Guest B777

Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

8 891 viestiä aiheessa

Minä voisin laittaa autokuvia, kun niitä kerran pyydettiin. Ei mitään erikoisia.

Sitten Volkswagen Passat takaa...

[ attachment removed / expired ]

Kappas vaan - joku on roudannut jenkki-passatin Suomeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oikein havainnollistavat kuvat. :thmbup:

näkyypähän tuo sivuvalo asia..

Voin tietty poistaa koko viestin kun herraa näyttää häiritsevän..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaksi nuubialaista soturiprinsessaa (Chevrolet Nubira) parkisssa Münchenin eteläpuolen radan varrella. Autojen kiihtyvyys oli kuin tervassa uitetun hirven lähtö makuulta..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No en tietenkään 100% varmuudella mutta melko varma että esim jenkeissä tuo kaikki on täysin laillista..  ::) Mutta sitä ei vaan voi ymmärtää minkä takia jotkut alustavalot olis kiellettyjä ??? Eri asia jos laittaa oman auton katolle jotkut poliisin valoja vastaavat vilkut mutta kun ei.. Ilokaasusta nyt ei niin väliä, mutta että valotkin on kielletty...

En tiedä miten vanhoja ne 5th gearit on mutta tuskin ne nyt NIIN vanhoja on, varmaan pari-kolme vuotta. Mutta milloin suomessa on ollut ilokaasu laillista autoissa? Tai alustavalot?

80-luvun puoleenväliin asti hassukaasua sai käyttää tieliikenteessä Suomessa. Täällä lisää juttua mm. siitä miksi ei saa enää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pari kuvaa meikäläiseltäkin vaihteeksi..  8)

Vähän vanhempi Fiude. 600. :P

...

old 'n new 8)

8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienot Fiat kuvat Petriltä. Hienoja kyllä nuo vanhat Fiudet, eikä tuossa sunkaan Bravossa mitään vikaa ole.  :thmbup:

Laitetaas yksi kuva 911 Turbosta reilun viikon takaa.  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitetaas jokunen kuva Turun Kupittaalta kuukausittaisesta harrasteajoneuvo miitistä tältä illalta.  :)

1. Dyane ja 2CV.

2. Nämä vanhat Bimmerit on kanssa hienoja!

3. Simca.

4. Asiallinen Kupla.

5. Thames.

6. Lotus Europa.

7. Citroen ja jenkki sulassa sovussa.

8. Varsin kookas hyrysysy oli tämä.

Sellaista tänään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viitaten tämän ketjun ihan ensimmäiseen sivuun, toteutin juuri pari tuntia sitten yhden pitkäaikaisen unelmani ja minusta tuli onnellinen Jaguar XJ-6 4.0 Sovereign (X-300) mallisen auton omistaja. Kuvia seuraa myöhemmin, ehkä jo huomenna (tai siis tänään).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaha Turkusessa taas ollut miittinkiä.  :D

Kyllä nuo vanhat Pemarit on nättejä, niissä sitä munaa onkin toisin kun näissä uusissa.

Ja kyllä voi pienikin olla erittäin kaunista, kuten tuo Simca esimerkiksi. Vielä kun näkisi vanhan alkuperäisen Skoda Octavian liikenteessä, sitten alkaa olemaan hehkeetä. Onneksi Lahdessa niitä oli pari kappaletta näytillä.

Ja tuo punainen Lotus Europa oli muuten Harjattulassakin näytillä.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viitaten tämän ketjun ihan ensimmäiseen sivuun, toteutin juuri pari tuntia sitten yhden pitkäaikaisen unelmani ja minusta tuli onnellinen Jaguar XJ-6 4.0 Sovereign (X-300) mallisen auton omistaja. Kuvia seuraa myöhemmin, ehkä jo huomenna (tai siis tänään).

Onnittelut! Kuvia kehiin!  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tällainen Aston Martin DB9 tuli aamulla Nokian linssiin eteen.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai juma, lentorahtina tollasia autoja.... ??? Niin joo taisihan kerran olla kuva siitä Maybachistakin tosiaan lentorahtilavetilla.

Saas nähdä jääkö Suomeen vai lähteekö muualle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ohessa pari kuvaa silmäterästäni  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onnitelut Ville hienosta hankinnasta! Tuossa XJ:ssä vaan on "sitä jotain" jonka vuoksi se voittaakin minusta kevyesti muut saman luokan autot (BMW 7-srja, Mersun S-sarja etc.) 8)

Btw, olen täällä käynyt tänään parin minuutin välein odottaen näitä kuvia..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitoksia Pekko, en olisi voinut kuvitellakaan itselleni muuta autoa, no ehkä Porsche 997:n mutta ei oo onnex varaa... Muistan kun x-300 tuli syksyllä 1994 markkinoille. Ihastuin siihen 13 kesäisenä kuin hullu puuroon ja rakkaus ei ole laantunut vuosien aikana. Kesti vain pitkään ennen kuin tuli oman hankinta eteen. Mutta joo, parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Kuten Pekko totesit, olen samoilla linjoilla: Toisen kyytiin pääsee taksitolpalta ja toinen on jonkin jatke. Makuasioita. Niistähän ei voi kiistellä.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huoh, on toi vaan komea. Ja vm on? Nimittäin meidän vm. 93 Daimler XJS:sässä on iin paljon pikkuvikoja että voi...... Ja kulutuskin sitä luokkaa että näillä bensan hinnoilla ei tuolla suoralla kuutosella voi ajella vaikka pitääkin miehekästä ääntä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onnitelut Ville hienosta hankinnasta! Tuossa XJ:ssä vaan on "sitä jotain" jonka vuoksi se voittaakin minusta kevyesti muut saman luokan autot (BMW 7-srja, Mersun S-sarja etc.) 8)

Btw, olen täällä käynyt tänään parin minuutin välein odottaen näitä kuvia..

Kyllä! Olen täysin samaa mieltä. Jaguarissa on tiettyä eleganssia, mitä ei vastaavista saksalaisautoista etsimälläkään löydy. Se on sitä englantilaista tyylikkyyttä.  :thmbup:

Jospa joskus minäkin moisen saisin... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huoh, on toi vaan komea. Ja vm on? Nimittäin meidän vm. 93 Daimler XJS:sässä on iin paljon pikkuvikoja että voi...... Ja kulutuskin sitä luokkaa että näillä bensan hinnoilla ei tuolla suoralla kuutosella voi ajella vaikka pitääkin miehekästä ääntä.

Mä oon vissiin jo kypsään ikään päässyt autoilija eikä oo raskas kaasujalka. Maantiellä about 10 ajotietokoneen mukaan ja kaupungis sellainen 12-12.3. Minusta ihan hyvät lukemat nelilitraiselle. Tosin edellinen kaveri käynyt koneen perusteellisesti vajaa vuosi sitten läpi. Kolme teknistä vikaa vasta tiedossa: Kuljettajan peilin koriin kääntö, myyjän mukaan ratin liikkuminen joko pituus tai korkeussuunnas. En nyt muista kumpi liikkuu oikein kun kääntää virrat pois ja päälle. Eipä oo haitannut, ollu sopiva mulle asennoltaan. Ja sit kolmantena se näiden x-300 mallien sisäkellon näyttö, mikä melkein kaikis aina sökö. Vähän ihmettelin tänään paris kaivon kannes etupään kovaa tuntua. Täytyy huomen kurkata rengaspaineet. Iskarit pitäis olla ok, samoin puslat.

Auto on otettu käyttöön syyskuussa 1995 ja tuotu Skotlannista. Suomeen tuodessa oli vähän pilkkuvikaa, jotka fiksattu asianmukaisesti ammattilaisen käsis. (pyörän kaaret, pellit uudet sisäpuolil) Käyty läpi, fiksattu, maalattu ja suojattu. Ihan tyytyväinen. Ei kuitenkaan tuon ikäiseltä voi ihmeitä odottaa ja vaatia. Väitän kuitenkin kokemuksen perusteella että pesee kunnon puolesta useimmat saksasta tuodut vastaavat.

So far, so good

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä! Olen täysin samaa mieltä. Jaguarissa on tiettyä eleganssia, mitä ei vastaavista saksalaisautoista etsimälläkään löydy. Se on sitä englantilaista tyylikkyyttä.  :thmbup:

Jospa joskus minäkin moisen saisin... :P

Joo, ei kannata ottaa stressii. Kaiken saa kun vain jaksaa olla kärsivällinen. Mäkin olen vuosien varrel katellu kiinnostuneena monii jaggei ja viimeksi viisi vuotta sitten olin kovasti ostamas yhtä. Mut eipä toi aika nyt jälkeenpäin hukkaan oo mennyt. -Ja harkinta kannattaa aina - varsinkin jaggejen kohdal, kun näitä on aika moneen lähtöön.

Omani kohdalla mietin oikeasti pitkään tuota ohjausta, mut nyt sillä ajaneena täytyy todeta, että eipä oo hassumpi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään