Guest B777

Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

8 891 viestiä aiheessa

Ja uusissa "tehokkaissa perheautoissa" on kaikissa melkein diffuusori. :P "Auttaa paljon maantienopeuksissa" ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo teinimäinen lintulauta on vaan karsea tuossa.

Jälkiasenteinen lintulauta on teinimäinen. Jos lintulauta on tehtaan paapan siihen suunnittelema se ei ole teinimäinen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onks toi se pätkä missä se älykkyyden riumuvoitto yrittää ajaa sladissa sillä vitosella? ;D Siinä ois saanut oppia ensin edes ajolinjat että pysyis tiellä, ei juma sisältä ulos, hahaha :D No ihan hyvän opetuksen sai, varsinkin kun kaverille ei mitään kuitenkaan käynyt :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

RX8 on ihan lussu. ;)

Niin no en nyt sitten kanssa tiedä. Kannattaa muistaa, että tuosta löytyy konehuoneesta  sitten kanssa 1.3 litrainen wankkeli.

Tuolla koneella tuo auto kuitenkin kiihtyy specsien mukaan 6 sekunnissa sataseen ja huiput tolle autolle on specseissä noin 240 km/h.

Kyllähän jollain Evo VIII:lle on kiihtyvyys ilmoitettu 0-100 5.1 sekunttiin ja huiput 253 km/h. Mutta onhan siinä kuitenkin myös 2 litrainen tubo mylly. Että ei tuo RX-8 nyt mikään kauhea lussu mielestäni ole. Hienoja autoja kuitenkin mielestäni molemmat.  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin no en nyt sitten kanssa tiedä. Kannattaa muistaa, että tuosta löytyy konehuoneesta  sitten kanssa 1.3 litrainen wankkeli.

Tuolla koneella tuo auto kuitenkin kiihtyy specsien mukaan 6 sekunnissa sataseen ja huiput tolle autolle on specseissä noin 240 km/h.

Ihan kivat murinatkin kuului sisälle  ;D

Tässä vielä noita rx8:n speksejä..

Engine

Type: Wankel-2

Displacement cu in (cc): 80 (1308)

Power bhp (kW) at RPM: 232(173) / 8500

Torque lb-ft (Nm) at RPM: 159(216) / 5500

Redline at RPM: 9000

Performance

Acceleration 0-62 mph s: 6.0

Top Speed mph (km/h): 150 (241)

Jani, kato tää video: http://www.youtube.com/watch?v=uqY5ghXIBFE , ja sano sitten mikä on lussu ja mikä ei  ;D

Eli tuossa on Evo vs. Fiat Stilo farkku -> 30mph rolling isoimmalla vaihteella ja evo jää  :P ~2.7km rata loppuu kesken ennen ku evo kiihtyy  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Turbo vs vapari kutosella. :P

Jos rupeaa tekemään edes turboautoja niin sietäis olla siedettävän kokoinen kone noin muuten siinä että se liikkuis jo ilman turboakin kohtuudella. 2l turbokoneet joista vedetään se 400hp+ ja sitten on ihan vitullinen turbolagi...ei kiitos.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sillä on olemassa tarkoitus. Tulee downforcea, kun vauhti saavuttaa sen vajaan 200km/h:n nopeuden. http://en.wikipedia.org/wiki/Spoiler_%28automotive%29 Teinit ei mieti noita lintulautoja laittaessaan muuta kuin ulkonäköä, kun taas Mitsun teknikot katsoo asiaa taas ohjattavuuden/downforcen kannalta.

Saman tai isomman downforcen saa tehtyä kyllä ihan varmasti muillakin keinoilla jotka ei ole noin helvetin rumia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saman tai isomman downforcen saa tehtyä kyllä ihan varmasti muillakin keinoilla jotka ei ole noin helv**** rumia.

Totta. Esimerkkejä on kyllä maailma pullollaan. Evon suunnittelijat vaan taitaa olla amis-mielisiä tai jotain.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä on järkyttävän näkönen teini-räpellys tuo... oli sitten tehtaalta tilattu tai ei.

Itse en kehtaisi tommosella autolla edes ajaa, nauraa kait sille nyt jo naapurin harakatkin...

Tero

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä on järkyttävän näkönen teini-räpellys tuo... oli sitten tehtaalta tilattu tai ei.

Itse en kehtaisi tommosella autolla edes ajaa, nauraa kait sille nyt jo naapurin harakatkin...

Tero

Järkyttävä tai ei, mutta kyllä minä Evo mitsulla kehtaisin siltikin ajaa, vaikka siinä olisi minkälainen tahansa pyykkiteline takana.

Ei kyllä ko. vekotin muuten kuulu suosikkeihini ja on sitä paljon pahempiakin virityksiä nähty. Tuo nyt on kuitenkin vielä suht kesyä verrattuina niihin hopean värisiin spoilereihin (jotka näyttää aivan pyykkitelineiltä), joita on isketty paskan ruskean perus-ooppelin takaboksiin.

Vuorovaikutteista mainontaa:

1. BMW mainostaa

http://i12.tinypic.com/2cctklv.jpg

2. Audi vastaa

http://i11.tinypic.com/2chnghw.jpg

3. Japanilaisetkin haluavat kommentoida

http://i14.tinypic.com/35mfxgk.jpg

4. Bentley ottaa osaa keskusteluun omalla panoksellaan

http://i13.tinypic.com/4dee614.jpg

:laugh: :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Järkyttävä tai ei, mutta kyllä minä Evo mitsulla kehtaisin siltikin ajaa, vaikka siinä olisi minkälainen tahansa pyykkiteline takana.

Niinpä. Ennemmin minä tuollaisella Evo-Mitsulla ajelisin, kuin käytetyllä bemarilla ;D

Sanoo mies, joka ajaa kohta 15v vanhalla VW:llä :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niinpä. Ennemmin minä tuollaisella Evo-Mitsulla ajelisin, kuin käytetyllä bemarilla ;D

Nöf nöf :P

PS: Viime kerralla jäi moniveto enää yhden päähän.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sanoo mies, joka ajaa kohta 15v vanhalla VW:llä :P

Ajakaa ihan rauhassa, minä en.

Kivahan se on kun kylän finninaamaset tytöt kinuu bussiaseman kulmilla spoilerimiehen kyytiin...

Haloo!  ;D

Tero

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kivahan se on kun kylän finninaamaset tytöt kinuu bussiaseman kulmilla spoilerimiehen kyytiin...

Kateellinen? :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haloo!

Väärä numero!  ;D

Hyvä että jaoit kokemuksia. Itse kun ei ole tullut harrastettua ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kateellinen? :P

Enpä tiedä toimiiko EVO tai Bemari tai mikään mukaan, mutta ainakin itse tottunut vähän eri tavalla toimimaan jos haluaa naisen kanssa keskustella kun ajaa autolla luo ::):P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ajakaa ihan rauhassa, minä en.

Pakkoko se on niitä finninaamaisia ottaa, saa tuolla autolla ihan niitä siloposkisiakin  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pakkoko se on niitä finninaamaisia ottaa, saa tuolla autolla ihan niitä siloposkisiakin  :P

Ja Bemari kerää ne jäljelle jäävät kurttuposkiset eläkeläiset ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja Bemari kerää ne jäljelle jäävät kurttuposkiset eläkeläiset ;D

Täytyy todellakin toivoa näin, että ne bemarikuskit jotka niitä autoillansa alentuu hakemaan niin näin tapahtukoon ;D

Edit: Toisaalta varmaan parempia nekin kun lopuille ei jää _mitään_ ;D Toisaalta eipä tästäkään omaa kokemusta, onneksi :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään