Kirjoitettu Heinäkuu 21, 2006 Suht joka päivä vastaantulevia nuo edelläolevat autot.Tässä minun autoni ja mikäs se merkki ja malli olikaan??? [ attachment removed / expired ] Honda N360. On muuten mukavan näköinen pikku auto. Eipä ole tullut tosiian vastaan! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 21, 2006 Voisin lyödä tonnista vetoa, että ei ollu samat vanteet Ja toi profiili ja vannekoko ei kyllä määrää pelkästään sitä kuinka epämukava on jossakin työmaa-aluellaa ajaa _välttämättä_. Lyön vetoa, että noilla 20" 35 profiilin kiekoilla mitkä tossa toisessa autossa on, niin on silti mukavampi mennä tuo Merituulentien pätkä kun Aygollas Olin jo kirjottanut kamalat pätkät, kunnes jaksoin käyttää aivoja todeta, että no joo tää on näitä Mikon provoja taas, että rata-autolla voi ajaa soratietä lujempaa kuin ralliautolla kun ei se välttämättä tarkota, että se ois epämukavampi ja mahottomampi ajaa, vaikka alusta on 5cm korkeudella asfaltista ja vanteet on 23 tuumaset rengasprofiilin ollessa 25.... Joten piti vähän korjata tekstiä... Eiköhän jokainen autoista tietävä nyt kuitenkin jo asiasta sen verran ymmärrä, että millä voi ajaa tietyömaalla rennosti ja millä ei.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 21, 2006 Olin jo kirjottanut kamalat pätkät, kunnes jaksoin käyttää aivoja todeta, että no joo tää on näitä Mikon provoja taas, että rata-autolla voi ajaa soratietä lujempaa kuin ralliautolla kun ei se välttämättä tarkota, että se ois epämukavampi ja mahottomampi ajaa, vaikka alusta on 5cm korkeudella asfaltista ja vanteet on 23 tuumaset rengasprofiilin ollessa 25.... Joten piti vähän korjata tekstiä... Eiköhän jokainen autoista tietävä nyt kuitenkin jo asiasta sen verran ymmärrä, että millä voi ajaa tietyömaalla rennosti ja millä ei.... Ei ollut provo, usko pois, auton oma massa ja juositus on aika vaikuttava tekijä. Edelleen toi pari tonnia painava traktori on mukavampi kun sun yagos Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 21, 2006 alusta on 5cm korkeudella asfaltista ja vanteet on 23 tuumaset rengasprofiilin ollessa 25 En kyllä itse tuollaisella autolla ajaisi ollenkaan, vielä vähemmän ostaisin sellaista. Jo tavallinen kynnys tuottaa tuskaa ettei vaan alusta osu maahan, ja eipä tarvita renkaan puhkomiseenkaan mitään isoa kiveä tiellä. Ihmetyttää lähinnä että miten noin ohuet renkaat ylipäänsä pysyy viikkoa pidempään ehjänä. En hyvällä tahdollakaan ymmärrä, että miksi tuollaisia pitää hankkia. Näyttelyihin noi kuuluu, eikä liikenteeseen. PS. Ja tollasella autolla saa kyllä ajaa ihan vitun varovasti joka paikassa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 21, 2006 En kyllä itse tuollaisella autolla ajaisi ollenkaan, vielä vähemmän ostaisin sellaista. Jo tavallinen kynnys tuottaa tuskaa ettei vaan alusta osu maahan, ja eipä tarvita renkaan puhkomiseenkaan mitään isoa kiveä tiellä. Ihmetyttää lähinnä että miten noin ohuet renkaat ylipäänsä pysyy viikkoa pidempään ehjänä. En hyvällä tahdollakaan ymmärrä, että miksi tuollaisia pitää hankkia. Näyttelyihin noi kuuluu, eikä liikenteeseen. PS. Ja tollasella autolla saa kyllä ajaa ihan ***tun varovasti joka paikassa. Siis oliko tää sun viestis nyt trolli trolliin vai? Meinaan Sami heitti kyllä ton ihan läpällä, ja mikäli tossa sun jutussa on tosiaan ihan tosissaankin kirjotettu niin tollasilla 35 profiilin renkailla mitään erityistä varovaisuutta tarvi noudattaa.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 23, 2006 Siis oliko tää sun viestis nyt trolli trolliin vai? Juu en tollasilla narrirenkailla kyllä itse ajaisi. 35 on siinä ja siinä että meneekö naurettavuuden puolelle. Lähinnä naurattaa, kun tuollaisia tulee vastaan, että mitä sillä koitetaan hakea. Alustan madallus ja turhan pienet profiilit renkaissa on täysin turhia. Se auto kun on kuitenkin ajamiseen tarkoitettu, eikä mihinkään pippelin kasvattamiseen. Eri asia sitten jos jotain rata/esittelyautoa pitäää rakentaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 23, 2006 Juu en tollasilla narrirenkailla kyllä itse ajaisi. 35 on siinä ja siinä että meneekö naurettavuuden puolelle. Lähinnä naurattaa, kun tuollaisia tulee vastaan, että mitä sillä koitetaan hakea. Alustan madallus ja turhan pienet profiilit renkaissa on täysin turhia. Se auto kun on kuitenkin ajamiseen tarkoitettu, eikä mihinkään pippelin kasvattamiseen. Eri asia sitten jos jotain rata/esittelyautoa pitäää rakentaa. Ja tällä viestillä setä vaan paljastaa ettei ikinä ole 35 profiilin renkailla ajanut.. Tai ylipäänsä vissiin millään urheilullisella autolla. Toi ois ihan sama asia, että mä menisin tuomitsemaan kaikki korkeaprofiilirenkaat ja käyttöautot, että naurettavaa kuka ostaa auton sen käytettävyyden kannalta, eiköhän jokaisella ole omat käyttötarpeet. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 23, 2006 Tuli muutama nätti kiesi vastaan... Lexus Eka kunnolla nähty (ja kuvattu) R33.. Joooo tiedän että konepelti on kärähtänyt =/ edit: siis R33 eikä R32 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 23, 2006 Eka kunnolla nähty (ja kuvattu) R32.. Joooo tiedän että konepelti on kärähtänyt =/ Eikös tuo ole kuitenkin R33, eikä R32? Mielestäni taas tuo meikäläisen kuvassa oleva Skyline on R32... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 23, 2006 Juu.. R33 on, mun moka kun en tarkistanut Skyline ainakin meni oikein Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 23, 2006 Ja tällä viestillä setä vaan paljastaa ettei ikinä ole 35 profiilin renkailla ajanut.. Tai ylipäänsä vissiin millään urheilullisella autolla. Kyllä olen ajanut 35 profiilin renkailla. Pienemmilläkin profiileilla olen ajanut. Urheilullisilla autoilla olen myös ajanut. En huomaa mitään eroa siinä onko profiilit 35 vai 60. 35 profiilisten ja pienempien kanssa saa vain olla tarkkana joka paikassa. Etenkin jollain soratiellä. Mutta turhahan sinun kanssasi on keskustella. Sinähän tunnetusti tiesit autoista ja ajamisesta kaiken jo kauan ennen kuin olit edes ajokorttia saanut. Kyllä se on meille tullut jo selväksi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 23, 2006 Katkeruutta vai vittuuntuneisuutta..? Vai kenties huumorintajuttomuutta.. Vai sekä että? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 23, 2006 Jos et huomaa mitään eroa, niin eikös se ole sitten ihan sama millä nakeilla ajat Luitko edes Joonan viestiä ajatuksen kanssa? Joona taitaa tarkoittaa, että noissa matalaprofiileissa ei ole eroa isompiin pyöriin, mutta niiden kanssa pitää olla tarkkana esim sorateillä. Esim. millekkään mökkitielle matalaprofiilisilla renkailla (tai madalletulla autolla) ei voi ajaa, kun puskurit nappaa tiehen kiinni ja menee paskaksi. Tässä meidän asuinalueen yhdessä risteyksessä on juuri tietyöt menossa ja siitä on revitty asfaltti pois aika pitkältä matkalta. Siihen kun ajaa jollain madalletulla vehkeellä, niin ai että kun kuuluisi iloiset äänet, kun pohja nappaa asfaltin reunaan kiinni. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 23, 2006 Luitko edes Joonan viestiä ajatuksen kanssa? Joona taitaa tarkoittaa, että noissa matalaprofiileissa ei ole eroa isompiin pyöriin, mutta niiden kanssa pitää olla tarkkana esim sorateillä. Esim. millekkään mökkitielle matalaprofiilisilla renkailla (tai madalletulla autolla) ei voi ajaa, kun puskurit nappaa tiehen kiinni ja menee paskaksi. Tässä meidän asuinalueen yhdessä risteyksessä on juuri tietyöt menossa ja siitä on revitty asfaltti pois aika pitkältä matkalta. Siihen kun ajaa jollain madalletulla vehkeellä, niin ai että kun kuuluisi iloiset äänet, kun pohja nappaa asfaltin reunaan kiinni. Jospa itse käyttäisit sitä korvien väliäsi, etkä kehoita muita sitä tekemään. Tässähän puhuttiin nimenomaan matalaprofiilirenkaista ja niiden ansiosta ei kyllä auto juuri madallu. Kyllä niissä vaan tietty ero löytyy, kun ajetaan kovempia nopeuksia. Ei ne sen isompaa tarkkuutta vaadi sorateillä, kuin tavallisetkaan. Ja kyllä... minulla on matalaprofiilit nykyisessä ja edellisessä oli nuo ihan tavalliset. Mistä sitä paitsi sinäkään sitä tiedät ettei matalaprofiileilla voi ajaa mökkitiellä??? Helposti minäkin niillä olen ajanut. Eikä puskuri ollut lähelläkään mennä paskaksi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 23, 2006 Mistä sitä paitsi sinäkään sitä tiedät ettei matalaprofiileilla voi ajaa mökkitiellä??? Helposti minäkin niillä olen ajanut. Eikä puskuri ollut lähelläkään mennä paskaksi Mikäköhän asfalttitie se sun mökkities taas onkaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 23, 2006 Mikäköhän asfalttitie se sun mökkities taas onkaan. No just. Ennen kun jatkat tuota paskanjauhamista lisää, niin sanotko onko sulla omakohtasta kokemusta molemman tyylisistä renkaista mökkitiellä vai onko ihan mutu -tietoa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 23, 2006 Mikäköhän asfalttitie se sun mökkities taas onkaan. Eipä se mökkitie Maliniemen mökille mikään lakeuden esikuva ole. Paikoin oli melkoisia monttuja mutta hyvin Timon biimeri kynti tietä menemään matalaprofiileilla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 23, 2006 Ennen kun jatkat tuota paskanjauhamista lisää, niin sanotko onko sulla omakohtasta kokemusta molemman tyylisistä renkaista mökkitiellä vai onko ihan mutu -tietoa? Meidän vanha farmari (Opel Astra) otti paikkapaikoin kosketusta meidän mökkitiehen. Yksi tuttu ei päässyt Audillansa ajamaan edes koko tielle, kun raapi niin perkuleesti. Ja siinä Audissa on tuollaiset vähän urheilullisemmat renkaat, mutta alustakin tosin oli sportti. Ei muuta tietoa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 23, 2006 Meidän vanha farmari (Opel Astra) otti paikkapaikoin kosketusta meidän mökkitiehen. Yksi tuttu ei päässyt Audillansa ajamaan edes koko tielle, kun raapi niin perkuleesti. Ja siinä Audissa on tuollaiset vähän urheilullisemmat renkaat, mutta alustakin tosin oli sportti. Ei muuta tietoa... Teidän mökkitie menee sitten varmaankin jossain dyynien keskellä tai vähintään vanhaa rintamalinjaa pitkin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 23, 2006 Meidän vanha farmari (Opel Astra) otti paikkapaikoin kosketusta meidän mökkitiehen. Yksi tuttu ei päässyt Audillansa ajamaan edes koko tielle, kun raapi niin perkuleesti. Ja siinä Audissa on tuollaiset vähän urheilullisemmat renkaat, mutta alustakin tosin oli sportti. Ei muuta tietoa... Ja tuo kaikki äskeinen tietämys tämän takia? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 23, 2006 Teidän mökkitie menee sitten varmaankin jossain dyynien keskellä tai vähintään vanhaa rintamalinjaa pitkin. Siinä on vain vähän monttuja ja tiukkoja ylä/alamäkiä. Kiva siellä on kyllä krossilla painella. Autolla ei. Ja tuo kaikki äskeinen tietämys tämän takia? Jep. ;D Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 23, 2006 Ja tuo kaikki äskeinen tietämys tämän takia? --> Eli siis millään Audilla tai Opelilla EI voi mökkitielle mennä. MOT. ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 23, 2006 --> Eli siis millään Audilla tai Opelilla EI voi mökkitielle mennä. MOT. Muiden mökkiteistä on paha sanoa, mutta meidän mökkitielle ei voi...Voit tulla kokeilemaan, jos et usko. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 23, 2006 No mutta ei hätä ole tämän näköinen. Teidän (joilla on mökkitieongelma) pitää vaan ostaa kunnon isot öky katumaasturit, ni voitte ostaa niihin samaan rahaan (ei 70 000e enään 10 000e vanteet/renkaat missään tunnu) ne 20 tuumaset 35profiilin renkaat ja ajaa niillä kaupungissa tyylillä ja mikä parasta; ei jää mökkitielläkään jumiin kun on maavaraa, mutta silti aivan jumalattoman isot ja matalat renkaat.... ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 23, 2006 Thyyning Honda. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla