelisi.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä sait tunnin? 3:55 local aikataulussa ja nyt estimaali touchdownille 4:04. Mun mielestä tuossa 9 minuuttia.

Sillon kun itse vilasin niin oli estimaali 4.49pm, mutta hyvä jos on saanu kiinni  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä se kova vastainen vanhoja Rouviakin(LUE:MD-11) pidättelee ;).

-jukka 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään aasian liikenne enemmän ja vähemmän myöhässa konemalliin katsomatta. Talvi yllätti  ;D

Noh, lussuja kuitenkin enemmän myöhässä.  :D Vasta yksi M11 -reitti ilmoitettu myöhästyväksi. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

terveiset Delhistä olikos eilinen Ay21 peruttu?

Ei. LGE sinne lähti.

Tänään muuten vuosien tauon jälkeen M11 lomalennolla kun 21:15 AY2971 lähtee Phuketiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei. LGE sinne lähti.

Tänään muuten vuosien tauon jälkeen M11 lomalennolla kun 21:15 AY2971 lähtee Phuketiin.

Juu..

Saivat korvaavan. Oli vaan GG tullut takaisin. Ei onneksi taivaalle ehtinyt. Ja hyvä kun saivat korvaavan sinne :thmbup:.

-jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OT: Luultavasti tulen lentämään Bangkokkiin kesällä MD-11:a  :thmbup: Viimeksi olen ykstoistasen kyydissä ollut 9 vuotta sitten ja mietinkin että missä päin sika-luokkaa olisi parhaat paikat 10 tunnin lennolle ? Saako niitä exit-paikkoja ostettua lentoa varatessa tms. ? Ei oikein viitsi istua 10h polvet kiinni seuraavassa penkissä.. Koskas Bangkokin reitille tulee mahdollisesti tripla kolmonen ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OT: Koskas Bangkokin reitille tulee mahdollisesti tripla kolmonen ?

Eiköhän BKK:lle tulla sitten joskus lentämään A340:llä, BKK kun on vissiin Finnairin pisin reitti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jani, joko oikealla puolella edessä, rivit 19?-26? Oli muistaakseni kaksi rinnakkain. Sitten takana on riveillä 59-61 ainakin sama juttu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitokset jakkara-vihjeistä. Pidetään mielessä kun varataan lentoa. Seatguru.comissa kun ei ollut vielä Vinnairia..

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään