Kirjoitettu Toukokuu 16, 2008 Mutta ainoa asia, mikä näissä uusissa Ferrareissa ja Lamborghineissa häiritsee, on ne "Flappy Badel Gearpoksit." Enkä voi kovin väärässä olla, jos itse Jeremy Clarksonkin on vähän nihkeänä niihin. Tähän ei voi muuta vastata kuin että heikoilla jäillä ollaan jos J.Clarkson päättää mikä on oikein ja väärin Tulee mieleen vanha vitsi hieman muunneltuna. Miehelle annettiin pistooli jossa kaksi luotia, pyydettiin menemään huoneeseen ja muuttamaan historiaa. Siellä oli Hitler, Stalin ja Jeremy "minä, jeremy clarkson" Clarkson. Kenet mies ampui? Kaksi kertaa Jeremy Clarksonia, "just to make sure"... -Kähmy Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2008 Auto 8) [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2008 Auto 8) Lieneekös tuo " Das Auto " kuvattu Jumbon Citymarketissa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2008 Lieneekös tuo " Das Auto " kuvattu Jumbon Citymarketissa? Kyllä, siellähän se. Ei kyllä ollut mikään hienoin näkemäni verrari mutta oikea auto kumminkin, väärän värisenä tosin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2008 Kyllä, siellähän se. Ei kyllä ollut mikään hienoin näkemäni verrari mutta oikea auto kumminkin, väärän värisenä tosin Niinpä, British Racing Green:hän on se ainoa oikea urheiluauton väri, ja tuosta yksilöstähän on jo kuulemma takavaloumpiokin halki... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2008 Niinpä, British Racing Green:hän on se ainoa oikea urheiluauton väri No eikä todellakaan kun Rosso Corsa! 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2008 No eikä todellakaan kun Rosso Corsa! 8) Makuasia... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2008 Makuasia... Älkää nyt kuitenkaan tänään viinaspäissänne ala maistelee niitä maaleja Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2008 Älkää nyt kuitenkaan tänään viinaspäissänne ala maistelee niitä maaleja Enhän minä viinaspäissäni, uskovainen mies Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2008 Kolmisen viikkoa takaperin oli ihanteellinen tilanne Vihdintien liikennevaloissa. Ensimmäisenä rivissä ja rinnalla vastaavanlainen, mutta punainen Ferrari. Älkää sitten kyselkö miten kävi Ääntä ainakin siitä lähti..... 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2008 Kolmisen viikkoa takaperin oli ihanteellinen tilanne Vihdintien liikennevaloissa. Ensimmäisenä rivissä ja rinnalla vastaavanlainen, mutta punainen Ferrari. Älkää sitten kyselkö miten kävi Ääntä ainakin siitä lähti..... 8) Oli varmaan mukavan näköiset perävalot...? Eli taas on harrastettu kisailua Vihdin Dragwaylla... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2008 Jaha, Italialiaiset tekevät sen taas. Olen myyty, puuttuu vaan noin 400 000 euroa rahaa. Bella Italia!!!! 8) Vaikka miten Jänkki diggari on, olen myyty. http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/221910/ferrari_california.html Tosta Cittari Ferrarista, kyllä itketti sitä lähempää viikolla katsoa. Takalampun umpio halki, melko likaisen oloinen. Ohjaamon Flappy Gear poksi vivut ihan koiran puremien jäljiltä, todella klommoset. Sisustakin aika nuhjaantunut. Surullista, että tällänen auto on tollasen kohtalon kokenut. Sitten aiheen sivusta, tänään pongattu Stadissa ja Jespoossa 2 eri 430 Modenaa..... Ei voi mitään, aina kääntyy pää. Aina. Vielä kun kuulisi ne äänet. Mutta sitten kun nään Countachin, toivottavasti en aja tolppaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2008 Kolmisen viikkoa takaperin oli ihanteellinen tilanne Vihdintien liikennevaloissa. Ensimmäisenä rivissä ja rinnalla vastaavanlainen, mutta punainen Ferrari. Älkää sitten kyselkö miten kävi Ääntä ainakin siitä lähti..... 8) eli kaksi samanlaista vierekkäinkö? Loistavaa, the Sound of The Engine! Mukavasti kyllä päivää piristää tollaset, on tästä ammatista se ilo kyllä kesäsin. Näkee kaikenlaista, enemmän ja vähemmän homoeroottisen pervoa kalustoa liikenteessä. 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2008 Tosta Cittari Ferrarista, kyllä itketti sitä lähempää viikolla katsoa. Takalampun umpio halki, melko likaisen oloinen. Ohjaamon Flappy Gear poksi vivut ihan koiran puremien jäljiltä, todella klommoset. Sisustakin aika nuhjaantunut. Surullista, että tällänen auto on tollasen kohtalon kokenut. Vuokra-auto mikä vuokra-auto. Ja käyttöön ne on tehty eikä laitettavaksi näytille johonkin ostoshelvettiin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2008 Sitten aiheen sivusta, tänään pongattu Stadissa ja Jespoossa 2 eri 430 Modenaa..... Ei voi mitään, aina kääntyy pää. Aina. Vielä kun kuulisi ne äänet. Mutta sitten kun nään Countachin, toivottavasti en aja tolppaan. Eihän F430 sanota enää Modenaksi... Laitetaas sitten parit Countach kuvat viime kesältä. [ attachment removed ] [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2008 Vuokra-auto mikä vuokra-auto. Ja käyttöön ne on tehty eikä laitettavaksi näytille johonkin ostoshelvettiin. Mutta silti, ei sitä saa Toyotana kohdella! Koska ei tollasta autoa kuka tahansa vuokraa, ne vuokraajat ovat takuulla asiasta tietäviä ihmisiä ja kohtelevat tällästä laitetta kuin shittiä. Todella säällittävää! :'( Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2008 Eihän F430 sanota enää Modenaksi... Laitetaas sitten parit Countach kuvat viime kesältä. Toivottavasti, toivon sitä niin paljon, että tämä Countach on tämän vuoden Concours Elegance tapahtumassa Turussa tänä vuonna. Viime vuonna, ilmeisesti nuo kuvat sieltä ovat, se oli sielä. Toivottavasti tämä on myös tänä vuonna. Onhan kyseessä Lamborghinin 45 vuosijuhla, sekä Porchen 60 vuotis juhla! Lahdessa tosta olisi kuvat saanut, mutta tyhmyyksissäni olin sitten kameran jättänyt kotia.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2008 Myydäänkö noita Ferrareita suomessa? Siis uutena? Vai pitääkö kaikki importata jostain kuusesta? Kyl mä vielä joskus tollasen F430:n ostan... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2008 Myydäänkö noita Ferrareita suomessa? Siis uutena? Vai pitääkö kaikki importata jostain kuusesta? Kyl mä vielä joskus tollasen F430:n ostan... Myydään mun mielestä, sielä Tikkurillassa, Biilteemaan lähellä oli taannoin ihan uusia ikkunan takana näytillä sopusoinnussa Maseratien kanssa. Mulla on joku arkisto kuvakin otettuna kun kerran sielä viikonloppuna nuorena käväsin. F355:sia ja Maranelloja oli pari kappaletta muistaakseni sillon. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2008 Toivottavasti, toivon sitä niin paljon, että tämä Countach on tämän vuoden Concours Elegance tapahtumassa Turussa tänä vuonna. Viime vuonna, ilmeisesti nuo kuvat sieltä ovat, se oli sielä. Toivottavasti tämä on myös tänä vuonna. Onhan kyseessä Lamborghinin 45 vuosijuhla, sekä Porchen 60 vuotis juhla! Jeps, sieltähän nuo kuvat ovat! Ja kyllä uskoisin, että tuo siellä on tänäkin vuonna, kun kerran on tosiaan tuo Lamborghinin vuosijuhlakin ja siitä on tuolla Concoursin sivuillakin mainittu. Tuonne tulee kyllä mentyä tänäkin vuonna! Yksi takuulla vuoden parhaista autotapahtumista Suomessa! 8) EDIT: Pistän sulle Sami pian privaa tulemaan! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2008 Jeps, sieltähän nuo kuvat ovat! Ja kyllä uskoisin, että tuo siellä on tänäkin vuonna, kun kerran on tosiaan tuo Lamborghinin vuosijuhlakin ja siitä on tuolla Concoursin sivuillakin mainittu. Tuonne tulee kyllä mentyä tänäkin vuonna! Yksi takuulla vuoden parhaista autotapahtumista Suomessa! 8) Oujea beibe, sinne sitten vaan. Jaariksella ja pressu päälle jonnekin pusikon taakse ja sitten paikalle. Koska otaksun, että sielä on noita vanhoja legendaarisia Classikkoja näytillä aika paljon. Ne, joissa mekaniikka korvaa sähköjohtopiuhat, jossa kaasarit säädetään säätämällä, eikä tietokoneella..... 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2008 Kyl mä vielä joskus tollasen F430:n ostan... Ei muuta kun ostat pankkitilillisellä lottoa, kyllä varmaan yks tärppää... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2008 Ei muuta kun ostat pankkitilillisellä lottoa, kyllä varmaan yks tärppää... No tollanen 360:nen lähtee ainakin käytettynä 150ke... tästä kun toisen kämpän myy niin eiköhän niillä rahoilla jotain saa.. Mutta eihän se 360 ole läheskään niin hieno kuin tuo F430 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2008 Laitetaas vielä muutama kuvaa tuolta Concoursista viime vuodelta. [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 17, 2008 Myydäänkö noita Ferrareita suomessa? Siis uutena? Vai pitääkö kaikki importata jostain kuusesta? Kyl mä vielä joskus tollasen F430:n ostan... www.catamount.fi Suomen virallinen maahantuoja. Auto-Aritan tytäryhtiö. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla