Guest B777

Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

8 891 viestiä aiheessa

Asia harvinaisen selvä.

Tuli vaan mieleen sen verran tosin vielä, että kannattaako sitä kuuta taivaalta unelmoida?

Ei kovin monella tavallisella duunarilla ole varaa noihin Bemareihin, edes niihin halvimpiin tai Audin A4:siin tai neliveto Alffoihin ja vain sen takia, että se "miellyttää eniten". Kyllä halvemmallakin pärjää vallan loistavasti, jos vaan haluaa. Auto on vaan auto kuitenkin, ellei sitten aleta puhumaan Ferrareista sun muista harvinaisuuksista.

Vai miten tämä nyt on?

Kyllä uuden ykkösbemarinkin saa hintalapulla jossa on jotain 25teur. Taitaa olla monet "corollaversot" samoissa hinnoissa.

Ja jos duunari ostaa vaikka A4:n niin ei sen tarvitse olla pois jostain. Älä mieti liikaa, kun et voi tietää  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä uuden ykkösbemarinkin saa hintalapulla jossa on jotain 25teur. Taitaa olla monet "corollaversot" samoissa hinnoissa.

Ja jos duunari ostaa vaikka A4:n niin ei sen tarvitse olla pois jostain. Älä mieti liikaa, kun et voi tietää  ;)

Aivan joo juu saa runsaiten varustellun Corollan automaatilla kun Bemarin saa halvimman mitä löytyy. ;D Kannattaa.

Ja mites nää ylläpitokulut, vakuutukset ja huollot, saati varaosat kysyn minä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja mites nää ylläpitokulut, vakuutukset ja huollot, saati varaosat kysyn minä.

Erot on kuitenkin saman kokoluokan autoissa sen verran pieniä, että ei sillä ole juurikaan käytännön merkitystä. Eikä esim. se Toyotan merkkihuolto ole todellakaan mistään halvimmasta päästä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Erot on kuitenkin saman kokoluokan autoissa sen verran pieniä, että ei sillä ole juurikaan käytännön merkitystä. Eikä esim. se Toyotan merkkihuolto ole todellakaan mistään halvimmasta päästä...

Niin joo mulla ei oo tietoa noista hinnoista, itse oon halvalla päässyt käsittääkseni. Ja kun ei tartte kun noi huollot teettää mitä pitää huoltokirjan mukaan teettää, niin muut käyttökulut on sitten bensan ja lasinpesunesteen ostaminen. En sitte muista merkeistä tiedä miten paljon joutuu huolto-ohjelman ulkopuolella töötätä korjaamon pihalle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin joo mulla ei oo tietoa noista hinnoista, itse oon halvalla päässyt käsittääkseni. Ja kun ei tartte kun noi huollot teettää mitä pitää huoltokirjan mukaan teettää, niin muut käyttökulut on sitten bensan ja lasinpesunesteen ostaminen. En sitte muista merkeistä tiedä miten paljon joutuu huolto-ohjelman ulkopuolella töötätä korjaamon pihalle.

Toyotalla ainakin joutuu. Kokemusta on  ;)

Nykyisessä Octaviassa pitäisi ainakin ylläpitokulut olla ex-Corollaa edullisemmat.

Ja Corolla Verson paras malli ei suinkaan maksa niin vähää mitä BMW:n ykkössarjan edullisin malli. Hinnasto käteen.

Ja kysehän on painotuksista. Toinen arvostaa luotettavuutta, toinen taas panostaa ajettavuuteen tai muihin ominaisuuksiin. Käyttökulut ovat jollekkin kaikki kaikessa ja toiselle taas ei. Lapsiperhe ei varmaankaan halua ykkosbemua eikä nuoripari tee ehkä mielestään mitään jollain farkulla tai tila-autolla. Muotoilussakin haetaan omaa silmää miellyttäviä tekijöitä.

Lompakko sanelee loput suuntaviivat. Siksi me kaikki ajamme erilaisilla autoilla.

Sä katsot ja näet perusteet omalla tavallasi. Mutta et voi tietää millä perusteilla se naapuri omansa valitsee. Siksi näitä on ihan turha miettiä tai yrittää ymmärtää toisen puolesta. Eikä edes tarvitse.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toyotalla ainakin joutuu. Kokemusta on  ;)

Nykyisessä Octaviassa pitäisi ainakin ylläpitokulut olla ex-Corollaa edullisemmat.

Ja Corolla Verson paras malli ei suinkaan maksa niin vähää mitä BMW:n ykkössarjan edullisin malli. Hinnasto käteen.

Ja kysehän on painotuksista. Toinen arvostaa luotettavuutta, toinen taas panostaa ajettavuuteen tai muihin ominaisuuksiin. Käyttökulut ovat jollekkin kaikki kaikessa ja toiselle taas ei. Lapsiperhe ei varmaankaan halua ykkosbemua eikä nuoripari tee ehkä mielestään mitään jollain farkulla tai tila-autolla. Muotoilussakin haetaan omaa silmää miellyttäviä tekijöitä.

Lompakko sanelee loput suuntaviivat. Siksi me kaikki ajamme erilaisilla autoilla.

Sä katsot ja näet perusteet omalla tavallasi. Mutta et voi tietää millä perusteilla se naapuri omansa valitsee. Siksi näitä on ihan turha miettiä tai yrittää ymmärtää toisen puolesta. Eikä edes tarvitse.

No joo totta turiset. Case Closed. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kovin monella tavallisella duunarilla ole varaa noihin Bemareihin, edes niihin halvimpiin tai Audin A4:siin tai neliveto Alffoihin ja vain sen takia, että se "miellyttää eniten". Kyllä halvemmallakin pärjää vallan loistavasti, jos vaan haluaa. Auto on vaan auto kuitenkin, ellei sitten aleta puhumaan Ferrareista sun muista harvinaisuuksista.

Sinulla ei ehkä ole varaa, mutta ei se tarkoita sitä etteikö jollain muulla voisi olla. (Anteeksi nyt vain, mutta hiukan tuntuu paistavan kateus alta tai sitten vain vituttaa ettei itsellä ole)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saa varmasti, mutta jollain 1.0l koneella..  :P

Pitäisikö kuitenkin vähän tarkistella noita tietoja ja vertailla hintoja, ennenkuin laukoo jotain typerää? :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitäisikö kuitenkin vähän tarkistella noita tietoja ja vertailla hintoja, ennenkuin laukoo jotain typerää? :P

No kyllä mä niitä vähän kattonu oonki ku oli auto hankinnassa..  :P Eipä noita paljo alle 30k saa.. :laugh: Niin ja siis, tarkoitin uutena...

116i noin 31ke.. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hinnaston mukaan halvin oli 29 850 EUR

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hinnaston mukaan halvin oli 29 850 EUR

Itse asiassa 116i Business UB71 on 29100 EUR ja vuoden alusta hinta tippuu 25 900 Euroon...

Vastaavan Corollan saa silloin ehkä jokusen tonnin halvemmalla, mutta silti vielä reilusti yli 20 kiloeuron...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse asiassa 116i Business UB71 on 29100 EUR ja vuoden alusta hinta tippuu 25 900 Euroon...

Toi Business malli meni ihan ohi. Sinänsä mielenkiintoinen malli kun on karvalakkimallia halvempi, mutta enemmän varusteita :)

Jaa, puhuttiinko me täällä tulevista hinnoista? Jos nyt marssin kauppaan en saa tota bemaria hintaan 25 900 EUR.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä hinnastosta kattelette? Katoin noita bemarin 1mallin hinnastoja ja halvin oli 116i business 30ke..

Hinnasto sivuilta www.bmw.fi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinulla ei ehkä ole varaa, mutta ei se tarkoita sitä etteikö jollain muulla voisi olla. (Anteeksi nyt vain, mutta hiukan tuntuu paistavan kateus alta tai sitten vain ****ttaa ettei itsellä ole)

Miksi olisin kateellinen autoista, joita en itse halua omistaa, en tunne niihin mitään intohimoa edes ajaa. Miksi siis olisin kateellinen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi olisin kateellinen autoista, joita en itse halua omistaa, en tunne niihin mitään intohimoa edes ajaa. Miksi siis olisin kateellinen?

Miksi kirjoitat niinkuin olisit kateellinen? Miten sinua kiusaa se asia, että joku muu haluaa sellaisen auton jota sinä et halua? Miksi pitää kommentoida Ollin viestiä jossa hän haluaa ostaa kivan auton jos sinua ei yhtään kiinnosta auto jonka Olli ehkä haluaa ostaa? Miksi pitäisi ostaa tojota jos joku muu auto miellyttää enemmän?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi kirjoitat niinkuin olisit kateellinen? Miten sinua kiusaa se asia, että joku muu haluaa sellaisen auton jota sinä et halua? Miksi pitää kommentoida Ollin viestiä jossa hän haluaa ostaa kivan auton jos sinua ei yhtään kiinnosta auto jonka Olli ehkä haluaa ostaa? Miksi pitäisi ostaa tojota jos joku muu auto miellyttää enemmän?

Niin no joo ehkä minä ajattelen vaan tarpeen kannalta liikaa. Että mihin tarttee kun vähemmälläkin pärjää kun kyse on kuitenkin vaan ihan tavallisista perhepurkeista. Olisi pitänyt siis olla hiljaa.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin no joo ehkä minä ajattelen vaan tarpeen kannalta liikaa. Että mihin tarttee kun vähemmälläkin pärjää kun kyse on kuitenkin vaan ihan tavallisista perhepurkeista. Olisi pitänyt siis olla hiljaa.  :)

Mitä tarvetta kenelläkään on 40v vanhoille jenkkilotjille jotka maksaa ziljoonan ylläpitää? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä tarvetta kenelläkään on 40v vanhoille jenkkilotjille jotka maksaa ziljoonan ylläpitää? ;D

Tai sille Ferrarille, johon Samin mielestä on ihan OK sijoittaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa, puhuttiinko me täällä tulevista hinnoista? Jos nyt marssin kauppaan en saa tota bemaria hintaan 25 900 EUR.

Ei kait. Kunhan mainitsin, kun sattui silmään  ::)

Mutta toisaalta, jos menet nyt ostamaan sitä Bemaria, et sitä kuitenkaan varmaan saa, kuin vasta ensi vuoden puolella. Joutuuko silloin maksamaan tämänhetkisen hinnan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta toisaalta, jos menet nyt ostamaan sitä Bemaria, et sitä kuitenkaan varmaan saa, kuin vasta ensi vuoden puolella. Joutuuko silloin maksamaan tämänhetkisen hinnan?

Jostain kaupasta voi varastomallin saada hetikin. Yleensä kyllä lienee luokkaa puolen vuoden jonot jos uuden tilaa tehtaalta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin paitsi jos se on sitten 50 kappaletta valmistettu laite, jonka arvo on tänä päivänä 5 kertanen tai enemmän siihen mitä se uutena makso...  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tai sille Ferrarille, johon Samin mielestä on ihan OK sijoittaa?

No eiköhän tollanen mitä nyt on tullu Kauniaisissa nähtyä arvonsa paremmin pidä kun moni muu kallis auto.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin paitsi jos se on sitten 50 kappaletta valmistettu laite, jonka arvo on tänä päivänä 5 kertanen siihen mitä se uutena makso...  ;)

Eli jos jostain ihmeellisestä syystä vaikka jonkun auton (otetaanpa kiusaksi esimerkkinä joku Bemarin malli) hinta on noussut viisinkertaiseksi, sinun mielestä on järkevää mennä ja ostaa se? Tuo ei nyt ihan osu siihen sun tarpeellisuus ja järkevyyskategoriaan ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään