Kirjoitettu Tammikuu 27, 2007 Kyllähän nuo 200heppaa ja 6.8s riittää hyvinkin pitkälle. Tehot ja 0-100km/h aikahan kertookin autosta kaiken... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 27, 2007 Ei mua ainakaan paljoa kyykyttäisi, jos joku tulee isänsä autolla kyykyttämään ja itselläni olisi OMA Type-R alla. aivan, tätä mäki ajattelin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 28, 2007 aivan, tätä mäki ajattelin Toisaalta, vielä enemmän nöyränä mä olisin näissä asioissa jos ei ois edes sitä ajokorttia. Ja aika hyvin osu ja uppos mun provo kun vaikka kuinka moni kommentoi mun heittoa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 28, 2007 Toisaalta, vielä enemmän nöyränä mä olisin näissä asioissa jos ei ois edes sitä ajokorttia. Ja aika hyvin osu ja uppos mun provo kun vaikka kuinka moni kommentoi mun heittoa On sulla kyllä hyvä asenne, pitää ihan kiusaamalla kiusata porukkaa ja sitten kun ne siihen lankaan menee, niin päivä pelastettu.............................................. Alkaa maistua pikkuhiljaa puulta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 28, 2007 Toisaalta, vielä enemmän nöyränä mä olisin näissä asioissa jos ei ois edes sitä ajokorttia. Ja aika hyvin osu ja uppos mun provo kun vaikka kuinka moni kommentoi mun heittoa No, ei ole ei, mutta ei se sullakaan tohon ikään vielä kauaa ole ollut(vai??). Ja mä en ainakaan tuu pätee millään isukin autoilla Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 28, 2007 Nämä jutut ovat täällä kyllä aina niin hauskoja, kun joku vetää herneet nenään. Vai, että voi käydä ajamassa auton ympäri, eikä vaan vi**u kiinnosta... Ja miksi olisi kateellinen jollekkin, mitä toinen ei edes omista. Onkos sulla sitten itselläsi varaa isäsi autoon (en tosin tiedä yhtään millainen auto isälläsi on, mutta ei toisaalta kiinnosta vit***kaan)? Jotenkin tuntuu, että tuohon "kateellisuus-korttiin" turvaudutaan kovin usein joka paikassa ja sitten jauhestaan samaa paskaa siitä, että kuinka kateellisia suomalaiset ovat. No juu, en minä nyt jaksa jauhaa sontaa taas tällaisesta turhasta aiheesta... Selvästi jotkut taas ottavat niin kovasti itseensä näistä kommenteista. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 28, 2007 Toisaalta, vielä enemmän nöyränä mä olisin näissä asioissa jos ei ois edes sitä ajokorttia. Onhan noita jo kolme kappaletta. T, M ja A1 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 28, 2007 Oppikaahan pojat jo olemaan. Tällaista sanasotaa ei oikein voi selvittää minkään foorumin kautta, puhumattakaan messengerin tai muun. Josnyt pakko olisi rupatella niin kasvotusten tai vaikka skypessä . Mutta pistetäänkö piste tälle, ja jokainen ottaa opikseen vaikkei syylinen olisikaan? Jokainen viesti tästä jauhamisesta tuo vaan lisää keskusteltavaa, ja teidän että tämäkin viesti, mutta sovitaanko että jää viimeiseksi laatuaan, ja jatketaan ihan niillä kuvien lähettämisellä! ¡Vamos! Keke Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 28, 2007 Type R:iä on aina kiva kyykytellä liikenteessä Olen tätä keskustelua seurannut sivusta jo tovin, mutta nyt on pakko kommentoida. Suomessa järjestetään vuoden aikana useita nopeuskilpailuja, missä voi sitten kyykytellä niitä kanssa kilpailijoita. Ei se sen kummempaa ole, hommaa kunnon kilpurin ja lisenssit . Ja jos ei taidot siellä riitä kyykyttämiseen, niin ei ne riitä tuolla normaalin liikenteen seassakaan . Tuolla liikenteen seassa leikkiminen kun on jo muiden autoilijoiden saattaminen vaaraan. Tämä vain vinkkinä. Terv. Antti Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 28, 2007 Tästä kateellisuus jutusta, niin ainahan se sitä on jos jotain arvostelee. Katteellista katkeraa valittamista. Sitähän se automaattisesti on. Totta. Nyt tämä sanasota, joka taas pääsi valloilleen................. ei onneksi liittynyt tähän kateellisuuteen ihan alunperin. Itse en ole katkera tai kateellinen yhtään mistään, vaikkei sitä kukaan täällä uskokkaan. Lähinnä tämä vaan huvituttaa päivästä toiseen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 28, 2007 Suomessa järjestetään vuoden aikana useita nopeuskilpailuja, missä voi sitten kyykytellä niitä kanssa kilpailijoita. Jep. Tänne pääsee kuka vain omalla "siviili-autollaan" ajamaan kilpaa. Kannattaa vaikka vaan mennä katselemaan, paljon hienoja rakennettuja autoja mukana. Lisäksi on luokkia vähän kalliimmillekin urheiluautoille, jos sellaisen sattuu omistamaan ja haluaa vähän testailla sen rajoja. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 28, 2007 No joo... taannoin tuossa vuosi pari sitten tuli nähtyä Ruottin rallista pätkää, jossa taisi tuo Shuulperin poika vetästä kutakuinkin 200kmh taulussa pitkän pätkän erästä Ruotsinrallin EK:ta. SUhteellisen..................................... kauniisti sanottuna hullua meininkiä. Taitoa, ja ripaus ehkä onnea. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 28, 2007 Kostin Focus saanut hiukan kipeetä. Siviilipeli olisi kaksinkerroin pahemassa kunnossa, samoin kuin matkustajat. Terv. Antti Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 28, 2007 Joku oli lähtenyt ulkoiluttamaan Corvetteakin tänään. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 28, 2007 Joku oli lähtenyt ulkoiluttamaan Corvetteakin tänään. [ attachment removed / expired ] Noniin tässä on asia meininkiä! On noita jokunen Porssen Boxteri ja sen sellanen tullu vastaan kyllä lähes joka päivä kun on töissä ollut. Muutama Camaro 90 luvun lopulta, pari uudehkoa Mustangia ja sen sellasta, muttei kyllä Corvettea! Loistava asiallinen kuva, tossa oikein kuulee ton pikkulohkokasin hurinan.... Joulukuussa tossa kun kentälle olin menossa, oli harmaata, kylmää, koleeta, tuullista. Synkkää..kaikkia masensi varmasti enemmän tai vähemmän ja Hämpän motarilla vastaan tulee Lamborghini Callardo.............. Kyllä se silmään sieltä varsin nätisti osui. Tällä viikolla, olikos se nyt sitten tuota maanantai kun ajoin satamassa linjaa, niin jumankekka, kyllä sieltä 2 kappaletta motoristeja lähti taivaltamaan matkaa. Sivuvaunuilla ja ei kyllä kovin halvan näköset viritelmät kavereilla olleet. Oli selkeesti talveen varauduttu. Pyörätkin niin lumessa, että oksat pois. Asenne hommaa, hattua pitää nostaa kyllä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 28, 2007 Uskaltaakohan tänne laittaa enää kuviakaan vai tuleeko kommenttia että voi painua pellolle kun ei ole oma auto? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 28, 2007 Miten sä kehtaat kuvata toisten autoja! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 28, 2007 Nytkö se Pietarisenpoika aloittaa sen täälläkin. Etkö voi oikeasti lopettaa. Joka autothreadissa sama juttu. Uskotaan joo, vanhemmillasi on kalliit ja hienot BMW:t joilla saat ajaa ja kikkelisi kasvaa aina kun ajat isäsi hienolla autolla, mutta tarvitseeko sitä elvistellä muille. Ei meitä kiinnosta. No, ei ole ei, mutta ei se sullakaan tohon ikään vielä kauaa ole ollut(vai??). Ja mä en ainakaan tuu pätee millään isukin autoilla Ja kaikki lähti liikkelle humoristisesta kommentista, ettekö nähneet sitä kirjoitusta missä onnittelin vielä uuden auton johdostakin? Ja olen pahoillani, että joudun ajamaan isän autolla (~30tkm:sta ehkä noin 4tkm muuten ajettu isän autolla) tai jollain muulla autolla kun omaan ei todellakaan ole varaa. Kuinkakohan moni 18v jannu oikeasti _omalla_ autolla ajaa? Ei varmaan hirveän moni, varsinkin jos on lukiossa ollut (ei ole aikaa tehdä täyspäivästä työtä). Omasta mielestä en kyllä ole pätenyt isäni tai vanhempieni tai kenen tahansa autoilla täällä, mutta jos olen niin olen pahoillani siitäkin, yritän vähentää sitä jatkossa. Kuvia olen kyllä laittanut vaikka mistä autoista, mutta jos se lasketaan isän auton pätemisenä tai muuna vastaavana niin voin kyllä senkin lopettaa jos ei kiinnosta kuvia katsella Ja kyllä, jos teitä ei ihan oikeasti kiinnostaisi, niin tuskinpa jaksaisitte tuhlata aikaa siihen että kerrotte kuinka teitä 'ei kiinnosta'. Niitä joita ei oikeasti kiinnosta härän hittoa, ei ole tähän threadiin yhtään kommenttia kirjoittanut Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 28, 2007 Joku oli lähtenyt ulkoiluttamaan Corvetteakin tänään. [ attachment removed / expired ] Aika hauska talviauto, tosiaan kanssa tuossa viime perjantain lumimyräkässä täällä Pähkinärinteessä säväytti, kun spottausnoutajaa ulkoilutin, ohi pyyhkäisi 1971 mallinen Mustang..., hetken piti katsoa pitkään, mutta siinä oli todellinen talviauto.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 28, 2007 Uskaltaakohan tänne laittaa enää kuviakaan vai tuleeko kommenttia että voi painua pellolle kun ei ole oma auto? Joo en minäkään nyt enää taida kehdata isukin autosta laittaa kuvaa (Lada 1200L)... 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 28, 2007 Mitä tulee isän autolla ajamiseen, nostan kyllä hattua kaikille, jotka niin tekevät. Vielä jos faija maksaa bensatkin, niin mikäpä olisi sen parempi liiketoimi? Ei ainakaan oman auton ostaminen, kyseiset keksinnöt kun eivät pääse edes sijoitus-otsikon alle, hyvästä sijoituksesta puhumattakaan. Kannattaa ottaa isän ja äidin autosta ilo irti nuorena, jokaiselle tulee kuitenkin liian nopeaan se aika, kun muuttaa pois opiskelemaan/töihin ja pitää alkaa kiristää nälkävyötä, jos haluaa neljällä pyörällä liikkua. //b Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 28, 2007 Joo en minäkään nyt enää taida kehdata isukin autosta laittaa kuvaa (Lada 1200L)... 8) Ei ole kyllä tuo isukin auto, vaikket sitä ehkä tarkoittanutkaan. Ladaa on muuten pakko päästä tyyppaamaan vielä tänä talvena, vois olla aika vinha sladipeli 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 28, 2007 Joulukuussa tossa kun kentälle olin menossa, oli harmaata, kylmää, koleeta, tuullista. Synkkää..kaikkia masensi varmasti enemmän tai vähemmän ja Hämpän motarilla vastaan tulee Lamborghini Callardo.............. Kyllä se silmään sieltä varsin nätisti osui. Oliko muuten keltainen Gallardo? Semmoinen tuli vastaan menneellä viikolla täällä Hämeenkadulla. Joutui hieraisemaan silmiä pari kertaa, ennenkuin tajusin peukkua heiluttaa kuskille. //b Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 28, 2007 tänä talvena, vois olla aika vinha sladipeli 8) Khyl se Lada sladittaa ihan asfaltillakin... Tosin tässä ei puhuta mitään takarenkaiden kulutuspinnasta tai peräpään painosta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 28, 2007 Ei ole kyllä tuo isukin auto, vaikket sitä ehkä tarkoittanutkaan. Juu en tarkoittanut. Varsinkaan kun viestisi kuva ei edes näy jostain syystä. Jos linkkiä kokeilee suoraan niin höpisee jostain salasanasuojatusta galleriasta. Vanha takavetoinen Lada on muuten aika pätevä talviauto; lähtee varmasti käyntiin, lämmintä riittää ja liikennevaloista pääsee ripeästi liikkeelle kun etuvetoiset jäävät sutimaan. Eipä tuo oma suomenruotsalainen kulkineenikaan huono ole talvikäytössä: Khyl se Lada sladittaa ihan asfaltillakin... Tosin tässä ei puhuta mitään takarenkaiden kulutuspinnasta tai peräpään painosta. Olipas huimaa menoa Laapoteilla, mainio pätkä. Itse olen nähnyt Ruskeasuolla liikennevaloista tuollaisen Ladan lähtevän viisi jannua kyydissä MOLEMMAT takapyörät sutien ja aika vauhdikkaasti katoavan kaukaisuuteen. Ei tainnut olla ihan originaalitekniikkaa enää pellin alla, mutta taatusti pojilla oli hauskaa koko rahalla. Hämmästyin ja nauroin niin että missasin omat vihreäni. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla