Kirjoitettu Elokuu 3, 2006 Pakko pistää yksi videolinkki........ http://videos.streetfire.net/video/351bfb5c-96f3-43c2-9e18-45e6e0e6760c.htm Traktorihan lähtee...! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 4, 2006 Pakko pistää yksi videolinkki........ http://videos.streetfire.net/video/351bfb5c-96f3-43c2-9e18-45e6e0e6760c.htm Siinä on keskitytty auton laittamisessa olennaiseen, menopuoli kuntoon ja sitten jos jaksetaan/viittitään laitetaan vähän ulkokuorta.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 4, 2006 Siinä on keskitytty auton laittamisessa olennaiseen, menopuoli kuntoon ja sitten jos jaksetaan/viittitään laitetaan vähän ulkokuorta.. Tähän vois sanoa yhen sanan mutten sano, ja ehkä enemmän nimenomaan sen Volvon omistajalle mutta ei tää kommenttikaan paljoa jää.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 4, 2006 Tähän vois sanoa yhen sanan mutten sano, ja ehkä enemmän nimenomaan sen Volvon omistajalle mutta ei tää kommenttikaan paljoa jää.. Niin merkki oli vääräkö? Ois pitäny olla BMW? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 4, 2006 Niin merkki oli vääräkö? Ois pitäny olla BMW? Mitäs pahaa bemarissa on? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 4, 2006 Mitäs pahaa bemarissa on? Omistajat Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 4, 2006 Niin merkki oli vääräkö? Ois pitäny olla BMW? Jos olis ollut BMW niin olisin sanonut asian päin naamaa koska olis ollut vielä säälittävämpää.. Usko jo Sami, mulla ei ole mitään sokeata merkki/maarakkautta niinkuin sulla. Eikä BMW ole mikään mun unelma-auto tms.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2006 Jos olis ollut BMW niin olisin sanonut asian päin naamaa koska olis ollut vielä säälittävämpää.. Usko jo Sami, mulla ei ole mitään sokeata merkki/maarakkautta niinkuin sulla. Eikä BMW ole mikään mun unelma-auto tms.. Nyt lipsahti jotain pahasti puppua, ettei BMW ole teikäläisen unelmia... No joo leikki sikseen. Mitäs säälittävämpää oisit sille sitten sanonu? Ootko Mikko ihan tosissas, että et nää tossa Volvossa mitään asiallista sleeper henkeä? Vai missä mättää? Mihis merkkiin itse nyt sitten rakastunut olen? ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2006 Joo ei nämäkään varsinaisesti henkilöautoja ole. Kuvat otettu viime perjantaina Lemminkäiseltä. Kun siitä tuppas menee reilusti yli kymmenen samanlaista. [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2006 Nyt lipsahti jotain pahasti puppua, ettei BMW ole teikäläisen unelmia... No joo leikki sikseen. Mitäs säälittävämpää oisit sille sitten sanonu? Ootko Mikko ihan tosissas, että et nää tossa Volvossa mitään asiallista sleeper henkeä? Vai missä mättää? Mihis merkkiin itse nyt sitten rakastunut olen? ??? Joo siis onhan tossa tuunausta, mutta lähinnä meinasin sitä että kun tämä joku henkilö heitti että prioriteetit kohdallaan kun ensin kone ja sitten kosmeettiset seikat tjsp niin aika amishh touhulta kuullostaa.. No joo, mutta tosiaan jos se bemari ois ollut niiin oisin heittänyt ihan päin naamaa ton saman, niitä kun pyörii jo ihan tarpeeks Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2006 Joo siis onhan tossa tuunausta, mutta lähinnä meinasin sitä että kun tämä joku henkilö heitti että prioriteetit kohdallaan kun ensin kone ja sitten kosmeettiset seikat tjsp niin aika amishh touhulta kuullostaa.. No joo, mutta tosiaan jos se bemari ois ollut niiin oisin heittänyt ihan päin naamaa ton saman, niitä kun pyörii jo ihan tarpeeks Se tyyppi taisin olla minä. Meilläpäin näyttäs noilla asmishh-tyypeillä olla prioriteetit toiset kuin volvon omistajalla, tiedä sitten mitä teidän amikset tekee.. Ensin kun tulee joku ihme pulkka konepellille ja venekuitua puskureihin ratiosta puhumattakaan. Ja sitten ihmetellään kun 1.3L koneen omaava 86 korolla vetää letkaa sinertävän savun saattelemana liikennevaloista kiihdyttäessä. [edit]Minusta se on aivan sama minkä näkönen auto on kunhan se on nopeempi ku viivan toisella reunalla olevalla.. [/edit] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2006 Joo siis onhan tossa tuunausta, mutta lähinnä meinasin sitä että kun tämä joku henkilö heitti että prioriteetit kohdallaan kun ensin kone ja sitten kosmeettiset seikat tjsp niin aika amishh touhulta kuullostaa.. Amis touhuahan on juuri se etta asennetaan korisarjat ym. mutta moottorille ei tehda mitaan. Auto nayttaa "nopealta"(=aivan v**un rumalta, ei ole koskaan sattunut viela kaunista tuuning autoa eteen.) Minusta on juuri hienoa tuossa etta auto nayttaa ihan vakiolta mutta jattaa kaikki amis viritykset viivalle. Jotenkin Mikko tulee sellanen fiilis et ei taida oikein mikaan miellyttaa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2006 Amis touhuahan on juuri se etta asennetaan korisarjat ym. mutta moottorille ei tehda mitaan. Auto nayttaa "nopealta"(=aivan v**un rumalta.) Minusta on juuri hienoa tuossa etta auto nayttaa ihan vakiolta mutta jattaa kaikki amis viritykset viivalle. Jotenkin Mikko tulee sellanen fiilis et ei taida oikein mikaan miellyttaa? Aivan, amis thuunkinki on vain saada auto näyttämään nopealta ja rumalta (omasta mielestäni) Ainoa mitä ottaisin autooni on madallus-sarjan ja hillityt puskurit/helmat. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2006 Saako Tony muuten kysya miksi -05 mersu lahti jo nyt vaihtoon..? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2006 Saako Tony muuten kysya miksi -05 mersu lahti jo nyt vaihtoon..? Oon melkein koko elämäni istunu vain mersun kyydissä (eli kyllästyin) ja vaihtelu virkistää Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2006 Oon melkein koko elämäni istunu vain mersun kyydissä (eli kyllästyin) ja vaihtelu virkistää Ookei 7-sarja on kuullema kuitenkin suht ongelmallinen joskus varaosien suhteen..? Ainakin tuttavani Moskovassa valitsi juuri taman takia X5:osen 7-tilalle. Suomesskin olen kuullu sellaista kitinaa.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2006 Eiköhän siihen seiskaan niitä osia saa ihan normaalisti. Eri asia on, jos ei lompakko kestä. Ei ne varmaan ilmaisia ole. Tero Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2006 Oon melkein koko elämäni istunu vain mersun kyydissä (eli kyllästyin) ja vaihtelu virkistää Ei voi taas kuin nauraa. "Kyllästyit" istumaan mersun kyydissä. Koskas tohon sun allekirjoitukseen tulee uuden ajokkisi kaikki lisävarusteet ja tekniset tiedot? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2006 Ei voi taas kuin nauraa. "Kyllästyit" istumaan mersun kyydissä. Koskas tohon sun allekirjoitukseen tulee uuden ajokkisi kaikki lisävarusteet ja tekniset tiedot? niin kyllästyin. Onko se rikos? Onkohan sulla edes autoa (siis kunnon autoa) ei mitään alle 10000e romu-autoja? Kyllä sen kateellisuuden huomaa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2006 Menee ehkä hiukan ohi threadin oikeasta tarkoituksesta mutta pistän nyt pari... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2006 niin kyllästyin. Onko se rikos? Onkohan sulla edes autoa (siis kunnon autoa) ei mitään alle 10000e romu-autoja? Kyllä sen kateellisuuden huomaa Oletkos ihan tosissassi tuo kommenttisi kanssa...että alle 10000 euron autot on romuja. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2006 minulle on, joillekkin ei... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2006 niin kyllästyin. Onko se rikos? Onkohan sulla edes autoa (siis kunnon autoa) ei mitään alle 10000e romu-autoja? Kyllä sen kateellisuuden huomaa Voi LOL! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2006 Niin mikäs auto sulla onkaan? vai onko edes Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla