Kirjoitettu Marraskuu 14, 2008 Menisköhän Samilla housut vaihtoon Tää on paljo parempi! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 14, 2008 Siinä vaihdelaatikko pitää vähän ääntä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 14, 2008 Siinä vaihdelaatikko pitää vähän ääntä. Joo oon tonkin kuolannut läpi. Ihana meteli, miten voikin vaihdelaatikon ujellus olla niin ihanaa kuunneltavaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2008 Tässä ei laatikko niinkään huuda mutta Autoilla ajetaan Oikeasti. 550hp, that's not your average Sierra. RS500, nam! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2008 Ihana meteli, miten voikin vaihdelaatikon ujellus olla niin ihanaa kuunneltavaa. No hyi *****na. Toivottavasti ei oo mikään Le Mansin tyylinen kisa, eihän tollasta ulinaa kestä hullukaan Tuli pää kipeeks jo tosta kun katoin 20sek tota videota Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2008 No hyi *****na. Toivottavasti ei oo mikään Le Mansin tyylinen kisa, eihän tollasta ulinaa kestä hullukaan Tuli pää kipeeks jo tosta kun katoin 20sek tota videota Nyt sinä et kyllä tiedä mistään mitään. Suora Segventtaali-vaihdelaatikko ulisee ja sen kuuluu ulista, se on musiikkia korville, mekaaniset äänet on aina musiikkia korville, kun kyse on autoista! Ja toiseksi kuljettajilla on kyllä korvatulpat korvissa, ja kypäräkin päässä. Ja ei sielä kyllä ehdi tollasia ajattelemaan, jos suoran päähän tulet kutosvaihde tapissa iso V12 huutamassa 8000rpm:ää liki rajottajalla, vaihdat kolmoselle noin 160-180kmh oikealle........sitten varovasti mutta varmasti lusikkia tiskiin kun mutka aukeaa 3.........4...............5.....................6............ 8) Loistavaa. Kiitos Youtube! Upeita videoita! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2008 Ja toiseksi kuljettajilla on kyllä korvatulpat korvissa, ja kypäräkin päässä. No vähän pakko olla jos haluaa säilyttää mielenterveytensä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2008 No vähän pakko olla jos haluaa säilyttää mielenterveytensä Ei hemmetti, nyt et kyllä oikeasti tajua mitään. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2008 Tässä ei laatikko niinkään huuda mutta Autoilla ajetaan Oikeasti. 550hp, that's not your average Sierra. RS500, nam! Asia pätkä. Ennen kisatkin oli kisoja. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2008 Ei hemmetti, nyt et kyllä oikeasti tajua mitään. No kuuntele ite tota ininää joku 12h niin varmasti tulet hulluksi Ei helvata, korkeasta matalaan ja matalasta korkeaan... sekoaa vähemmästäkin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2008 No kuuntele ite tota ininää joku 12h niin varmasti tulet hulluksi Ei helvata, korkeasta matalaan ja matalasta korkeaan... sekoaa vähemmästäkin .. Kuumana kesäpäivänä hikisessä paskanhajuisessa ahtaassa kopissa, joka voi muuttua kuolemanloukuksi hetkenä minä hyvänsä. But hey, that's Racing! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2008 No kuuntele ite tota ininää joku 12h niin varmasti tulet hulluksi Ei helvata, korkeasta matalaan ja matalasta korkeaan... sekoaa vähemmästäkin Asiahan on niin, että jos noissa videoissa olisi jotain neloskoneiden marmatusta, menisi video kiinni alle minuutissa...... V12, V8, V10, niitä ei kuule koskaan liikaa, ei koskaan, etenkään kierrosluvun ylälaidalla, tai tyhjäkäynnilläkään. Saati tollasissa kilpavehkeissä. Jopa Porschen turbo bokseri kutonen kuullosti erittäin upealta noissa videoissa, sitä vastoin C6 Corvette oli kyllä paha pettymys, ei oikeen sytyttänyt mitenkään matalalta vääntävä Vinkkelikasi. Todella yllättynyt olen. :'( EDIT: Kyllä tässä sanattomaksi menee. Painoa on paljon, ja voimaa on todella runsaasti. Ja kun sitä pitoa ei kuitenkaan ole mahdollista rajattomasti rakentaa tälläsiin autoihin, eikä luistonestoja. Ja se...tärkein. V12. Aston Martin DBR9 Specifications Engine: All alloy, quad overhead camshaft, 48-valve Aston Martin Racing V12 engine. Dry sump lubrication system, Configuration: Mid-front mounted engine. Mid-rear mounted transmission. Rear wheel drive. Transmission: Xtrac - six-speed sequential transmission longitudinally mounted at the rear axle. Four plate carbon clutch. Structure: Race developed DB9 aluminium underframe. Aluminium roof. All other body panels in carbon fibre composite. High strength steel roll-cage. Suspension: Double wishbone suspension front and rear with adjustable Koni dampers fitted with Eibach springs. Brakes: Front and rear: Brembo six pot calipers with 330mm diameter carbon discs. Wheels: OZ forged magnesium. 2 x 31.2mm air restrictors. ECU/Data system: Pi Data system, Pectel engine ECU Capacity: 6.0 litres Power: approximately 600 bhp Torque: > 700 Nm Dimensions: Length: 4687mm +80mm Width: 1978mm Height: 1195mm Wheelbase: 2741mm Weight: 1100kg Maserati MC 12 ....ENGINE 65° V12 Distribution is by way of twin gear-driven overhead camshafts per cylinder bank, with four valves per cylinder hydraulic tappets. Dry sump engine lubrication with pump in a single unit. Integrated Bosch injection-ignition system, drive-by-wire electronic accelerator. Weight: .232 kg Displacement: .5998 cm3 Bore:.92 mm Stroke: 75.2 mm Compression ratio: 1.2:1 Maximum power output: .465 kW (630 CV*) Engine speed at max. power output: . .7500 rpm Peak torque: 652 Nm (66.5 kgm) Engine speed at peak torque:.5500 rpm Max. permitted engine speed: 7700 rpm Dry weight: 1335 kg PERFORMANCE Top speed: . . . . . . . .>330 km/h 0 to 100 km/h acceleration: . . . . . . . . . .3.8 s 0 a 200 km/h acceleration: . . . . . .. . . . .9.9 s 0-400 metres acceleration: . . . . . .11.3 s 0-1000 metres: .. . . . . . . . . . . . . . . . .20.1 s * For reasons of homogeneity, engine power is expressed in kW, in accordance with the International System of Units (SI), and CV (cavalli = horse power). The brake horse power (bhp) can be calculated as follows: 1 kW = 1.34 bhp Lähde: www.fiagt.com Kyllä tässä on niin upeita kilpureita, kuitenkin alunperin kadulle rakennettuja, ja niistä muokattuja. Ei mitään prototyyppejä, aivan upeaa. Onneksi taannoin kävin Stadissa katsomassa sen GT kisan, jossa oli vielä BMW tehdas tallina McLaren GTR:llä........ 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 16, 2008 Tallikaveri... tosin halvempi malli... [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 16, 2008 Grande Punto T-jet olis kyllä mukava peli. 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 16, 2008 Grande Punto T-jet olis kyllä mukava peli. 8) Se Grande Punto Sport on kyllä hieno mutta aika mopojahan ne on.. vai onko tossa sportissa jopa 120hv...? muistaakseni siinä oli jotain mutta ne normiversiot on ihan mopoja.. myyjäkin sano että sama kone mikä vanhassa puntossa mutta painaa vielä enemmän.. = ei kulje mihinkään EDIT: joo, muistin oikein eli siinä Sportissa on 120hv... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 16, 2008 Se Grande Punto Sport on kyllä hieno mutta aika mopojahan ne on.. vai onko tossa sportissa jopa 120hv...? Ite oon nyt ajellu puntolla missä on 60 heppanen 1.2 litranen kone. Hyvin silläkin pääsee, eikä kuluta mitään. Omaan autoon kyllä tulee sitten +100hp kone, meinaan olisi ihan mukava, kun sitä ohituskiihtyvyyttäkin löytyisi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 16, 2008 meinaan olisi ihan mukava, kun sitä ohituskiihtyvyyttäkin löytyisi. No jos ohituskiihtyvyyttä haet niin osta diisseli äläkä mitään tommosta bensarutkua. Niistä löytyy vääntöä ihan toisella viisiin ohituksiin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 16, 2008 Ite oon nyt ajellu puntolla missä on 60 heppanen 1.2 litranen kone. Hyvin silläkin pääsee, eikä kuluta mitään. Jep, noi "mopothan" on hyviä kulutuksen kannalta kun ei syö sitä kakkua juuri ollenkaan... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 16, 2008 No jos ohituskiihtyvyyttä haet niin osta diisseli äläkä mitään tommosta bensarutkua. Niistä löytyy vääntöä ihan toisella viisiin ohituksiin. Vähän riippuu, miten käskyttää. Pienellä vertailulla en huomaa ajallisesti juuri mitään eroa 16v vanhan 90 heppaisen bensa-Golfin ja neljä vuotta vanhan 105hv turbodieselin välillä. Molemmilla ehtii ihan riittävän hyvin. Tarvittava ajotapa vaan on erilainen. Bensavehkeellä (Ok, mulla oli siinä dieselin välitykset) satasen vauhdista kolmonen sisään ja kaasu pohjassa suoraan parhaalle tehoalueelle. Dieselillä vaihdetta ei kärsi pudottaa, kuin neloselle (kolmonen menee jo parhaan tehoalueen ohi) ja siitä kiihdytys. Ajallisesti lopputulos on aikalailla sama... Kumpi sitten on miellyttävämpi tapa? Sehän riippuu täysin, millainen päivä sattuu olemaan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 16, 2008 Tallikaveri... tosin halvempi malli... Kumpi noista on se sun mopo? Ihan samanlaisiahan ne on ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 16, 2008 Kumpi noista on se sun mopo? Ihan samanlaisiahan ne on ??? Oikealla on mun Tolla toisellahan on "kesävanteet" alla.. ??? Tai siis noi tulee vakiona alla.. tai ainakin mulla tuli tammikuussa kesäkumeilla noi vanteet.. sitten otin lisävarusteena noi aluvanteet talvirenkaille peltivanteiden sijaan.. "halvemmalla mallilla" tarkoitin ettei tuossa ollut xenoneitakaan näköjään.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 16, 2008 Vähän riippuu, miten käskyttää. Pienellä vertailulla en huomaa ajallisesti juuri mitään eroa 16v vanhan 90 heppaisen bensa-Golfin ja neljä vuotta vanhan 105hv turbodieselin välillä. No varmaan on "vähän"painoeroakin noilla kun puhutaan kuitenkin kahdesta ihan eri sukupolven autosta?? Aika vaikea on siis suoraan verrata ottamatta sitä asiaa huomioon. Toki dieselkone yleensä painaa muutamia kymmeniä kiloja (siis tuossa kokoluokassa) enemmän kuin vastaavankokoinen bensakone, mutta taitaa noissa autoissa olla painoeroa satoja kiloja? Kun katsoo lähes minkä tahansa sellaisen automallin "ohituskiihtyvyyksiä", josta on saatavana about samantehoisilla moottoreilla varustetut diesel- ja bensamallit, niin diisseli hakkaa bensavehkeen sata-nolla nimenomaan tuolla saralla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 16, 2008 Kun katsoo lähes minkä tahansa sellaisen automallin "ohituskiihtyvyyksiä", josta on saatavana about samantehoisilla moottoreilla varustetut diesel- ja bensamallit, niin diisseli hakkaa bensavehkeen sata-nolla nimenomaan tuolla saralla. Jos vertaillaan samalla vaihteella niin joo. Jos vertaillaan taktiikalla mahdollisimman nopeasti ohi mikä bensavaparilla tarkoittaa parin-kolmen vaihteen tiputtamista niin ne menee kyllä yhtä nopeaa ohi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 16, 2008 "halvemmalla mallilla" tarkoitin ettei tuossa ollut xenoneitakaan näköjään.. No mut kummassakaan ei pala valot, eli samalta näyttää päälle päin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 16, 2008 No mut kummassakaan ei pala valot, eli samalta näyttää päälle päin Niin totta, mutta kun lähempää kattoo niin noi "normivalot" on pienemmät kun zeenonit.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla