Sami Puro

MD-11 myöhästymiset

2 324 viestiä aiheessa

Tunnin myöhässä tälle kaukolennolle:

10:50  Ivalo

AY463 

Gate 27 11:50

Jäin miettimään tuota portin numeroa, voiko MD-11 lähteä portilta 27?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jäin miettimään tuota portin numeroa, voiko MD-11 lähteä portilta 27?

Ilmeisesti voi. Ainakin ennen schengen alueen syntya lahti usein esim. New Yorkin MD-11 noilta porteilta. Muistan kerrankin kun olin lahdossa matkalle ja taisi juuri olla 27:lla MD-11 silloin.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilmeisesti voi. Ainakin ennen schengen alueen syntya lahti usein esim. New Yorkin MD-11 noilta porteilta. Muistan kerrankin kun olin lahdossa matkalle ja taisi juuri olla 27:lla MD-11 silloin.  :)

Bangkokilainen oli aina ennen portilta 24 tai 25 siitä kulmasta röökihuoneen ja loungen alapuolelta..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oli LGG.

Niin oli! Itse olin kyydissä Ivalosta Helsinkiin ja laitan kuvia tuonne kuvapuolelle jahka ehdin. Oli hienoa kyytiä, vaikka vähän myöhässä olikin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin oli! Itse olin kyydissä Ivalosta Helsinkiin ja laitan kuvia tuonne kuvapuolelle jahka ehdin. Oli hienoa kyytiä, vaikka vähän myöhässä olikin.

Kerkesitkö saamaan bisnes-penkin?  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuvista päätellen ei.

Eikä Pekan kuvatekstinkään mukaan ;)

6. Ja näkymä ulos ikkunasta. Istumakorkeus on huima verrattuna MD-80-sarjalaiseen, jolla tultiin. Bisnekseen ei laskettu ketään, vaan se jäi tyhjilleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikä Pekan kuvatekstinkään mukaan ;)

Juu sanoivat ovella, että pitää mennä istumaan olikohan se nyt rivin 21 tai 12 taakse (tai jotain sinnepäin). Olivat ilmeisesti myyneet koneeseen kyllä aika paljon paikkoja kun Ivalon terminaali oli aika täyteen ammuttu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kellään tietoa mikä MD-11 rullasi eilen vähän ennen iltakahdeksaa putkelle 32? Illan Bangkokilainen kyllä lähti samalta putkelta, mutta eikös nuo koneet aina hinata hallilta putkelle?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä sitä edessä istumista on joka kerta kun ihan eteen ei ole päässsyt, ainakin perusteltu painorajoituksilla näillä kotimaanlennoilla.

Katsotaan taas lauantaina kun mennään Kittilään.

Oulusta tulin paikalla 59 AC. 59 C voisi olla ihan hyväkin paikka kaukolennolla ellei takana olisi vessaa ja sinne pyrkivien kännisten olisi pakko ottaa niistä tuolien pääntuista tukea jonottaessaan. Ainakin hyvin jalkatilaa tuossa 59C:ssä kun 59B puuttuu kokonaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kellään tietoa mikä MD-11 rullasi eilen vähän ennen iltakahdeksaa putkelle 32? Illan Bangkokilainen kyllä lähti samalta putkelta, mutta eikös nuo koneet aina hinata hallilta putkelle?

Kone lensi päivän aikana jonkun charter-lennon , tais olla Egyptiin ja saapui silloin kaheksan maissa Helsinkiin.

:) -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Singaporesta ja Bangkokista tulossa oleva AY098 on kääntynyt takaisin Bangkokiin.

01:27 took off ja nyt seuraava info 04:30 Bangkokin aikaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Singaporesta ja Bangkokista tulossa oleva AY098 on kääntynyt takaisin Bangkokiin.

01:27 took off ja nyt seuraava info 04:30 Bangkokin aikaa.

Saapumassa EFHK:lle puolen tunnin kuluttua:

Changi (SIN), Singapore, Singapore 22:32 LEFT THE GATE

Changi (SIN), Singapore, Singapore 22:45 TOOK OFF

Bangkok Int'l (BKK), Bangkok, Thaimaa 23:35 ESTIMATED TIME OF ARRIVAL

Bangkok Int'l (BKK), Bangkok, Thaimaa 23:55 AIRCRAFT LANDED

Bangkok Int'l (BKK), Bangkok, Thaimaa 0:06 ARRIVED

Bangkok Int'l (BKK), Bangkok, Thaimaa 4:30 NEXT INFO WILL BE AT

Bangkok Int'l (BKK), Bangkok, Thaimaa 4:45 ESTIMATED TIME OF DEPARTURE

Bangkok Int'l (BKK), Bangkok, Thaimaa 5:05 LEFT THE GATE

Bangkok Int'l (BKK), Bangkok, Thaimaa 5:24 TOOK OFF

Helsinki-Vantaa (HEL), Helsinki, Suomi 10:57 ESTIMATED TIME OF ARRIVAL

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tasapainon vuoksi laitetaan nyt jotain harvinaista saapumisaikaa:

Singaporelainen tulossa aamulla jo 05.50 ja lähtö oli aikataulun mukaisesti Bangkokista. Hyvät tuulet ilmeisesti.

Ja saattaa tuosta vielä aikaistua aamua kohden.

Noin aikaista arviota ei muistu mieleen ihan tuoreeltaan..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uusimmassa Tekniikan Maailmassa oli finski saanut yli tunnin myöhästymisen lähdössä uusien matkustajien niskoille:"Myöhästyminen johtui turvatarkastusten venymisistä"...hoh hoijaa, just joo. Kuinka moni on kuullut kentällä kuulutuksia "tämä on ehdottomasti viimeinen kuulutus matkustajille plaah plaah" jne. Itse olen kuullut ton itselleni useasti, parhaimmillaan kun olen tullut koneesta ulos portilla 14 ja seuraava yhteys on lähdössä portilta 33...ja syynä "koneen myöhäinen lähtö Oulusta". Jaa miksi? No kun finnair on ainoa lentoyhtiö joka ei tajua, että jos pakkasta on koneen ulkopuolella -26C, kone mahdollisesti tarvitsee de-icingiä. Onhan se karua katsoa kun Blue1 lähtee vierestä 6:05 ajallaan (meidän lähtöaika 6:00 ja me liikahdetaan platalta 6:30)...jatko Helsingistä lähtee 7:35...

-Kähmy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse tulee asuinpaikasta johtuen harvemmin transitia tehtyä Vantaalla, mutta tuohan on aivan joka-aamuista säätämistä, se on aivan totta. Saisi käydä vantaalainen asemaväki hiukan hakemassa mallia ja oppia maailmalta, miten tiukat transitit hoidetaan kunnialla, ei siinä pelkkä huumaminen luuriin paljoa homma jouduta... Finnairilla on toki niin vähän lentoja ja muutenkin yhteydet ovat härmästä niin rajalliset, että transit-matkustajia ei helpolla jätetä vaan odotellaan...ja odotetellaan...

Onpa meikäläinen jätetty sen takia, etteivät saaneet mun lippua ulos printteristä...ei siinä portille soittelu auttanut.

-Kähmy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaha, Nykkiläinen lähössä vasta 17.00... Syynä jotain huoltoon viittaavaa kait?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Neljän tunnin sisällä lähtevän ykstoistasen suora ei tänään toteudukaan kun Guangzhoun AY087 onkin lähdössä vasta 21:00.

17:00 Guangzhou

AY 087

Gate 30 21:00

kun portti on 30 niin saattaisi olla, että kone Kantoniin on Malagasta 19:50 saapuva.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttäisi olevan toinenkin myöhästyminen tänään.

23:50 Bangkok Singapore

AY 097

Gate 32 02:05

Kaksi tuntia siis tällä hetkellä olisi myöhästymässä tuo, nähtäväksi jää paljonko se sitten todellisuudessa tulee olemaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilmeisesti hommassa kävi niin, että tuon Malagasta tulleen koneenhan piti lähteä Bangkokiin 23:50 mutta laitettiinkin Guangiin.

Ja kuten tavallista, bangkokilaista korjataan sitten pitkälle aamuyöhön tai koko yö. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään