Guest B777

Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

8 891 viestiä aiheessa

Kannattaa hieman miettiä sitä, että kun lähtee hirveästi kritisoimaan ja kyseenalaistamaan toisen sanomisia, että ehkäpä joku täällä eroaa sinusta ja _tietää_ asioista jotain, eikä pelaa pelkästään mutulla. Niin ja ne ekat motit oli Mustangin V8 motteja jotka purettiin ja oikeastaan se runko jäi jäljelle ja kaikki muu uusiks. Lopulta koska sekin oli niin paska ratkaisu (hajosivat) niin eivät enää halunneet mustangin motteja ja niitä motteja on vieläkin yks varastossa lojumassa tyhjän panttina.

Ei tietenkään pidä uskoa kaikkea mitä kuulee/lukee, mutta ei tarvi liioin kirjoittaa siihen sävyyn, että kaveri puhuu kokonaan paskaa ja ei tiedä mistään mitään.

Jaa jaa Mustangin motteja joops. Nyt tiedän tämänkin. No eipä ne alunperin mitään Supercar motteja ole olleetkaan, joten en ihmettele, jos ei kestä vaikka uusittaisiin kaikki sisuspalikat. Alle 5 litrasiahan ne muistaakseni on vakiona. En tiie muistanko oikein, mutta jotain 4,6 litrasia kaseja niihin on tungettu aiemmin.

No yleensä vaan jätkillä on tapana tämä shitin jauhaminen, että liiotellaan asioita. Kyllä sie tiijät mitä tarkotan. "***ttu se oli huono niin huono" ja todellisuudessa no joo vähän jarrut vinkuneet.... Siksi minä mietin, että onko se niin huono miltä tuntuu.

Enemmän ja vähemmän mutulla tässä kaikki pelaa, ei täällä varmaan kukaan ole tota Kööninkiä ajanut metriäkään? Faktaa voi tosin paperilta lukea kuka tahansa. Kyllä ne mun mielestä Tuulilasissa melkoset kiksit tosta laitteesta sai, kestävyydestä en sitten tiedä mitään.

Nö jöö nyt talvella kun ei ole mitään mitä kuvata, niin pitää ootella kevättä vaan tässä, ainakin itse odottelen. Sillon niitä autoja taas alkaa näkymään, joita kuvata  :) :)

Ja ei tätä nyt kannata kuitenkaan lukita, autoista on nahisteltu aina niin kauan kun niitä on vaan ollut. Liikenne nyt on vähän sellasta.... jokainen on toista parempi kuski, niin se vaaan menee joten ehkä ihan hyvä, että toi lukittiin.  :)

No se tästä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistäs hemmetistä te noi jutut tiedätte? Onko teillä tollanen auto sitten kun tiedätte asiat noin hyvin?

Nämä ja moni muu samanlainen kysymys voitaisiin Sami ihan yhtä hyvin kysyä myös sinulta. Otettakoon esimerkkinä autonvalmistaja BMWn autot ja sinun mielipiteesi niistä, vaikka et ole ainuttakaan (vielä) ajanut.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nämä ja moni muu samanlainen kysymys voitaisiin Sami ihan yhtä hyvin kysyä myös sinulta. Otettakoon esimerkkinä autonvalmistaja BMWn autot ja sinun mielipiteesi niistä, vaikka et ole ainuttakaan (vielä) ajanut.  :)

Aivan, mutta on edistystä tapahtunut. Kävin tossa yks päivä muutamassa Baijerin ihmeessä istumassa. Onhan ne laadukkaita tietenkin sisältä, ei sille oikein mitään mahda. Jotenkin vaan meikäläinen enemmän viihty uudessa Corollassa sisällä, enemmän meikäläisen näkönen laite. Mielipidekymysys.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja siinä ajettavuudessa taitaa siinäkin olla toivomisen varaa, sillä lähtihän auto jopa Stigin käsistä Top Gearin kuvauksissa!

Ajettavuus ja kierrosaika paranivat aika merkittävästi, kun CCX:än lisättiin takalintulauta Top Gearin ja Stigin ehdotuksesta. Ainakin nykyään sama spoikka löytyy myös lisävarustelistalta.

//b

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aivan, mutta on edistystä tapahtunut. Kävin tossa yks päivä muutamassa Baijerin ihmeessä istumassa. Onhan ne laadukkaita tietenkin sisältä, ei sille oikein mitään mahda. Jotenkin vaan meikäläinen enemmän viihty uudessa Corollassa sisällä, enemmän meikäläisen näkönen laite. Mielipidekymysys.

Jep, mielipiteistähän ei toki kiistellä ja kaikista ei kaikki pidä. Mutta odotan sitä konkreettista testausta vielä, koska niin paljon on BMWstä puhuttu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ajettavuus ja kierrosaika paranivat aika merkittävästi, kun CCX:än lisättiin takalintulauta Top Gearin ja Stigin ehdotuksesta. Ainakin nykyään sama spoikka löytyy myös lisävarustelistalta.

//b

Aika ilman siipeä taisi olla 1:20.4 ja siiven kanssa 1:17.6. Melkein kolme sekunttia pois tuon pituisella radalla on melko iso harppaus!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttää ihan Bentleyn mittaristolta ja puupaneeleilta (liian vaaleaa puuta=ruma) osunko oikeaan ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Ei muhun tollanen CL 500:nen säväytä pätkääkään, Mersu kuin Mersu.

Heh, saattaisi sinullekin kelvata Brabus Rocket. Tämmöiselle vanhalle jenkkirautaharrastajallekin passaisi kyseinen Mersu vallan hyvin...  :thmbup:

Tosin aivan mainiosti kelpuuttaisin myös 90-luvun alun E-koppaisen viissatasen, jotka kasattiin käsin ja viritettiin Porschen tehtaalla. Pelkkä taannoinen kyydissä istuminen jo osoitti kyseessä olevan erittäin laadukkaan ja suorituskykyisen neliovisen "sleeperin", jonka lokasuojien pieniä levityksiä lukuunottamatta taksimersumainen ulkonäkö taatusti hämää monet.  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh, saattaisi sinullekin kelvata Brabus Rocket. Tämmöiselle vanhalle jenkkirautaharrastajallekin passaisi kyseinen Mersu vallan hyvin...   :thmbup:

Tosin aivan mainiosti kelpuuttaisin myös 90-luvun alun E-koppaisen viissatasen, jotka kasattiin käsin ja viritettiin Porschen tehtaalla. Pelkkä taannoinen kyydissä istuminen jo osoitti kyseessä olevan erittäin laadukkaan ja suorituskykyisen neliovisen "sleeperin", jonka lokasuojien pieniä levityksiä lukuunottamatta taksimersumainen ulkonäkö taatusti hämää monet.  8)

Joonakselle vielä sen verran, että pitää sitten joskus katella koeajoa, jos tulee tilaisuus tai jaksaa tai jotain.

No joo tosta Roketista luinkin, kyllähän se tietenkin liikahtaa ja aika nopea on, itse en vaan oikein siitä mallista tykkää. Liian sämpylä tai jotain.  :-[ Voimaahan siinä on kyllä ihan riittävästi varmasti jokaiselle.

MUTTA nyt saatatte yllättyä.... :P

Nyt oon kyllä samaa mieltä ton 90-lukusen E-koppsaen Viissatasen suhteen! Mun mielestä siinä oli jotain hyvin hyvin herkkää, sopivasti vihaisuutta mutta kuitenkin susi lampaiden vaatteissa kuten tuossa kirjoitit.  :thmbup: Olen täsmälleen samaa mieltä tästä laitteesta, sopivan sleeper, oikeastaan täydellinen sleeper, ellei tiedä katsoa oikeisiin paikkoihin autoa katsoessa, lokiksistahan sen erotti. Toinen tapa saada ihmisille pääkoppaan auton laatu, on laittaa siihen E-500 kilvet, kuten muistelisin nähneeni jossain Vehon pihalla kymmenenvuotta sitten.

Tosta E500:sesta oon nykyäänkin vielä kohtalaisen kiihottunut, siinä oli jotenkin sellasta särmää siinä auton muotoilussa, classikohan se ainakin meikäläiselle alkaa jo olemaan. Taannoin tuossa kävi mielessä, jos rahaa olisi riittämiin ja Suomen ihanat laitkin antaisivat myöten, niin mikäs ettei ostaisi tollasta 90-lukulaista E-taksi Mersua, purkaisi sen atomeihin ja vahvistaisi korin. Työntäisi pellin alle isolohkokasin (tai pikkulohkon ahdettuna), 5 tai 6 lovisella manuaali lootalla, jarrut ja alusta ajan tasalle ja sopivasti vaikkapa tästä E-500:satkusta mallia lokiksista. Ei mitenkään liian rakennettu, mutta sopivasti piilosleeper tyylisesti..... :P :P

Ainakin ois uniikki kappale.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pistäs samalla tämä lukkoon Sami Puro, turhaa näitä foorumin suosituimpia threadeja on enää jatkaa :thmbup:

Eiköhän tämä Pietarisenpojan vittuilu saa riittää jos aikoo vielä foorumille osallistua. Ensin haukutaan natsiksi privaatisti ja sitten vielä sama jatkuu täällä.

Sori vaan, mutta hitusen mitta täynnä tuota lajia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

---

Eiköhän tämä Pietarisenpojan vittuilu saa riittää jos aikoo vielä foorumille osallistua. Ensin haukutaan natsiksi privaatisti ja sitten vielä sama jatkuu täällä.

Sori vaan, mutta hitusen mitta täynnä tuota lajia.

Nyt kun näemmä nämä _privaatti_viestitkin on julkista tietoa, niin tässäpä sinulle esimerkki siitä kaksinaamaisuudesta mitä kaipailit. Annoit sen itse. Ja jos Puronpoika tuntee itsensä niin uhatuksi niin siitä vain. Varmaan tästä nimittelystä kierroslukumittari hakkaa taas rajottajaa vastaan, mutta kyllähän sinä sitä voit tehdä muilla mutta muut ei sinulle.

Aika hyvä veto _adminilta_ tuoda privaviestit julkisuuteen, näin sitä pitää! Ja kyllä, tämä osoittaa edelleen sitä ihan samaa minkä jo kerroin privaviestissä ja minkä nyt jaoit muille.

Edit: Btw. en sanonut missään välissä sinua natsiksi, sanoin näitä threadien lukitsemisia _natsismiksi_

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin, asiaa. En kylläkään sinun lähettämää viestiä ole miltään osin julkaissut jos luet tarkemmin, enkä aiokaan, kun ei se mitään hyödytä.

Itse kuitenkin taisit tuon v...tuilun tässä aloittaa, ja sen perään vielä laitoit privaattiviestiä jossa jatkoit asiaa. Tietysti jos haluat, niin voidaan asiasta täälläkin keskustella, ja silloin varmaan voin luvallasi lähettää laittamasi viestin tähän, jotta muutkin pysyvät kärryillä.. Mutta siitä tuskin mitään hyötyä on?

Jos kerran tuon toisen autoketjun lukitseminen oli noin kova pala, niin "olen kovin pahoillani".... Syynkin taisin jo sinulle kertoa, että miksi tein niin. Mutta toisillekin tiedoksi, nyt kun näköjään julkisesti asiasta keskustellaan, niin tarkoitus oli tuo liikenneketju lukita tilapäisesti ja avata myöhemmin, kunhan ne turhat juupaseipässyyttelyt siitä ensin ehti siivoamaan pois (jota eilen en ehtinyt tekemään). Tosin fiksu jos olisin ollut, niin olisi pitänyt antaa vinkki tuosta muille moderaattoreille ja he olisivat voineet tehdä sen vielä samana iltana, mutta aina ei voi muistaa. Tosin tämän syyn pääsin vasta tänään Mikolle kertomaan, kun töiltäni ehdin. Sitä ennen olit kuitenkin jo täällä, että privaatisti ehtinyt minut tuomita ja haukkua. Ja itse syytät minua ties mistä... Great.

Niinkun sanoin, niin kohtuupaljon alkaa olla mitta täynnä tuon tyylin kommentteja. Vaikka eipä niitä ole pitkiin aikoihin vastaavalla tavalla keneltäkään tullutkaan, ainakin omasta mielestäni foorumissa on ollut aika rauhallista? Mutta kannattaisi kuitenkin muistaa, että tämä foorumi on sinullekin ilmainen käyttää ja me ylläpidämme tätä omalla vapaa-ajalla ja omasta kiinnostuksestamme. Siksi minun mielenkiinto kuunnella tuollaista yleistä kettuilua, haukkumista ja muuta keksittyä tarinaa (julkisesti tai yksityisesti) on täysin nolla. Eli jos ei kiinnosta, niin ei tarvitse sivuilla surffata, kun se ei sinulle penniäkään maksa. Söörillä ei liene kuvanpalaakaan siitä kuinka paljon aikaa tähän kuluu kokonaisuudessaan, eli tuolta osin vähän ymmärrystä......  ::)

Oikeasti palautetta saa antaa, mutta sen pitää sentään perustua johonkin todelliseen asiaan ja olla kohteliasta. Käyttäjien toiveiden mukaan foorumia kuitenkin kehitetään ja siksi palaute on tervetullutta. Mutta sen pitää olla asiallista. Eli vaikka olisikin negatiivista palautetta, niin sen voi kirjoittaa asiallisesti. Natseihin vertailu ja muu liiottelu ei ole asiallista ja itse en semmoisen tekstin pohjalta ainakaan aio tehdä mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tossapa uudesta autosta pari kuvaa, että saadaan niitä kuviakin tähän threadiin...e39 530da, urheilualusta, sporttinahkapenkit, sitä ja tätä. 131tkm ja vm 10/00.

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

-Kähmy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tossapa uudesta autosta pari kuvaa, että saadaan niitä kuviakin tähän threadiin...e39 530da, urheilualusta, sporttinahkapenkit, sitä ja tätä. 131tkm ja vm 10/00.

[ attachment removed / expired ]

-Kähmy

No joo tuo on vielä niitä vihaisen näkösiä Vitossarjalaisia, joista minäkin jopa pidän. Etenkin tuonkorimallin M5:nen on varsin vihaisen sleeperin oloinen  :)

Mutta enivei, järkevä korimallivalinta, järkevä moottorivalinta. Varmasti miellyttävä matkakumppani.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt kun näemmä nämä _privaatti_viestitkin on julkista tietoa...

Aika hyvä veto _adminilta_ tuoda privaviestit julkisuuteen, näin sitä pitää! ...

...minkä jo kerroin privaviestissä ja minkä nyt jaoit muille.

Tämä homma tuntuu aina välillä nousevan esille. Vaikka se on nimeltään privaattiviesti, niin se ei tarkoita etteikö sisältöä voisi julkaista.

http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/tekoik/5.5.html

ja niihin natseihin liittyen:

http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/nyysit/3.4.html#godwin

;)

MikkO

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No pistetään Joulukuussa tehdystä hankinasta pari kuvaa, jotka tosin kärsivät pienentämisestä.

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Type R:iä on aina kiva kyykytellä liikenteessä :D

No ei siinä mitään, hauska peli! Onnea uuden (?) auton johdosta!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän se varmaan puutuu monenkin tyyriimmän toimesta, mutta tässä oli hinta/laatu kohdillaan joten en voinut vastustaa kiusausta  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kasvaakos se virtuaalikikkeli nyt taas vähän lisää? ::)

nätti peli tuo type-r 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä löysit tuon type r:n mustana?

Itse kun olin autoa vaihtamassa ei noita tietenkään mustana mistään löytynyt, joten jouduin tyytymään huonompaan. :thmbdn: (kun piti väkisin olla musta) ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä löysit tuon type r:n mustana?

Itse kun olin autoa vaihtamassa ei noita tietenkään mustana mistään löytynyt, joten jouduin tyytymään huonompaan. :thmbdn: (kun piti väkisin olla musta) ;D

Kiteeltä, eli Aerolla Joensuuhun jonne myyjä tuli vastaan ja sitten autolla takaisin Vantaalle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paskat sä mitään kyykytät. ;D

Kyllähän nuo 200heppaa ja 6.8s riittää hyvinkin pitkälle. :) Sitten pientä viilausta, niin päästään alle kuuteen. 8) VTECit on muutenkin hyviä koneita. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei mua ainakaan paljoa kyykyttäisi, jos joku tulee isänsä autolla kyykyttämään ja itselläni olisi OMA Type-R alla.  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään