Kirjoitettu Helmikuu 5, 2007 blingbling hei Eihän nuo oo edes kromiset Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 5, 2007 Kunhan nyt vain mainitsen, että kohta alkavassa tämän illan James Bond-elokuvassa meni filmidatabasen triviatiedon mukaan filmiä kuvattaessa romuksi 15 kpl BMW 750-mallista autoa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 5, 2007 Kunhan nyt vain mainitsen, että kohta alkavassa tämän illan James Bond-elokuvassa meni filmidatabasen triviatiedon mukaan filmiä kuvattaessa romuksi 15 kpl BMW 750-mallista autoa Noniin...Saatiin nekin hyötykäyttöön. EDIT: Ja Samin pitää Seat-miehenä ostaa tälläinen Leoni: Naapuri hommasi tuollaisen pari kuukautta sitten ja on aika käheä peli. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 5, 2007 Seatti sentään uskaltaa leikkiä väreillä, eikä pysy tylsissä varmoissa väreissä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 5, 2007 Kunhan nyt vain mainitsen, että kohta alkavassa tämän illan James Bond-elokuvassa meni filmidatabasen triviatiedon mukaan filmiä kuvattaessa romuksi 15 kpl BMW 750-mallista autoa Kun beamereiden romuttamisesta puhutaan, niin tänään aamulla onnistui erään nimeltä mainitsemattoman tamperelaisen bussifirman linjuri ajamaan kaverin E60 M5:n sisälle perän kautta takalasiin asti... Liikennevaloissa oli bemarin edellä yksi auto pysähtyneenä ja vitonenkin jo kokonaan pysähtynyt kun kolahti. Onneksi kaverin ei käynyt pahemmin, kuin vähän paikat kipeenä vain, varmasti isolta osin turvalaitteiden ansiosta. Omien sanojensa mukaan tajusi päänkin painaa niskatukeen kun huomasi, että bussi aikoo mennä paalupaikalle asti... Saa nähdä saanko kuvia esille tuosta, auto hinattiin saman tien ilmeisesti AVK:lle, mutta jonkun tiedon mukaan sitä pääsisi katsomaan siellä. //b Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 5, 2007 Naapuri hommasi tuollaisen pari kuukautta sitten ja on aika käheä peli. Riippuu millä koneella, jos 170hv TDi:llä niin olen aidosti kateellinen. Aika herkku. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 5, 2007 EDIT: Ja Samin pitää Seat-miehenä ostaa tälläinen Leoni: Naapuri hommasi tuollaisen pari kuukautta sitten ja on aika käheä peli. En malta olla kommentoimatta, että aivan he*vetin kauhea keulan muoto. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 5, 2007 En malta olla kommentoimatta, että aivan he*vetin kauhea keulan muoto. Ovessakin lommo valmiina Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 6, 2007 Ovessakin lommo valmiina Espanjalaisen muotoilun ihme Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 6, 2007 Ovessakin lommo valmiina Ehkä muotoilija on saanut vaikutteita tästä? MikkO Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 6, 2007 nohnoh, toi Leoni on kähee peli, ei saa haukkua Ei kyllä tommoinen kananpojankeltainen oikein iske. EDIT: Ja Samin pitää Seat-miehenä ostaa tälläinen Njaa, jos nyt kahdesta autosta toinen on tota merkkiä. Josta tuli mieleen, että aika jännä kyllä kuinka "samasta" autosta kaksi eri mallia voi olla NIIN erilaisia. Nimittäin nuo pihassa olevat kaksi konsernituotetta, eli Ibiza 1.9 TDi ja Polo 1.4, molemmat mallia 2005... Molemmissahan on sama pohjalevy, ja paljon samoja osia, samat moottorit lähes läpi mallisarjan jne. Mutta kuitenkin ajotuntumaltaan tuo Seat ja VW ovat kuin yö ja päivä. Volkkari on enemmän sellainen pikkuautomainen kallisteleva versio, ja aika tuhnu myös tuolla 1.4 bensakoneella. Seatti taas on tosi jämäkkä ja tarkka ajaa erilaisten renkaiden, jäykemmän alustan yms takia ja kulku myös tuolla tdi-koneella on "aikalailla" riittävää. Tietysti en tuota vastaavalla 1.4-koneella olevaa Ibizaa ole kokeillut - siinähän se oikea vertailupohja olisi. Tietysti sarjan kolmatta "samaa" autoa eli Fabiaa olisi voinut olla mielenkiintoista tyypittää myös. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 6, 2007 Toissa perjantaina paikalliseen hoiperrellesani parkkipaikalla yksi auto erottui jostain syystä muista. On toi Audi vaan nätti. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 6, 2007 Toi parkkipaikka on ihan samanlainen talon päätyä myöten jonka läpi kuljen paikalliseen "paikalliseen" (Vantaalla). Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 6, 2007 Toissa perjantaina paikalliseen hoiperrellesani parkkipaikalla yksi auto erottui jostain syystä muista. On toi Audi vaan nätti. [ attachment removed / expired ] Toi ensimmäinen TT on kyllä hyvännäköinen. Toisin kun se uusi, joka ei mielestäni enää ole samalla tavalla persoonallinen kuin tuo vanha. Vaikka ajo-ominaisuuksissa taisi alkuun olla hieman toivomisen varaa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 6, 2007 Tähän on kyllä meikäläisenkin otettava kantaa, onko uusi TT yhtä persoonallinen kuin vanha TT? Minä olen sitä mieltä, että vanhassa on enemmän munaa. Itse jopa sellasta ajaneenankin...ahdashan tuo on kun piru, mutta jos ulkoa katsotaan, niin uudesta puutuu jotain, mitä vanhassa on. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 6, 2007 Tähän on kyllä meikäläisenkin otettava kantaa, onko uusi TT yhtä persoonallinen kuin vanha TT? Minä olen sitä mieltä, että vanhassa on enemmän munaa. Itse jopa sellasta ajaneenankin...ahdashan tuo on kun piru, mutta jos ulkoa katsotaan, niin uudesta puutuu jotain, mitä vanhassa on. Tuntuu vähän siltä, että aina kaikessa vanhemmassa ja menneessä on enemmän munaa ja muutenkin parempia No ei siinä mitään, omasta mielestä vanha tt oli liian pyöreä ja muistutti kuplaa ja sitä rataa, tosin ei vanha eikä uusi, osu kohdalleni mitenkään erityisemmin. Perus "urheiluautoja" Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 6, 2007 Tuntuu vähän siltä, että aina kaikessa vanhemmassa ja menneessä on enemmän munaa ja muutenkin parempia Vanhoissa laitteissa on nostalgiaa.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 6, 2007 Vanhoissa laitteissa on nostalgiaa.... No se on kyllä totta, nostalgiaa ei tosin pidä sekottaa suorituskykyyn tai paremmuuteen... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 6, 2007 No se on kyllä totta, nostalgiaa ei tosin pidä sekottaa suorituskykyyn tai paremmuuteen... Kukin mittaa paremmuutta omalla tavallaan. Minun mielestäni M-sarjan pemarit on ihan turhia ja oma passatti on paljon parempi. Tosin siihen minulla on omat mittarini joiden perusteella autovalintanikin olen tehnyt. Suorituskyky sitten taas on asia joka ei enää ole subjektiivinen. Jos auto kulkee niin auto kulkee sekä numeroina että ihan oikeestikin. Ja sitä voi mitata toisin kuin paremmuutta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 6, 2007 Sitä paitte tommonen perus-quattrokin on ominaisuuksiltaan ja suorituskyvyltään aika kiva laitos. Hintaluokassaan eritoten. Saa aika monta lelua käydä sen kans koittelemassa ainaskii talvikelillä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 6, 2007 Toissa perjantaina paikalliseen hoiperrellesani parkkipaikalla yksi auto erottui jostain syystä muista. On toi Audi vaan nätti. [ attachment removed / expired ] Muuten kantaa ottamatta mahtaa ainakin sitä jätkää v*tuttaa joka tuon aikoo tuosta pois peruuttaa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 6, 2007 Loppupeleissähän TT ei ole sen kummempi kuin VW Golf uusissa vaatteissa. Tosin ihan kauniissa vaatteissa. 180 heppanen taitaa olla pelkästään etuvetoinen kun taas 220 heppaisessa on neliveto vakiona. En nyt muista saiko tuohon vaisumpaan versioon nelivedon valinnaisena. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 6, 2007 No se on kyllä totta, nostalgiaa ei tosin pidä sekottaa suorituskykyyn tai paremmuuteen... Nostalgiaa ei voi mitata. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 6, 2007 Itse olen pitänyt TT:tä aina melkoisen rumana autona Ei ole kolahtanut silmään millään, sisältä en nähnyt juuri mitään ulos. On aika pahan näköistä kun miehestä näkyy sivuikkunasta vain hartiat... Ajokokemusta ei ole, mutta tommoinen TT kokeili joskus jotain tossa motarilla ja eipä siitä paljon vastusta ollut...näki kun tulin perässä ja yritti pistää hanaa etten olisi päässyt ohi. No kokeiltiin pari kertaa ja sitten se uskoi ja painoi liittymästä veks. Ei ainakaan auton "imagea" mun silmissä parantanut...talvella varmaan ihan kiva, mutta niin on moni muukin. Halvemmalla, nopeammin, tyylikkäämmin, tilavammin. Miksikähän sanovat mainospuheessaan että 0-100km/h 5.7-5.9 ja teknisissä tiedoissa 6.4...hmm -Kähmy Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 6, 2007 Itsekkin olen kerran meidän perhesyslerillä ottanut TT:n kanssa kisaa. Nipin napin hävisin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla