Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2008 Porche ei oikein sytytä, ja Volvohan on traktorimerkki Hanki SAAB TuplaTURBO diesel. Kyllä lähtee. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2008 Hanki SAAB TuplaTURBO diesel. Kyllä lähtee. Kyllä minun Saabeilut on jo saabeiltu tältä elämältä... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2008 Meikäläinen ei yleensä autoja kuvaa, mutta tässä nyt yksi, ihan siistin näköinen Hybrid Tallinnassa viime viikolla: [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2008 Onnea Bimmerille. Onx 99 tai 2000? E38 on aina ollu hieno jos kunnollisessa kuosissa. Rekisteröity lokakuussa 2000, melkein virheetön, ranskasta tuotu ja lisävarusteista löytyy. On navigaattori ja tv jne. Mittarissakaan ei ollut kuin 172 000 joten käyttökilometrejä on varmaan vielä edessä ihan mukavasti. Ja viimeisenä pisteenä ii:n pällee on se ajonautinto, en ole vastaavalla ennen ajanut. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2008 Jos ei Porsche sytytä, niin mites olis Mersu..? Olen kokeillut joskus yhtä Mersun maasturia. Ei oikein innostanut. Oli melkoisen pieni (taisi olla halvin ja pienin malli). Edelleen joko BMW, VW tai Audi on tulossa. 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2008 Tässä olisi Arttu sulle peli, Tuossa duunin lähellä olevalla security firmalla on näitä mustana, ja kyllä on koppavan näköinen bilika. http://www.chevrolet.com/avalanche/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2008 Tässä olisi Arttu sulle peli, Tuossa duunin lähellä olevalla security firmalla on näitä mustana, ja kyllä on koppavan näköinen bilika. http://www.chevrolet.com/avalanche/ Nääh, liian ruma logo Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2008 Olen kokeillut joskus yhtä Mersun maasturia. Ei oikein innostanut. Oli melkoisen pieni (taisi olla halvin ja pienin malli). http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1776751 tälläinen halpa vähän ajettu 509 heppainen citymaasturi Mersu, jolla varmasti ehtii... 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2008 Terve On kohta aika vaihtaa autoa, ja kaipaisin hieman käyttökokemuksia. Suunnitelmissa on joko BMW X5, VW Touareg tai Audi Q7. Onko Teillä, arvon asiantuntijat, noista kokemusta ? Mitä niistä suosittelisitte ? On itseasiassa tullut kurvailtua noilla kaikilla jonkinverran. Aloitetaan vaikka Q7:asta. Q7 on muita vaihtoehtoja huomattavasti isompi, mutta samalla pehmein kulkija. Siinä on mukava lipua katuja pitkin ja auto on todella rauhallinen ajaa. 3.0TDI tarjoaa myös mukavasti tehoa tarvittaessa (sekä parhaimmat moottoriäänet tästä kolmikosta ). Siinä on mukavasti tilaa sisällä vaikka penkit ovat minusta aika pienet. Luulisi olevan vaikea parkkeerata mutta todella upean parktronikin ansiosta se on itseasiassa suht helppoa kun saa sekä ääniohjausta sekä kuvaruudulta informaatiota. Q7 löytyy paljon säätöjä erilaisia ajotilanteita varten kuten maasturista tuleekin jos ottaa ilmajousituksen. En nyt suoralta kädelta muista onko siinä alennusvaihetisto, mutta toisaalta kaikki säädöt on sijoitettu keskikonsoliin alas, missä normaalisti autoissa on kässäri joka taas aiheuttaa suurta päänvaivaa jos niitä ei jaksa opiskella koska perstuntumalla niistä ei saa mitään selvää. Kesti aikansa jopa löytää radion volyymisäädin. Jos joku kokee BMW:n iDriven hankalaksi tämä systeemi on samankaltainen paitsi että nyt joysticki on saanut kaverikseen vielä suuren liudan nappeja ja kaikkea muuta roskaa. Myös Q7 ohjaus on minusta liian löysä joka suuren koon kanssa saa vauhdintunteen aika hyvin katomaan jolloin helposti tulee sitä ylinopeutta vedettyä. Mutta noin muuten kaikki on toimivaa ja laadukkan tuntuista. Q7 on minusta selvästi tämän ryhmän paras ehdokas jos joku ei sitä liian suureksi koe. BMW X5 on taas upea auto kaikilta yksityskohdiltaan, napista avautuvasta hansikaslokerosta elektroniseen vaihteenvalitsimeen. Auton tilat vastaavat about 5-sarjalaisen bemarin tiloja. Auto tuntuu suht urheilulliselta ajaa, ja pieni koeajolenkki voi tuntua hauskaltakin, mutta. BMW:n alusta on minusta aiva järkyttävän jäykkä. Siinä on tarkka ja hyvä ohjaus jne, mutta se tuntuu enemmänkin kovalta urheiluautolta kuin maasturilta ja siinä ei ole minkäänlaisia maasto-ominaisuuksia alamäkihidastina lukuunottamatta kuten Q7:ssä ja Touaregissä. Auto on selvästi pienempi ja ketterämpi kuin Q7 mutta minuun tämä urheilullisuus ei oikein iskenyt. Mielummin ostaisin tuolla rahalla vaikka 545i sedanin kun kolmilitraisen citymaasturi look-aliken. Kiitosta saa bemari kuitenkin myös hyvästä parkkitutkasta (samantapainen kuten Q7:ssä) ja kahteen osaan avautuvasta takakontista. Touareg taasen on aika tasapaksu. Normaaliajossa esiintyyhieman kovuutta kuten X5:assa mutta Touaregiin on saatavissa kattavat maastoajo-ominaisuudet. Auto on about X5:an kokoinen. Touaregissä on myös suht herkkä ohajus kuten Q7:ssä ja muutenkin koko auto on vähän pahvilaatikon oloinen. Lisää tuntua tähän toi kyllä luultavasti 2,5litranen turbodiesel. Kolmilitraisen kanssa asiat voivat ehkä olla vähän paremmin. Noin muuten auto on sisältä peruspassatti ja siellä ei mitään erikoisuuksia löydy, kaikki on toimivaa. Ajamassani mallissa parkkitutka oli ainkin vanhaa valoilla toimivaa mallia. Lisättäneen että Touareg on myös ryhmän rumin auto (facelift). Tässä vähän omia mielipiteitä, oma suosikki noista varmasti selvisi tuosta. (vaikka oikeasti se olisi Volvo XC90). Jos keksit jotain kysyttävää, esim yksityiskohtiin liittyvää ehkä osaan jotain valottaa lisää. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2008 Ok. Kiitos, Torsten, noista. Täytyy vissiin kuitenkin käydä kojeajamassa vielä se traktori (eli Volvo), ja päättää sitten. Onko mitään käsitystä noiden autojen toimitusajoista (ml. Volvo) ? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2008 Ok. Kiitos, Torsten, noista. Täytyy vissiin kuitenkin käydä kojeajamassa vielä se traktori (eli Volvo), ja päättää sitten. Onko mitään käsitystä noiden autojen toimitusajoista (ml. Volvo) ? BMW on se pisin, noin 6kk. Noilla muilla on se vajaa 3kk, vähän riippuen vuodenajasta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2008 Laitetaas tällasta laaaaaaajiskokeilua uudesta C5:stä: [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2008 Laitetaas tällasta laaaaaaajiskokeilua uudesta C5:stä: Komia kuva! Mikäs laajis kyseessä? Itekkin harkinnut jotain tollasta "laajis"kakkulaa.. 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2008 Terve On kohta aika vaihtaa autoa, ja kaipaisin hieman käyttökokemuksia. Suunnitelmissa on joko BMW X5, VW Touareg tai Audi Q7. Onko Teillä, arvon asiantuntijat, noista kokemusta ? Mitä niistä suosittelisitte ? /provo/ Paaainaako auton meerrkki mieltäsi?! Tunnetko olosi pieneksi Hondaaaassa?!!? Taaaahdotko olla jotain enemmän?!!? Meeeeillä on vastaus ongelmiiiiisi! Ooosta Peemari, ilman Peemaria naapuritkin lakkaavat puhumasta! /provo/ Kosto on suloinen.......... HEHE. ÖH. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2008 /provo/ Paaainaako auton meerrkki mieltäsi?! Tunnetko olosi pieneksi Hondaaaassa?!!? Taaaahdotko olla jotain enemmän?!!? Meeeeillä on vastaus ongelmiiiiisi! Ooosta Peemari, ilman Peemaria naapuritkin lakkaavat puhumasta! /provo/ Kosto on suloinen.......... HEHE. ÖH. Höh. Et ole tosiaan tainnut tajuta pointtia tässä auton ostossa. Minulla on pieni kikkeli, ja siksi tarvitsen ison auton. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2008 Höh. Et ole tosiaan tainnut tajuta pointtia tässä auton ostossa. Minulla on pieni kikkeli, ja siksi tarvitsen ison auton. Heh "kostin" tuon liikennetopikin bussiotsikoinnin, kun pistit mulle prvona sen ammattilaisuusjutun. Tässä tuli takasin... En todellakaan vakavissani. Oli pakko vaan....... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2008 Höh. Et ole tosiaan tainnut tajuta pointtia tässä auton ostossa. Minulla on pieni kikkeli, ja siksi tarvitsen ison auton. Noinko se siis meneekin, minä ostin pienen auton äskettäin, ja aina kuvitellut että pienelläkin pärjää, kun on sopivan vikkelä... Taisin siis tehdä virhearvion, vai onko mulla oikeasti suurempi kuin luulenkaan... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2008 Noinko se siis meneekin, minä ostin pienen auton äskettäin, ja aina kuvitellut että pienelläkin pärjää, kun on sopivan vikkelä... Taisin siis tehdä virhearvion, vai onko mulla oikeasti suurempi kuin luulenkaan... Mites esim. minä, kun minulla ei ole autoa ollenkaan? Tarkoittaako tämä että....? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2008 Mites esim. minä, kun minulla ei ole autoa ollenkaan? Tarkoittaako tämä että....? Näinhän se taitaa mennä, eli he jotka kulkevat julkisilla.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2008 Komia kuva! Mikäs laajis kyseessä? Itekkin harkinnut jotain tollasta "laajis"kakkulaa.. 8) Canonin 10-22. Todella tyytyväinen olen ollut, vaikka Odo yrittikin kaupata 17-40L Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2008 Tänään saapui perheeseen uusi auto, nimeltä Volvo, mallia S40 2.0T. On ihan mukavan kiukkunen automaattilootallakin... Voisin laitella jossakin vaiheessa kuvvaa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 5, 2008 1. Missä se provo on? 2. Pussitit taas itses tähän katkerat/kateelliset kategoriaan.. 1. http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,68399.3740.html Titta po puolivälisivu. 2. Pah, kateellinen en ole mistään. Enkä katkera. Miksi minä olisin? Jos nyt pitäisi joku ostaa niin se ei olisi kyllä SUVI, eikä mikään muukaan uusi sähköjohto auto. Se olis jotain ihan muuta. Ja ihan näköhavaintoa vaan, ei tollanen Bemari/Audi/Porsse/Wolkkari ole mitään kun vierelle pistetään tuo uusi Cherokee, näin valoissa yhden tollasen yks päivä, HEMI luki hanurissa. Sen auton olemus oli jo niin maskuliinisen hyökkäävän räyhä, että riittää kun se on vaan paikalla. Enempää ei tarvita. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 5, 2008 Ja Artulle ihan vakavasti vaan, että diisseliä vaan kehiin sitten kun kaupat lyöt lukkoon. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 5, 2008 Liittyy mihin? Kateellisuus viittasi lähinnä siihen, että et osaa toisen kyselyihin kommentoida muuta kuin "beemari, beemari" ja rivien välistä voi lukea sen kuinka vihaat ko. merkkiä, kun se ei ole "normaalin ihmisen" auto, vaan "kaahareiden". Pitää näköjään ostaa HEMI merkki autoon, niin saan autolleni maskuliinisen hyökkäävän olemuksen.. Ehkei niiden saksalaisten olemuksen tarkoitus ole ollakkaan mitään sitä mitä odotat.. 1. Unohda. 2. HEH HEH. ÖH...Muuten! Eilen raadio toimittaja kertoi klassisen esimerkin, joka osuu kun nyrkki silmään. Ison katumaasturin kuljettaja vaihtoi kaistaa Stadissa kamalassa loskasössö kelissä. Kuljettajalla tupakka suussa, vaihtoi siis kaistaa, ilman vilkkua, ison loskakerroksen ylitse heittäen kaikki loskat pysäkillä olevien ihmisten niskaan. Sille ei vaan tiietkö mitään voi, että ton tyylistä toimintaa näkee 2/4:stä katusuvikuskin toimesta, tekevät mitä sattuu miten sattuu millon sattuu välittämättä sen enempää muista kun omasta tuhkaluukustaan.... En minä sitä merkkiä vihaa! En vaan itse sellaista koskaan menisi ostamaan, koska jos minä laittaisin autoon sen mitä joku uusi keskiluokan tai isompi Audi maksaa, niin sillon se on amerikkalainen ja se on vain ja ainoastaan kesän nautiskeluun. Käyttöauto on sitten ihan eri asia! On eri asia vihata kun olla ostamatta! On olemassa tasan yksi "uusi" BMW, jonka voisin ostaa. Harrastusajoneuvoksi. Ja se on edellisen vuosikerran M5:nen, manuaalilla ja Vinkkelikasilla. Se on erittäin onnistunut, nätti ja hyökkäävän räyhä mun makuun. Tuo Cherokee erottuu kadulla välittömästi, ilman sitä HEMI merkkiäkin. Se on vaan tyyliltään yksinkertaisen cool. Tietenkin jos ostaa ison SUVIN, niin näkymättähän ei voi olla, sen verran kookkaita ne on, mutta ehkei joku Volkkari niin tuolta harmaasta massasta erotu. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 5, 2008 Kumma kun mä en ole tota puuhaa nähnyt ainakaan niin, että syyllinen olisi pelkästään SUV:lla ajava. Yhtälailla kuorkit, bussit, pakut.. Se on aina kumma kun sulle ei mitään tollasta tarjoudu nähtäville, tai sitten et vaan halua nähdä niitä tilanteita, suljet tietenkin mielestäsi kaikki muut paitsi bussit ja pakut, miten ne ajelee.....! Ehkä minä sitten vaan seurailen enemmän mitä ympärillä tapahtuu..... havainnointia havannointia! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla