Guest B777

Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

8 891 viestiä aiheessa

Pakko laittaa Olli Hyytiäisen kuvaama ja mun ideoima kuva esille kun lopputulos on just sellanen mitä haettiinkin, kiitos kuvasta Olli!  :thmbup:

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pakko laittaa Olli Hyytiäisen kuvaama ja mun ideoima kuva esille kun lopputulos on just sellanen mitä haettiinkin, kiitos kuvasta Olli!  :thmbup:

On tosi nätti! Ja perinteisesti kun pitää jostakin urputtaa, olisin tykännyt ennemmin niinpäin, että keula olisi terävä ja perä blurri, mutta toimii toki noinkinpäin :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On tosi nätti! Ja perinteisesti kun pitää jostakin urputtaa, olisin tykännyt ennemmin niinpäin, että keula olisi terävä ja perä blurri, mutta toimii toki noinkinpäin :)

Katoppa muuten mitä laitoin itse kaverille mesekeskustelussa :laugh:

"Unzki sanoo:

itseasias mä tykkään ku blurri, parempi ois jos ois takaa blurri, mut saa ton kokonaa tarkaks jos se kuva on just silloi ku se on kohal"

;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No joo teknisesti mun mielestä hieno kuva. Vaikea ottaa ja onnistumisprosentti 100.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

MM: Onko yhtään parempi? Piti mennä itse kuvaamaan toinen auto tänään ku jäi harmittamaan, tosin tää taitaa olla vähän kompromissi ku ei kummastkaa päästä ihan terävä >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

MM: Onko yhtään parempi? Piti mennä itse kuvaamaan toinen auto tänään ku jäi harmittamaan, tosin tää taitaa olla vähän kompromissi ku ei kummastkaa päästä ihan terävä >:(

No vähän parempi juu mun makuun :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

VIHDOIN sain stanutettua kuuluisan Aygon! 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On Mikko saanut komet kuvat otettua (myös Aygosta). Vaatiko paljon yrityksiä nuo liikekuvat?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On Mikko saanut komet kuvat otettua (myös Aygosta). Vaatiko paljon yrityksiä nuo liikekuvat?

Thänks :)

Otin tosta viimesimmästä jotain 40 kuvaa, mutta heti joku 5 kuva osottautui sit loppuen lopuks parhaaks, tai miellytti eniten silmää :) Kuvat otettu käsivaralta, 1/10s. @ 17mm vakaajattomalla linssillä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Odottelinkin, koska tämä Aigon kuvaussession tulos tulee tänne asti. :)  Ja jos toi sammakko oli vastineeksi Aigolle ni on aika kova mielikuvitus kyllä.... ;D Ja kyllä tuolta ulos näkee, joskin peilit sais olla isommat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai tollanen siitä tuli. Kiitos itselles, onhan hyvällä lasilla helppo kuvata.  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai tollanen siitä tuli. Kiitos itselles, onhan hyvällä lasilla helppo kuvata.  8)

"Ai tollanen", kyllähän nyt hyvä kuvaaja tietää jo kuvausvaiheessa mitä sieltä on tulossa.  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oma AIko meni pajalle sen pienen kolarin takia ja tilalle tuli siksi aikaa tällänen.

Ei tämä Aiko hopeisenakaan hassuman näkönen ole.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Ai tollanen", kyllähän nyt hyvä kuvaaja tietää jo kuvausvaiheessa mitä sieltä on tulossa.  8)

Paraskaan kuvaaja ei kyllä tuollaista kuvaa ottaessa tiedä muuta, kuin että mitä sieltä voi olla tulossa ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paraskaan kuvaaja ei kyllä tuollaista kuvaa ottaessa tiedä muuta, kuin että mitä sieltä voi olla tulossa ;)

Eipä tuo ollut mitenkään tosissaan sanottu. Pientä paskan puhumista kaverille vain.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä tuo ollut mitenkään tosissaan sanottu. Pientä paskan puhumista kaverille vain.  ;)

No näin juuri...

Terv. Aamutosikko :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tämä Aiko hopeisenakaan hassuman näkönen ole.  :)

Voisiko se siis näyttää jopa vielä hassummalta?  ;D

Sori, oli ihan pakko...  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oma AIko meni pajalle sen pienen kolarin takia ja tilalle tuli siksi aikaa tällänen.

Jaahans, mitäs sitä on liikenteessä kaahattu?  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toinen osapuoli ajoi perseeseen.

Ja taisi siinä samalla sitten jotain käydä autollekkin?  :P

No joo. Peltiä saa onneksi lisää. Mulla on ollut  Aygo päivän alla ja jäi mieleen ettei siinä ole takapenkillä paljoa "turvaväliä" jos joku tuupaa perään. Sama koskee tietysti monia muitakin malleja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään