Kirjoitettu Heinäkuu 11, 2006 Itse olen bongannut myös R32 Skylinen Tampere-Pori väliltä kaksi kertaa... yksi tärähtänyt kuva löytyy myös. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 11, 2006 Itse olen bongannut myös R32 Skylinen Tampere-Pori väliltä kaksi kertaa... yksi tärähtänyt kuva löytyy myös. Määkin olen nähny.. oon bongannu myös tumman liilan R34:n varistossa.. erään rengas/vannekaupan pihassa... Supra mkIV nähty myös tuossa saman kaupan pihalla.. Tähän samaan lisään myös kuvan omasta läjästä... tai tulevasta.. ens kesänä on mun 8) ainakin sen aikaa että saa paremman.. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 12, 2006 Noita uusia evoysejä tulee muuten Suomeen kuuden kipaleen kuukausivauhtia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 12, 2006 Siis siviiliin vaiko myös rallimiehille kisa-aihioksi Ännään? Siviiliin. Autokaupan heppu sanoi niin. On kuulemma hemmetin vaikea saada evoa, mutta tämä autokauppa on saamassa yhden. Ja tuohon evoysiin pitää kuulemma vaihtaa katto, että sillä saa ajaa rallia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 12, 2006 Tässä jokunen kovalevyltä löytynyt Vanha kunnon Simca 1000 [ attachment removed / expired ] Piti kaivaa tämmöinen pari kuukautta sitten laiteltu kuva takaisin. Eli menee vähän pilkun nus..., mutta tuo ei ole kyllä Simca, vaan Renault R8. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 12, 2006 Otan vielä paremmassa valossa paremman kuvan, myöskään en hallitse kuvanmuokkaussoftaa vielä hyvin joten värit heittää jne. "pikkuvikaa". Turhaa selittelet. Ihan hyvä kuva...turhaa vaivautua ottamaan uusia kuvia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 14, 2006 Vastaan sattui pieni palanen Suomen autourheiluhistoriaa eli Triumph TR II. Alkuperäinen Suomi-auto, alunperin tehty rallikisoja varten. Tällä yksilöllä on ajettu ainakin Eläintarhanajoissa aikoinaan. Näitä on meillä pari-kolme ja auton omistajan mukaan maailmassakin jäljellä vain muutama kymmenen. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 18, 2006 Enpäs olekaan nähnyt moista ennen. Hummer H3 olettaisin: [ attachment removed ] Alkaa olemaan jo ihan siedettävän kokoinen, verratuna ainakin H1:een ja H2:een siis. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 18, 2006 Tärähtänyt kuva mutta on sen verran erikoinen näky ainakin täällä... varmaan ihan kiva vekotin ja oli vielä kevarin kilvillä. Näppärän näköinen tämäkin 8) tosin aina on tolppa edessä Tuli zetakin vastaan, oikein custom kilvillä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 18, 2006 Tärähtänyt kuva mutta on sen verran erikoinen näky ainakin täällä... varmaan ihan kiva vekotin ja oli vielä kevarin kilvillä. Eli kyseessä lienee ns. nelipyörä. Ja vaatii "kevarin kilvistä" huolimatta B-luokan ajokortin kuljettajalta. Mutta varsin kiva kesäpeli, noita oli vuokrattavana Kreikassa tänä kesänä. Ei tosin tullut katsottua paljonko päivä olisi kustantanut. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 18, 2006 Nätti kupla sattui kennon eteen. Lienee jostain vuodelta 1965-67, lampuista ja puskurista päätellen. [ attachment removed ] Kävin tuosssa tänään ihmettelemässä kaksipyöräisä. Täytyis vissiin pistää pystyyn vielä moottoripyöräkuvat thredi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 18, 2006 1. Thyyninkiä Juva-Savonlinna akselilta... 8) -Hieno Golf. Teipit nyt jakavat mielipiteitä. Itse en pidä. [ attachment removed ] 2. Ei tämäkään Audi ole pahannäköinen lainkaan. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 18, 2006 Kävin tuosssa tänään ihmettelemässä kaksipyöräisä. Täytyis vissiin pistää pystyyn vielä moottoripyöräkuvat thredi Mitä sitä suotta: http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,8334.msg571387.html#msg571387 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 19, 2006 Golffi ois tosiaan ihan jees, jossei ois noita rumia tarroja. Pilaa vaan muuten ihan hyvän auton.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 19, 2006 RX-8 vissiin kait. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 19, 2006 RX-8 vissiin kait. [ attachment removed / expired ] Todellakin! 8) Kerrassaan upean näköinen auto ja varsin tehokas vehje, vaikka konepellin alta löytyykin vain 1.3 litrainen kone. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 20, 2006 RX-8 vissiin kait. Auto, jossa on "persoonallinen" oviratkaisu Todellakin! 8) Kerrassaan upean näköinen auto ja varsin tehokas vehje, vaikka konepellin alta löytyykin vain 1.3 litrainen kone. Oikeastaan tuossa on 2x 658 kuutiosentin kone ... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 20, 2006 Ja lisää järkiautoja uusilla vanteilla: [ attachment removed / expired ] Todellakin asiaa, Hartge on kyllä laatuvanne. Kappas kun perheessä on toisessa Hartget myös Onks noi ne uudet Classic 2:t? Harmittaa kun ehdittiin Classic B:t aikoinaan tilata tohon E65:een, ja jotain kuukautta myöhemmin tuli toi uus versio, vissiin E60 M5:sta varten lähinnä, meinaan noi on astetta härömmät verrattuna Classic B-malliin. Oliko muuten kuinka paljon ongelmia toimituksessa? Meidän kohdalla tuntui Hartge-vanteiden saanti suomeen olevan ihan helvetillinen ongelma, jonka takia autokin sitten seisoi lähes kuukauden Laakkosilla kun ei vanteita tahtonut saada Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 20, 2006 Katsii sit hei tota varoo kanttareita sun muita tietöitä noilla profiileilla. Joo, mutta onneks on olemassa renkaita joissa on "Rim protectorit" Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 21, 2006 Jaa no toisaalta tuli tossa duunissa nähtyä yks C luokan mersu, jossa oli nämä vanteet rehellisesti sanoen lokasuojien sisällä renkaiten kera. Profiilia arviolta 30 ja vanteen koko 19 tai 20.... Mahto olla kiva ajella Merituulentien asfalttitietöissä... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 21, 2006 Jaa no toisaalta tuli tossa duunissa nähtyä yks C luokan mersu, jossa oli nämä vanteet rehellisesti sanoen lokasuojien sisällä renkaiten kera. Profiilia arviolta 30 ja vanteen koko 19 tai 20.... Mahto olla kiva ajella Merituulentien asfalttitietöissä... Voisin lyödä tonnista vetoa, että ei ollu samat vanteet Ja toi profiili ja vannekoko ei kyllä määrää pelkästään sitä kuinka epämukava on jossakin työmaa-aluellaa ajaa _välttämättä_. Lyön vetoa, että noilla 20" 35 profiilin kiekoilla mitkä tossa toisessa autossa on, niin on silti mukavampi mennä tuo Merituulentien pätkä kun Aygollas Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 21, 2006 Laitetaas nyt yksi Skylinenkin kuva. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 21, 2006 Suht joka päivä vastaantulevia nuo edelläolevat autot.Tässä minun autoni ja mikäs se merkki ja malli olikaan??? [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla