Guest B777

Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

8 891 viestiä aiheessa

Oujee, noita on näkyny ihmeen paljon, ei hassumman näkönen purkki ollenkaan! Ainakin eroo massasta vähän!  :) Onnittelut uudesta autosta!  :thmbup:

Toivottavasti pysyy kanssa ehjänä!  :)

Itse jouduin peräänajon uhriksi tossa viikolla, niin sapettaa jonkin verran, kun on kuitenkin 6kk vanha laitos.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse jouduin peräänajon uhriksi tossa viikolla

Menikö Aygo pahaan kuntoon? :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisi edes digikello.. ;)

Voi voi, kyllä on jenkki pahasti kehityksestä jäljessä. Monestikko päivässä toi pitää vetää? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[ attachment removed / expired ]

Nätti peli, onneksi olkoon! Näin jossakin kivan kuvan tuosta "Pikku-Maseratista" missä keulalle oli vaihdettu Fiatin merkin tilalle Maseratin merkki. Sopi hyvin! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Menikö Aygo pahaan kuntoon? :-\

No ei onneksi pahasti mennyt. Täysin turha kolari vaan oli kun liikennevaloissa ollaan paikallaan ja otetaan viereisestä jonosta mallia liikkeelle lähtemiseen... :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Touringiksi nätti, ainakin värivalinta on osunut nappiin. (LeMans Blue)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Touringiksi nätti, ainakin värivalinta on osunut nappiin. (LeMans Blue)

Hieno väri  :thmbup:, mutta pienet vanteet :thmbdn:...

Ei ole kovin monta M-sport -paketilla varusteltua farkkua tullut vastaan. Onko lisää kuvia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole kovin monta M-sport -paketilla varusteltua farkkua tullut vastaan. Onko lisää kuvia?

Ei oo tullut joo, eikä oo lisää kuvia. Olin eka ihan varma että sä tuut vastaan kentällä kun auto tuli kaukaa mutta sitten näinkin että farkku ja otin vaan kuvat kun ajo ohi. Nätti kyllä, ei käy kieltäminen :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nättihän tuo toki on, mutta kyllä musta sopii minusta ainakin E90:iin paremmin.  :) Näyttävästi xenoneita ei ole tuohon yksilöön otettu, vaikka aika suosittu varuste taitaa ollakin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Iltalenkillä piti ottaa muutamia autokuvia. Tässä pari.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaha että tämmönenkin liikkuu Tampereella...

Nyt on vanteissa kokoa mutta jotenkin vaan näyttää hienolta tuossa (minun mielipide)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siinä on muuten kaksi harvinaisen rumaa autoa (varsinkin tuo alempi). Chryslerillä ei vaan osata.  :-\ Mutta nuo vanteet kyllä sopii tuohon kolmesataseen.

EDIT: Älkää nyt sitten hermostuko...nämä on vain minun mielipiteitäni. Mielestäni uudet jenkki autot ovat vaan melkein kaikki harvinaisen rumia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jotenkin aika mauton (vaiko vaan jotenkin outo?) tuo alemman kuvan rassi tuollaisilla vanteilla jo...  Itse auto ihan hieno kyllä, mutta jotain tuossa on vikana..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jotenkin aika mauton (vaiko vaan jotenkin outo?) tuo alemman kuvan rassi tuollaisilla vanteilla jo...  Itse auto ihan hieno kyllä, mutta jotain tuossa on vikana..

Tollaset vanteet ja noin matalat kumit kun pistetään autoon, se pitää samaan aikaan pudottaa tonttiin. Muuten siitä tulee tuollainen hölmön näköinen...

Hyvä esimerkki on, kun lyödään johonkin Jeeppiin jotkut oikein matalat kumit. Menee hieman pöljän näköiseksi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo ei oo Kolmesatasessa ihan onnistunut tuo renkaan/vanteen vaihtoruletti kyllä, mutta oon jyrkästi eri mieltä, että ei ole tuo 300:nen nätti  ;D Tossahan on paljon enemmän munaa kun tavallisissa Mersuissa sun muissa. Nekin maksaa 2 kertaa enemmän vähemmillä varusteillakin ja ei taida ihan Kasin pataakaan sinne saada tohon hintaan....... ;)

Mielipide kymysyksiä.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taidan olla poikkeus joukossa(?), mutta en minun mielestä tuo sininen BMW on rengastukseltaan íhan napakymppi.

Samoin kuin se aiemmin nähty musta seiskasarjalainen, jonka vanteista napistiin.

Omaan silmääni nuo rengastukset, joissa ei kumia näy nimeksikään, eli rengas on melkein pelkkää "vannetta", on ruman näköistä.

Niin uudemmissa kuin vanhemmissakin autoissa. Ja liika madallus on usein vielä piste iin päälle siihen soppaan.

Mutta tämä vain, kun tuntuu että vallalla on sellainen hurmos, että liian isoa vannetta ei autoon ole ja pohjan pitäisi nuolla kaistamerkintöjä.

Pappa-Henkka  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Semmoset teinirassit 20" halpisvanteilla ja "jouset poikki"-madalluksella on erikseen.

Oikeastaan minun silmään "sattuu" enemmän uudet autot tällä reseptillä. Sillä ei ole väliä onko vanteet halpikset vai kalliit.

Hillitty laitto on tyylikästä. Mitä uudempi ja hienompi auto on, niin sitä tärkeämpää se mielestäni on.

Noh, makuja sekä näkemyksiä on monia ja siinä on oma rikkautensa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oikeastaan minun silmään "sattuu" enemmän uudet autot tällä reseptillä. Sillä ei ole väliä onko vanteet halpikset vai kalliit.

Hillitty laitto on tyylikästä. Mitä uudempi ja hienompi auto on, niin sitä tärkeämpää se mielestäni on.

Noh, makuja sekä näkemyksiä on monia ja siinä on oma rikkautensa.

Heh, se bemari mistä nousi se sinun mainitsemasi "häly" on muuten 20" 35 profiileilla olevilla nakeilla ja vanteilla :D Auto vaan on niin iso ettei se näytä siltä :) Ja autoa on jopa madallettu ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh, se bemari mistä nousi se sinun mainitsemasi "häly" on muuten 20" 35 profiileilla olevilla nakeilla ja vanteilla :D Auto vaan on niin iso ettei se näytä siltä :) Ja autoa on jopa madallettu ;)

Äh, nyt luetaan valikoivasti! :P

Siihen se sopii 20 -tuumaset, kuten madallus. Kuten sanoit, tuon kokoisessa se ei näytä suhteettomalta.

Tuohon se on sitä hillittyä ja tyylikästä.

Pointin varmasti ymmäsit kuitenkin? 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äh, nyt luetaan valikoivasti! :P

Siihen se sopii 20 -tuumaset, kuten madallus. Kuten sanoit, tuon kokoisessa se ei näytä suhteettomalta.

Tuohon se on sitä hillittyä ja tyylikästä.

Pointin varmasti ymmäsit kuitenkin?

Juu toki, lähinnä vaikka lainasin viimeisintä viestiäsi niin viittasin sitä edelliseen, laiskuudessani en jaksanut selata ylöspäin :P Mutta tosiaan alles gut ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tätä juuri tarkoitinkin.

Ja niillä "jouset poikki" -autolla tarkoitin jostain 80-luvun Mazdoista ja Hondista rakenneltuja Fast and the Furious -tyylisiä laitteita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään