Kirjoitettu Lokakuu 18, 2006 Mun mielestä tuo on vedetty aikalailla överiksi.. Tässä paljon nätimpi, mun makuun. http://kuvablogi.com/nayta/70400/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 19, 2006 Pari pikaista räpsäystä kokeiluista jotain suurempaa varten. Ja kun täällä on perinteisesti pohjustettu kuvasetit kunnon valitusvirsillä, niin... tiedän, että auto on paskainen, monitoria ei ole kalibroitu eikä mistään muustakaan ole hirveästi välitetty. Nämä oli vain ideoiden testausta. [ attachment removed ] [ attachment removed ] MikkO Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 19, 2006 Nuohan on melkeen ku kattois Corollan esitettä! ??? Asiallisia kokeiluita, jos noi nyt jotain kokeiluita sitten mukamas oli! ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 19, 2006 Nättiä jälkeä. Kamera kiinni rollassa, vai miten toteutit? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 20, 2006 Asiallisia kokeiluita, jos noi nyt jotain kokeiluita sitten mukamas oli! No olihan ne kokeiluita, kun en koskaan aiemmin ole moista tehnyt. Kokeilu onnistui vaan sen verran hyvin, että kehtasin laittaa esille. Ja tietysti sen takia, että ennemmin tai myöhemmin joku muu olisi laittanut vastaavia; nyt voin tyynesti todeta siinä vaiheessa "toi juttu on niin nähty... peruskauraa" Seuraavaksi pitää etsiä paremmat kuvauspaikat/-taustat/-kulmat jne. Ja pari muutakin ajatusta odottaa toteuttamistaan.. Ei mitään ennen näkemätöntä, mutta mulle uusia aluevaltauksia. Henri: eipä tuo juuri muuten onnistu, kuin kuljettamalla autoa ja kameraa "yhtenä pakettina"... MikkO Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 20, 2006 <- siinä on Samille customi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 20, 2006 <- siinä on Samille customi Aika tyly menopeli! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 21, 2006 Jees, hieno laite. Oli sopivasti potkuakin tossa ja muutenkin asiallisesti duunattu. Ja myös nopee...... Joo ja ei se mutkiin ole sitten rakennettukkaan, että........... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 21, 2006 Olipa kerran kaveri, jolla oli ongelma... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 21, 2006 Olipa kerran kaveri, jolla oli ongelma... Kannattaa myös katsastaa kyseinen Perikato elokuva, joka on eri mainio. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 24, 2006 kertokaa jos on ihan kauheita kuvia No eihän nuo kuvat millään tavalla kauheita ole. Nättejä autoja! Laitetaas nyt viellä yksi kuva Ladasta. Harmi vaan, että tuli kovin epätarkka kuvasta. Nooh, kyllä tota autoa aina ehtii kuvata. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 24, 2006 Löytyipäs pari kuvaa kovalevyn kätköistä, ilmeisesti viime kesä-heikistä mobiilimäellä kertokaa jos on ihan kauheita kuvia O o o oouujjjeeeeaaa 8) Chargeri kuvat kelpaa aina, Cobra ei ikävä kyllä aito ollu, mutta mitä sitten Ja kyllä nää mulle ainakin kelpas, mutta muista en ole tosiaan tuota varma, kun tossa ei ollu mitään B:llä alkavaa... Ja ihan kiva perus Lada, toiminta varmempi ku moni uskoiskaan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 24, 2006 Siis häh? ??? Itse rakennettu replica kenties. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 24, 2006 mutta muista en ole tosiaan tuota varma, kun tossa ei ollu mitään B:llä alkavaa... Huoh, nää vitsit (provot) on kyl niin nähtyjä että c'moon.. Chargeri oli jees. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 25, 2006 Huoh, nää vitsit (provot) on kyl niin nähtyjä että c'moon.. Chargeri oli jees. Sitä saa mitä tilaaaa...... Joo se Coobra oli kyllä replika joo, noita on Suomessa useita, osa Foordin kutoskoneella, muutamia on sitten tehty Chevyn Malibun alustalle tekniikkana käsittääkseni Chevyn 305cid pikkulohko. Tollaseen kuuluu ehdottomasti kasin kone, mutta Suomen ihanat säännökset on sitä luokkaa, että tota 305:sta isompaa tonne ei vaan ilmeisesti saa tunkea. Ikäväkyllä. Toista se on jenkkilässä. Carrol Shelbyllä on nykyään ihan paja, missä ne tekee noita Cobria uusina laitoksina. Hyllyillä lojuu vanhojen mittojen mukaan valettuja 427 alumiinilohkoja, rungot ja kori tehdään vanhojen mittojen mukaan ja asiakkaalla on suuri valta valita tohon laitteeseen tekniikka. Tavallinen 427 irrotti muistaakseni jotakuinkin sinne 500-600hv, sitten jos toi ei riittäny, tottakai SHelbyllä on taidot loihtia noista vielä enemmänkin. Asiakas sai mm. valita ahtimen, jos toi vapaasti hengittävä 7 litranen ei riitä, ahdettu 427 tuotti sitten tuollaset 750hv ja jos sekään ei riitä, niin "pystymme vielä ememmänkin ottamaan siitä ulos, jos näin halutaan"... Mahtaa olla tollaseen noin 1000kg laitteeseen kivat lukemat..... No Cobra on muskeliklassikko parhaimmillaan, joten ei tuo voima ainakaan "haitaksi ole". Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 25, 2006 http://www.granitics.fi/Personal/Cobra/ <- tuossa on ihan mielenkiintoinen päiväkirja tuommoisen replican rakentamisesta. Vaikka itse ei wanhat jenkit sytytä vähäisimmäkään määrin niin oli kuitenkin ihan kiintoisaa luettavaa noin tekniikasta yleisesti kiinnostuneelle... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 25, 2006 Joo se Coobra oli kyllä replika joo, noita on Suomessa useita, osa Foordin kutoskoneella, muutamia on sitten tehty Chevyn Malibun alustalle tekniikkana käsittääkseni Chevyn 305cid pikkulohko. Tollaseen kuuluu ehdottomasti kasin kone, mutta Suomen ihanat säännökset on sitä luokkaa, että tota 305:sta isompaa tonne ei vaan ilmeisesti saa tunkea. Ikäväkyllä. Kun en oo noiden autojen kanssa isommin touhunnut vuosikausiin, ni en oo ollenkaan varma noista nykysäännöksistä. Jos nyt lähdetään liikenteeseen siitä, että Malibussahan on sama alusta kun Caminossa, josta ainakin sitä 73-77 sarjan jonkin vuosikerran mallia sai vielä 454:llakin, ni onkos olemassa joku este, miksei semmosen alustalle sais rakentaa replica-Cobraa orggis-koneella? Rungossa ois toki lyhentämistä, mutta se ei liene ongelmista suurin. Uuskoppasta Caminoa/Malibua sai 350:lläkin. Noihin on jälkiasennettu Suomessakin 454:sia, mutta sellasesta rakentaminen tietty menee jo prosenteista yli. Alle 81 Caminon alustalle rakennettuun Cobraan sais todennäköisesti vielä 80-lätkän takaluukkuun Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 25, 2006 Tuli tossa tänään ajettua tollasella 5.7L V8 Camarolla, ja täytyy sanoa kyllä, että oli kyllä aikamoinen kokemus Ei oikein tiedä mitä pitäis sanoa.. Luonnetta kyllä löytyy, kunnon röhinä selän takaa kuuluu ajettaessa ja bensan voi suorastaan kuulla hupenevan tankista Ajofiilis oli yllättävänkin urheilullinen, istuu matalalla ja ohjaus tuntuma oli _yllättävän_ hyvä. No siihen se sitten pikkuhiljaa loppuukin, se hyvä.. Jarrut olivat perus jenkit, aivan alimitotetut jarrut ja tunnottomat, kuten uusissakin, esim 300C:ssä. Automaattivaihteisto antaa odottaa joka kiihdytyksen yhteydessä sellaset 3 sekuntia ja kaasu on kohtuullisen tunnoton. Alusta oli yllättävän jäykkä ja siitä kanssa bonusta. Autolla oli ajettu enemmän kun tarpeeks, lähemmäks 200 000km. Tosin ei kyllä siltä ulkoa eikä sisältä näyttänyt, ihan hyvin säilynyt. Perus jenkki kyllä, että näytti sisältä vainhemman tyylisemmältä mitä oli ja paikat natisi ja nitisi. Ei voi muuta sanoa kun, että "tunneauto" jossa tulee kieltämättä aika erikoinen fiilis kun ajelee mutkapätkiä, jotain siinä on, ei voi kieltää.. Valitettavasti siihen se sitten vaan jääkin Kuvia vois laittaa joskus myöhemmin.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 25, 2006 Minkä vuotinen laite tää oli? Ottaen huomioon kilsat ja varmaanki oli vähän vanhempi laite kyseessä, niin ei ihme jos automaati ei vastaa nykyautomaattiin tottunutta kuskia. Ja voihan se olla niinkin, että on vähän huollon tarpeessa paikat. Mutta ne on erilaisia autoja joo, muskelilaitteita, eri filosofia kun eurooppalaisissa. Mutta mitäs minä mistään tiedän kun en oo ajanut. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 25, 2006 Minkä vuotinen laite tää oli? Ottaen huomioon kilsat ja varmaanki oli vähän vanhempi laite kyseessä, niin ei ihme jos automaati ei vastaa nykyautomaattiin tottunutta kuskia. Ja voihan se olla niinkin, että on vähän huollon tarpeessa paikat. Mutta ne on erilaisia autoja joo, muskelilaitteita, eri filosofia kun eurooppalaisissa. Mutta mitäs minä mistään tiedän kun en oo ajanut. Tais olla jotain -96. Niin, no, onhan toi 10v vanha, mutta on sitä tullut ajettua ennenkin saman ikäsiä tai vanhempia, ja kyllä niissä automaatit on PALJON parempia. Ihan nyt näin vertailuks E38 vm. 97 180 000km ajettu lousku, kyllä se ton mennen tullen pesee, tai esim E39. Mutta tosiaan, eipä noita nyt oikein voi verrata, eri tyylisiä, mutta ei siitä pääse, että paska se laatikko on, vertas ihan mihin tahansa. Ei se siinä niin haitannut kun auton henki on mikä on, mutta ei se siltikään hyvä ollut Auto vaan on sen tyylinen, että ei siinä oikein rupea mitään mukavuutta tai laatua tms katsomaan kun niitä ei ole vaan ihan se fiilis minkä se tuottaa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 25, 2006 Miksi pitää puolustella? Tuskin on sinulta pois, jos yksi jenkkiauto on vähän paska.. Sanoin vaan mistä ne asiat voi johtua. Ei mun elämä tohon kaadu, että toi ei pärjää jolleki lousku Bemarille.... MIks pitää alkaa sönkkäämään? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 25, 2006 Noh noh pojat, pitää varmaan seuraavaks ajaa Ferraria niin ei voi kukaan syyttää puoluellisuudesta tai vaikka Mersu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 25, 2006 Miksi aina biimerille? Ei tossa kirjoituksessasi mikään muu paistanut kuin se puolustelu, mut miten vaan. (Epäilen kuitenkin, että olisit samoja kysymyksiä esittänyt, jos biimerin lootaa olis haukuttu..). Epäile sinä mitä epäilet, mie nyt vaan sanoin tossa, että ajokilsat varmaan näkyy auton tekniikassa, vai näkyykö? No sama se on mihin tollasta 10 vuotta vanhaa autoa tänä päivänä vertaa, vertaat sitä uuden Passatin automaattilattikkoon, niin tottakai siinä on eroa yöllä ja päivällä siinä vaihtamistavassa. Tekniikka kehittyy. Mut tää menee taas samanlaiseks sössäämiseks kun taannoin.....jos tätä jatketaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 25, 2006 Noh noh pojat, pitää varmaan seuraavaks ajaa Ferraria niin ei voi kukaan syyttää puoluellisuudesta tai vaikka Mersu No mikäs sua ennenkää on estäny ajamasta tollasia, sinne vaa ajamaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 25, 2006 Sedät ihmettelee [ attachment removed ] (Juu juu, kohinaa, ISO 1600 käsivara eikä neat imagea kun ei jaksa säätää) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla