Guest B777

Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

8 891 viestiä aiheessa

Miksi tuollainen oli teidän pihassanne?

Tais faija ottaa ton käyttöön ku meni DB9 huoltoon ja Quattroporte on mutsilla duunissa.  :)

Naapurin vieraita tais olla, emt..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jarrulevyjen koko juurikaan haittaa, mutta vanne on aika rimpulan näkönen.  Paksummat puolat, niin 10+

Ei toi nyt kumminkaan ihan syteen ja saveen menny :P

Siinä edellisessä autossa oli sellaset möykyt että en syty :D Siis varmaan 10cm leveät puolat ja.. hyi.. Ja kun ottaa huomioon että mikä se vannevalikoima on tohon autoon kun se jako nyt on mikä on niin... ei kovin montaa vaihtoehtoa löydy mikä tuohon sopii.. Mää oon kuitennii tyytyväinen noihin :thmbup: Ja mä en syty niihin mihinkään "Bilteman" vanteisiin, kunnon merkki se pitää olla :P Toinen vaihtoehto mitä kattelin oli tälläset Avus-merkkiset kiekot, mutta noita ei vissiin saanut kuin 17" tms, en nyt muista mitä se myyjä selitti mutta ei vaan jotenkin sopinut kunnolla tuohon.. jotain "samantyylisiä" kopioita noista ois kuulemma saanut mutta ei kiitos..  :P Ja noi nyt oli muutenkin lähes täysin samanlaiset kuten ne Fiuden orkkisvanteet joten..

Omastaan silmäännuo mustat vanteet eivät vaan millään sovi. Ensivaikutelma on kuin autossa olisi mustat vanteet ilman kapseleita.

Ja nyt minun silmään autosta pistää ehkä liikaa kirjavuutta. Keltainen tarra, mustien vanteiden johdosta punaiset satulat pistävät silmään nyt  "liikaakin". Nuo puolat ovat kanssa kapeat, mitä musta väri korostaa.

Sulla oli ehdolla muistaakseni hyviä mustan ja hopen yhdistelmiäkin. Olisko niitä ollut jopa Fiuden omassa mallistossakin? Tosin onhan noihinkin ne kromipalikat sulla olemassa, joten en tiedä mikä on vaikutus ulkonäköön.

Joo ne kromipalikat löytyy, täytyy kokeilla niiden kanssa mutta en varmaan laita kiinni kun vasta sitten ens kesäks.. kun ne tulee vähän hölmösti toisesta päästä tarroilla ja toisesta ruuvilla, ja kun kohta pitää vaihtaa talvirenkaat niin ne pitää sitten repiä pois siitä että saa renkaat vaihdettua niin jää varmaan sinne ens kesään.. mutta voihan niitä sovitella ja katella miltä näyttää  8) Niin ja se keltainen tarra lähtee helevettiin siitä kunhan kerkiää... ;D Itsekin totesin että enää ei käy tyyliin...  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo ne kromipalikat löytyy, täytyy kokeilla niiden kanssa mutta en varmaan laita kiinni kun vasta sitten ens kesäks.. kun ne tulee vähän hölmösti toisesta päästä tarroilla ja toisesta ruuvilla

Tee se "itse-mies" vanteet! Ei juma :laugh:

Nääkö jotain laatutuotetta sitten??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tee se "itse-mies" vanteet! Ei juma :laugh:

Nääkö jotain laatutuotetta sitten??

Aina parempia ku jotkut bilteman paskavanteet  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aina parempia ku jotkut bilteman paskavanteet  :P

Mulla makso 1600e renkaineen. Ihan vannecenteristä. On niistä bilteman vanteistakin osa hienoja. Laadusta en tiedä, mutta noi itse laitettavat jutskat on kaiken huippu :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ketä kiinnostaa .. vieraspaikka ??

Ferrari kiinnostaa aina, oli sitten mamma tai pappa.  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä viikonlopulla kohdalle osunutta........

Erittäin surullista nähdä tässä kunnossa tälläsiä autoja, jotka ovat tänäpäivänä tienpäällä super harvinaisia. :'(

[ attachment removed / expired ]

Toivottavasti tämä nähdään joskus arvoisessaan kunnossa!

Aina olen Fiatin Coupetta ihaillut, ja tässä se on kauniimmillaan. Vanteet valittu huolellisesti ja sopivat täydellisesti kokonaisuuteen. Kaunis! 8) Ja keltainen väri kruunaa koko auton! UPEA!

Ja lauantaina suunnaksi otettiin Ahveniston Moottorirata, Historic Grand Race viikendiä pukkasi ja tässä muutama satunnainen otos lauantailta.

Corttinoita osui jostain syystä kameran kortille varsin monta. Upeaa nähdä näitä laitteita, vaikkain kilpureita ovat, mutta listalla oli niin alkuperäistä GT:tä kuin alkuperäistä Lotustakin mukavasti...... Jos omistat aidon GT tai Lotus Cortinan, älä myy.....

Ja viimeinkin sain aktioni kuvia tästä Eurooppassakin harvinaisesta Ford GT:stä.

-Sami-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä viikonlopulla kohdalle osunutta........

Erittäin surullista nähdä tässä kunnossa tälläsiä autoja, jotka ovat tänäpäivänä tienpäällä super harvinaisia. :'(

No mutta eikös tää ole Honda 400N?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Wienin kaduilla vastaantullutta.

Itse en kyseisellä värkillä varmasti uskaltaisi vähänkään kapeammille kaduille, tämän yksilön omistaja on ilmeisesti toista mieltä  8)

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienoja kuvia Samilta jälleen (ei muidenkaan laittamissa kuvissa mitään vikaa)! Oli itsellänikin mielessä, että olisin lähtenyt tuonne Ahvenistolle Historic Raceja katsomaan, mutta päädyin Alastaron reissuun, kun noita vanhempia autoja on tänä kesänä tullut kuvattua sen verran rutkasti ja oli tiedossa, että on hyvä tapahtuma ja hienoja luisuja tiedossa Alastarolla.  :)

Oli kyllä oikeastaan lauantaina parit muutkin tapahtumat noiden lisäksi mitkä kiinnostivat (rallisprint Raisiossa ja Finnjae Säkylässä).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo S. Aaltosen kuvaama Ford GT on kyllä ainoa Ameriikkalainen auto jonka olen ikinä halunnut omistaa, vaan eipä taida onnistua :P. Poislukien ehkä jokunen Shelby, jotka ovat kaiketi ihan kohtuu käypäisiä tekeleitä... Mutta tuo GT on Hieno, todella!!

Sääli, ettei tuollainen "kansanautomerkkikään" sortunut tekemään noita autoja ns. liukuhihnalta. Voisi nääs tulevaisuudessa käytetyt olla edes vähän järjellisissä sfääreissä. Mutta nyt ei ole kyllä  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mutta eikös tää ole Honda 400N?

Taetaa olla, mutta millonka olet viimeeksi nähnyt tälläisen tien päällä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienoja kuvia Samilta jälleen (ei muidenkaan laittamissa kuvissa mitään vikaa)! Oli itsellänikin mielessä, että olisin lähtenyt tuonne Ahvenistolle Historic Raceja katsomaan, mutta päädyin Alastaron reissuun, kun noita vanhempia autoja on tänä kesänä tullut kuvattua sen verran rutkasti ja oli tiedossa, että on hyvä tapahtuma ja hienoja luisuja tiedossa Alastarolla.  :)

Oli kyllä oikeastaan lauantaina parit muutkin tapahtumat noiden lisäksi mitkä kiinnostivat (rallisprint Raisiossa ja Finnjae Säkylässä).

Juups no joo Ahvenisto on lähellä tuossa toisin kuin Alastaro.  ;D

Ja minua ei nuo rakennetut härpättimet jaksa oikein kiinnostaa.  :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo S. Aaltosen kuvaama Ford GT on kyllä ainoa Ameriikkalainen auto jonka olen ikinä halunnut omistaa, vaan eipä taida onnistua :P. Poislukien ehkä jokunen Shelby, jotka ovat kaiketi ihan kohtuu käypäisiä tekeleitä... Mutta tuo GT on Hieno, todella!!

Sääli, ettei tuollainen "kansanautomerkkikään" sortunut tekemään noita autoja ns. liukuhihnalta. Voisi nääs tulevaisuudessa käytetyt olla edes vähän järjellisissä sfääreissä. Mutta nyt ei ole kyllä  :-\

No joo kyllähän tollasen GT Ford talliin voisi ottaa ja vierelle 60-luvun GT40....... Ja sen vierelle Countach ja sen vierelle Diablo..... ja sen vierelle....... ;D

Mutta tosiaan on onnistunut tuo GT kyllä, todella upea laite. Ainoa vaan kun esikuva oli vapaasti hengittävä, tässä on ahdin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Wienin kaduilla vastaantullutta.

Itse en kyseisellä värkillä varmasti uskaltaisi vähänkään kapeammille kaduille, tämän yksilön omistaja on ilmeisesti toista mieltä  8)

Nyt on pakko alentua kysymään, että mikä tämä kaunokainen on?  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taetaa olla, mutta millonka olet viimeeksi nähnyt tälläisen tien päällä?

Terve

Näin kun omistin sellaisen vuonna 1972 noin.Mootoripyörän moottori ja vaihdekeppi kun IFA:ssa :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta tosiaan on onnistunut tuo GT kyllä, todella upea laite. Ainoa vaan kun esikuva oli vapaasti hengittävä, tässä on ahdin.

Siitä Sami varmasti olemme yhtä mieltä että äänet on tuossa uudessa GTssä kohdallaan! 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt on pakko alentua kysymään, että mikä tämä kaunokainen on?  ???

Borgward Isabella, ko. merkin valmistus lopetettu 1961 konkurssin myötä, eipä ihme ettei tuo itsellekään sanonut mitään ennen pientä taustaselvitystä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ford Mustang GT Shelby Cobra

NAM! kaunokainen! Missä päin sijaitsee, jos turun alueella, tiedättekö näistä vanhojen autojen kokoontumisista, jotka aina kuukauden viimisenä tiistaina, eli tänään? Siellä meinaan usein Mustangeja, jotka ovat mielestäni parhaimpia autoja ikinä! Kun seuraavan kerran menen, voisi ottaa pari kuvaa jotta tännekkin ehkä voisi laittaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään