Guest B777

Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

8 891 viestiä aiheessa

ja niin sunnuntaina kruisasi Tullinpuomin SHellin ohi kohti Munkkaa musta Audi R8. ETtä sellasta.

Audi R8:eja on suomessa ainakin kolme.

Audi Centerin pihalla oli yksi musta RRR-8 kilvillä. Westendissä asuu myös yksi musta ja hakaniemessä spottasin valkoisen R8:in keltaisilla koekilvillä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eräällä liigapelaajalla on NSX ollut alla jo viime vuodesta.

OK, mahtoikohan olla sama sitten. Mene ja tiedä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Audi R8:eja on suomessa ainakin kolme.

Audi Centerin pihalla oli yksi musta RRR-8 kilvillä. Westendissä asuu myös yksi musta ja hakaniemessä spottasin valkoisen R8:in keltaisilla koekilvillä.

Jaa nääkin alkaa olee sitten stanuja.  ;D

Tänä kesänä ei ole vastaan tullut kertaakaan tuota "Gulffin" Fordin GT:tä muuten, tuli juuri tässä mieleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

olen bongannut yhden hopean R8:n tässä oliko se 6.8 vantaalla.

Olikohan se varmasti R8? ja jos oli, niin oliko suomen kilvissä? Meinaan kun Suomessa oli vielä pari viikkoa sitten kaksi R8:a, niin tuskinpa niitä on sen jälkeen kauhean montaa lisää tullut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olikohan se varmasti R8? ja jos oli, niin oliko suomen kilvissä? Meinaan kun Suomessa oli vielä pari viikkoa sitten kaksi R8:a, niin tuskinpa niitä on sen jälkeen kauhean montaa lisää tullut.

Ainakin kolme niitä on. Yksi tosin oli koe kilvissä, mutta silti suomen. Ja kaikki kolme on mitä olen itse bongannut katsomatta mitään tilastoja. Joten en ihmettelisi jos niitä on enemmän, tai sitten mulla on vaan ollut kova tsäkä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin kolme niitä on. Yksi tosin oli koe kilvissä, mutta silti suomen. Ja kaikki kolme on mitä olen itse bongannut katsomatta mitään tilastoja. Joten en ihmettelisi jos niitä on enemmän, tai sitten mulla on vaan ollut kova tsäkä.

En minäkään mitään tilastoja ole katsonut, mutta tosiaan pari viikkoa sitten oli kaksi suomen kilvissä, musta ja valkoinen väreiltään. Ja itse en usko, että niitä hirveästi lisää tulee, kun ensi vuonna suomeen on mahdollista tilata muistaakseni viisi uutta R8:sia maksimissaan. Ja ainut paikka suomessa mistä saa noita uusia on Audi center Hesassa. Että esimerkiksi täältä Hämeenlinnan Autokuviosta ei saa ostettua uutta R8:sia, vaikka Autokuviolla Audin edustus onkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En minäkään mitään tilastoja ole katsonut, mutta tosiaan pari viikkoa sitten oli kaksi suomen kilvissä, musta ja valkoinen väreiltään. Ja itse en usko, että niitä hirveästi lisää tulee, kun ensi vuonna suomeen on mahdollista tilata muistaakseni viisi uutta R8:sia maksimissaan. Ja ainut paikka suomessa mistä saa noita uusia on Audi center Hesassa. Että esimerkiksi täältä Hämeenlinnan Autokuviosta ei saa ostettua uutta R8:sia, vaikka Autokuviolla Audin edustus onkin.

OK mutta kuten sanoin, tuo valkoinen on koekilvissä ja mustia on myös 100% varmuudella kaksi sillä yhden olen nähnyt erikoisrekkarilla RRR-8 ja toisen Westendissä ihan normaaleilla kilvillä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katsoin juuri uusimman Fifth Gearin jakson. Siinä mainittiin, että kyseisen Audi R8:n tehdastilauksissa on kahden vuoden jono ja autoja on myyty 50% katteilla (briteissä) eteenpäin. Taitaa tuo R8 olla niitä harvoja autoja, joita on myyty alkuaikoina ostohintaa korkeammalla eteenpäin (muita taitavat olla Mini ja Enzo..?). Tuohon vaikuttaa toki varmaankin se, että briteissä ratit on väärällä puolella ja tuotantomäärät näille versioille varmaankin pienempi ja kysynnän ja tarjonnan laki toimii.

Samaisessa jaksossa muuten rattimiehet Tiff Needell ja Jason Plato testaavat tuota R8:sia ja Porsche Carrera 4S toisiaan vastaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä muutama hajanainen kuva Stadin syyskuun cruisingeista 7.9.2006. Pääsin paikalle turhan myöhään, joten kuvia ei montaa ole pistää. Kalustoa kyllä oli sitäkin enemmän.  :D

Stadin isoimmat kaasarit?  :D

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Loistavassa suorastaan häikäisevässä kunnossa ollut classikkojen klassikko, 57 vuoden Chevy.

[ attachment removed ]

Ja perään sopii laittaa tällänen uuttakin paremmassa kunnossa ollut 53' Cadillac........

[ attachment removed ]

En muista, että olis koskaan 1930 vuoden linja-autoa ollut parkissa Cruisingeissa. Olivat kuulemma bussikaistaa ajelleet.  ;D

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Ja loput kuvat pyhitetään aikamme muskeliautokaudelle, etualalla legenda vuosien Vette ja takana vinkuu Remmillä ladattu Dartti...

[ attachment removed ]

Ne kylkimuodot, NE KYLKIMUODOT!

[ attachment removed ]

8)

[ attachment removed ]

Muskeliauto ja tavarateline takaluukun päällä...... no ei se niin tarkkaa.  :)

[ attachment removed ]

Legenda, Roadrunner. Loistavaa. Ladattuna 400cid lohkolla ja..... riittävällä suorituskyvyllä.

[ attachment removed ]

Ja jottei unohtuisi mikä on remmiahdin, niin tällänen härpätin se on. Ja ne saundit....... :P

[ attachment removed ]

Ja kuvasarja päätetäänkin poikkeuksellisesti, ei muskeliin vaan ponyclassikkoon, 65 vuoden Fastback Mustangiin, varustettuna GT-varusteisiin lukeutuvilla optiovanteilla.

[ attachment removed ]

Ehtä sellasta.  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienoja kuvia jälleen. Minä ainakin tykkää näistä sun cruising kuvista.  :thmbup:

Erityisesti tuo vanha dösä, Vette ja Dart vaikuttavat asiallisilta. Myös nuo vanhat Chargerit ja Challengerit ovat mukavia, eikä muissakaan mitään vikaa ole...tuo eka Plymouth ei ehkä niin paljoa iske.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu ei tuo eka Plymountti joutunut kuvatuksi muuta kuin tuon kivan konepeltiasetelman takia.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toi bussi on kyllä sairaan siisti.

Kyllä, olisit nähnyt sen sisältä. Jumalavita, viimisen päälle entisöity. Lakattua puuta kojelauta ym. HUHUH.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä, olisit nähnyt sen sisältä. Jumalavita, viimisen päälle entisöity. Lakattua puuta kojelauta ym. HUHUH.

Ei sattuis sisäkuvia olemaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei sattuis sisäkuvia olemaan?

Ei, auto oli täynnä porukkaa, ja en kehdannu alkaa oven raosta kuvaamaan.  :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sami!, hienoa sarjaa, musta tuntuu että olen nähnyt nuo joskus aikasemminkin?  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sami!, hienoa sarjaa, musta tuntuu että olen nähnyt nuo joskus aikasemminkin?  ;)

Ainakin 53':nen Cadillac on aikaisemminkin pyörinyt noissa kuvissa, muista en ole niin varma. Bussi on ainakin ehta uusi tapaus.  :D

Mutta mikäs noita katsellessa. Challengerin kauniiseen muotoiluun ei kyllästy koskaan. Onneksi sellanen makaa hyllyllä ladattuna 426 Hemillä ja sen yläpuolella pienoismalli itse tästä moottorista; Hemistä. Voiko rahaton kuolaaja enempää olkkarinäköalaa toivoa.  :)

Eli tälläsestä on siis kyse. 426 HEMIN pienoismalli. Vielä kun tosta kuuluis ääntä....

Kuva ei ihan kaikkea kerro, luonnossa nähtynä paljon aidomman näkönen.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huh, kyllä se on vaan niin, että aina pitäisi olla kamera mukana.

Eilen, kun olin Nousiaisista (kunta 20km Turusta Raumalle päin) lähdössä Turkua kohti, niin pysähdyin STOP merkille ja katselin, että mikäs Ferrari oikealta tulee, niin eihän se lopulta mikään Ferrari ollutkaan, vaan kun auto tuli lähemmäs ja meni ohi, niin olikin se Saksan rekkarissa oleva Gumpert Apollo! Kyseinen auto meni viellä paikallisen Nesteen pihalle, mutta kun ei ollut kameraa, niin eipä paljon kuvia otettu.  >:( Ja kun oli muutenkin vähän kiire Turkuun. Olin kyllä hetken ihan ihmeissäni, että mitä tollainen auto tekee täällä "korvessa".  :P

http://www.rsportscars.com/eng/cars/gumpert_apollo.asp

Jaahas, löysinkin tässä kuvia tuosta samaisesta Apollosta, jonka itsekkin näin, tosin vähän muualta Suomesta, mutta kuitenkin. Hieno on!

http://www.kolumbus.fi/vipet/Gumpert%20Apollo%202.jpg

http://www.kolumbus.fi/vipet/Gumpert%20Apollo.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kirjoittelenpas tännekin pitkästä aikaa. Torstaina lomille tullessa odotti iloinen yllätys, eli kantapaikkamme Autokeskus otti valikoimiinsa BMW/MINI-jälleenmyynnin ja tänään uuden puolen avajaiset. Houkutuslintuna oli esittelyssä Suomen ensimmäinen E92 M3, joka ainakin tepsi meikäläiseen ja lampsin suoraan Hatanpäälle. Linkin takaa parit kuvat uudesta baijerilaisesta: http://basse.kuvat.fi/kuvat/Autot/Suomen+ensimm%E4inen+E92+M3/

//b

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli tälläsestä on siis kyse. 426 HEMIN pienoismalli. Vielä kun tosta kuuluis ääntä...

Siinähän sitä ääntä olis tarjolla ;)

Mullaki pitäis olla jossain Cudasta pienoismalli... tiedä sitte missä se on.

Ja vielä Challengeria, ottaa etupyörästä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kröhömm... joo, henkilöauto  ::) *haha..  ;D *

[ attachment removed ]

Tuhottu auto Kokkolan keskustassa  ;D (ovet hajonnu, ikkunat rikki, rengas puhki, penkit revitty, ym..)

[ attachment removed ]

Mahtava Saabi  :laugh:

[ attachment removed ]

Jyväskylän Pavilijonki, Ford Mondeo STW "Ice Age"  :P

[ attachment removed ]

sinistä ja valkoista...

[ attachment removed ]

ompas röörit  :thmbup:

[ attachment removed ]

Pontiac V8  ;)

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuhottu auto Kokkolan keskustassa  ;D (ovet hajonnu, ikkunat rikki, rengas puhki, penkit revitty, ym..)

Se mikään auto ole, Renault vain. :laugh:(nå jåå, en sitten kauheasti provokaatioksi tarkoittanut)

Mahtava Saabi :laugh:

Turhaan sinä sille naurat, kakstahti 96 on kuitenkin aika moinen klassikko, ja rallipolkujen ehdoton voittaja. Ja minusta Drakenin jälkeen tyylikkäin Saab, joita on ikinä tehty. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se mikään auto ole, Renault vain. :laugh:(nå jåå, en sitten kauheasti provokaatioksi tarkoittanut)

Turhaan sinä sille naurat, kakstahti 96 on kuitenkin aika moinen klassikko, ja rallipolkujen ehdoton voittaja. Ja minusta Drakenin jälkeen tyylikkäin Saab, joita on ikinä tehty. 8)

Eikös Saab 96 ollut jo Nelitahti? Muistaakseni 93 oli kaksitahti?  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös Saab 96 ollut jo Nelitahti? Muistaakseni 93 oli kaksitahti?  ???

Oli 96 aluksi kakstahti, sitten vasta myöhemmin tuli nelitahti koneet, ja ah niin tykki V4 versio, jolla voitettiin ralleja rallien perään, :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään