Kirjoitettu Lokakuu 31, 2007 Saanko esitellä mun frendin uuden Clion http://www.forum-clio.com/index.php/topic,449.0.PHOTOS_Clio_unique_au_monde_com_de_Serge_33.html Siinä taitaa olla koko Bilteman kuvasto tungettuna yhteen autoon... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 2, 2007 Se kaverin täällä paljon kehuttu() akkordi vaihtu TypeRään Pitäs päästä tyyppaamaan joskus [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 2, 2007 Keskiviikkoisesta Mini Meetingistä pari kuvaa... Esillä oli uusi Clubman [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Keke Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 2, 2007 Se kaverin täällä paljon kehuttu() akkordi vaihtu TypeRään Pitäs päästä tyyppaamaan joskus [ attachment removed / expired ] Sanoppa sille kaverilles, ettei tuhoa tota Type Ärrää sitten samalla tavalla kun sen Accordin tuhosi... ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 2, 2007 Jos nyt näkis sen auton edes, eikä ovea.. Tuulilasi/Tm osastolle vaan, sieltä löytyy. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 2, 2007 Sanoppa sille kaverilles, ettei tuhoa tota Type Ärrää sitten samalla tavalla kun sen Accordin tuhosi... ??? Joo no ei sillä kyllä ekana mielessä ollu mikään korisarja vaan joku turbokitti tms Ja tuskin tuota saa niin "tuhottua" kuten sen toisen.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 2, 2007 ...vaan joku turbokitti tms... Asiaa, 8) Mimmonen tuo suoritus puoli tommosessa muuten on? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 2, 2007 Mimmonen tuo suoritus puoli tommosessa muuten on? Kai sillä parilla sadalla hepalla liikkeelle pääsee. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 2, 2007 Kai sillä parilla sadalla hepalla liikkeelle pääsee. Varmaan pääsee, mutta tuskinpa tuo mikään vääntökone on? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 2, 2007 Varmaan pääsee, mutta tuskinpa tuo mikään vääntökone on? Kyllähän tuolla johonkin zabaut kuuteen sekkaan kerkii 0-100km/h? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 2, 2007 Kai sillä parilla sadalla hepalla liikkeelle pääsee. ...jotka tulee 9000rpm:n lähettyvillä... Tuo Type-R on semmoinen että se ei ole sen tykimpi normiajossa jos käyttää normaalia kierrosaluetta, mutta sitten kun tiputtaa vaihdetta pari pykälää ja lähtee polkemaan kunnolla niin sitä menoaki löytyy. Harmi vaan että on etuveto, muuten hauska peli. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 2, 2007 Tämmöinen farkku sitruuna tuli vastaan syksyllä paraisten yössä. Seuraavana aamuna auto ei tietenkään ollut enää tuossa joten päiväkuva jäi haaveeksi.. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 3, 2007 Jos nyt näkis sen auton edes, eikä ovea.. Aika paljon porukkaa lappasi paikanpäällä, joten kuvan saaminen vähän kauempaa oli hieman vaikeaa, mutta näillä mennään... [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Keke Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 18, 2007 Nostellaan vähäsen tätäkin aihetta. Perjantaina käytiin ottamassa kaverin Turbo-Yariksesta muutamat myyntikuvat. Laitan pari parasta... [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] weccu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2007 Jaa miksi kaverisi tuon Turpon myy? Eikös tossa ollu 1,8 litraa ahtimella vai miten tuo moottoripuoli nyt oli? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2007 Jaa miksi kaverisi tuon Turpon myy? Eikös tossa ollu 1,8 litraa ahtimella vai miten tuo moottoripuoli nyt oli? Olikohan siinä 1.5 turbo. Myy, koska se muuttaa stadii ja ei oo enää tarvetta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2007 Olikohan siinä 1.5 turbo. Myy, koska se muuttaa stadii ja ei oo enää tarvetta. Ja kuka nyt ei muutenkaan haluaisi moisesta pulkasta eroon Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2007 Pulkka kuin pulkka, pääasia, että kulkee eteenpäin... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2007 Nämäkin alkavat olemaan jo peruskaruaa....tälläinen löytyi kotioven edestä viikonloppuna. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 20, 2007 Joo noita näkee kuussa 2 kappaletta, jos sitäkään. Täyttä peruskauraa ja toisaalta onhan tossa Wolkkarin tekniikka, joten mulla ainakin tipahti fiilikset siihen kun otin selvää. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 20, 2007 Joo noita näkee kuussa 2 kappaletta, jos sitäkään. Täyttä peruskauraa ja toisaalta onhan tossa Wolkkarin tekniikka, joten mulla ainakin tipahti fiilikset siihen kun otin selvää. Ja muutenki ruma ku hevonen Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 20, 2007 Ja muutenki ruma ku hevonen No ei toi ruma ole, moni muu arvostettu Sakslaismerkki on mun mielestä, siis puhutaan edutusosastosta nyt, ei herätä mulla mitään insipiraatiota, että "HEII TOI ON UPEA", samanlaisia tasapaksuja lahnoja ne on kaikki. Tuossa sentään on haettu edustettavuutta ja arvokkuutta ihan eri tavalla kuin monessa muussa edustusosaston laitteessa. Mutta se tekniikka........ :'( Vaikka onkin upeaa varmasti tuo W12, mutta silti. Wolkkarin pannu Bentleyhyn....voe elämä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 20, 2007 No ei toi ruma ole, moni muu arvostettu Sakslaismerkki on mun mielestä, siis puhutaan edutusosastosta nyt, ei herätä mulla mitään insipiraatiota, että "HEII TOI ON UPEA", samanlaisia tasapaksuja lahnoja ne on kaikki. Tuossa sentään on haettu edustettavuutta ja arvokkuutta ihan eri tavalla kuin monessa muussa edustusosaston laitteessa. Mikä tossa sitten herättää niin hirveästi inspiraatiota? Minusta tuo on kyllä niin tasapaksun näköinen, kuin auto voi vain olla. Jos tuollaisen näkee liikenteessä, niin se herättää huomiota korkeintaan sen takia, kuin on vaan niin harvinainen ja koska se on Bentley. Mutta onhan tuo ulkoisesti niin karsean näköinen, kuin vain voi olla...jotenkin tylsänkin näköinen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 20, 2007 No ei toi ruma ole, moni muu arvostettu Sakslaismerkki on mun mielestä, siis puhutaan edutusosastosta nyt, ei herätä mulla mitään insipiraatiota, että "HEII TOI ON UPEA", samanlaisia tasapaksuja lahnoja ne on kaikki. Tuossa sentään on haettu edustettavuutta ja arvokkuutta ihan eri tavalla kuin monessa muussa edustusosaston laitteessa. Mutta se tekniikka........ :'( Vaikka onkin upeaa varmasti tuo W12, mutta silti. Wolkkarin pannu Bentleyhyn....voe elämä. Jep, onhan tuo esim. uusiin Audeihin verrattuna komeampi. Vaikka edelleen kaikkien aikojen komein auto onkin Volga 310221 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 21, 2007 Mikä tossa sitten herättää niin hirveästi inspiraatiota? Minusta tuo on kyllä niin tasapaksun näköinen, kuin auto voi vain olla. Jos tuollaisen näkee liikenteessä, niin se herättää huomiota korkeintaan sen takia, kuin on vaan niin harvinainen ja koska se on Bentley. Mutta onhan tuo ulkoisesti niin karsean näköinen, kuin vain voi olla...jotenkin tylsänkin näköinen. No on tuossa paljon enemmän katsomista kuin Saksalaisissa vastaavissa laitteissa. Kuitenkin keulan ja hanurin muotoilu ihan toisenlaista kun vastaavissa Saksalaisissa. Paljon paljon arvokkaampi tuo on mun mielestä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla