Valtteri Niemiaho

Bongauspaikat

11 viestiä aiheessa

Laskettelukeskus Talman lähistöltä pitäisi näkyä ainakin lähi-idästä ja Aasian saapuvia, kun kiitotie 22L käytössä. Mutta myös Euroopan. Minä näin18.2.16 koulun talviliikuntapäivänä, kun palasimme (osa) pikkubussillla niin hienosti kun finskin  a340-300 hoiti ns. Gear down toiminnon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä on helpoin reitti kiitotien 1 Koillis-päähän rullaustie Z:n varteen? Mihin auto? Kuinka paljon kävelymatkaa?

Kannattaa katsella googlen karttaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tornin vieressä, terminaalin puolella, on tasanne, josta näkee hyvin platalle. Kannattaa käydä kysäisemässä tuolla kuvapuolen EFVA-ketjussa täkäläisiltä spottereilta enemmän vinkkejä!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä on helpoin reitti kiitotien 1 Koillis-päähän rullaustie Z:n varteen? Mihin auto? Kuinka paljon kävelymatkaa?

Kkorjatkaa jos olen väärässä, mutta en usko että hirveän monella on kiinnostusta alkaa näitä paikkoja julkisesti kertomaan vaikka sinänsä ihan luvallisia paikkoja ovatkin. On kiva että se suuri massa seisoo kiltisti lemminkäisen kalliolla, niin ei ala ilmestymään enää yhtään turhia puomeja sinne tien varrelle. Jätä Finnhemsin kulmille auto jossa on ajokieltomerkki, eli ei saa jatkaa kun kävellen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kkorjatkaa jos olen väärässä, mutta en usko että hirveän monella on kiinnostusta alkaa näitä paikkoja julkisesti kertomaan vaikka sinänsä ihan luvallisia paikkoja ovatkin. On kiva että se suuri massa seisoo kiltisti lemminkäisen kalliolla, niin ei ala ilmestymään enää yhtään turhia puomeja sinne tien varrelle. Jätä Finnhemsin kulmille auto jossa on ajokieltomerkki, eli ei saa jatkaa kun kävellen.

Kyseessä on 11v poika...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyseessä on 11v poika...

Vastauksia lukevat muutkin kuin kysyjä. Paikkojen roskaajat pysykööt Lemminkäisen kalliolla ja Katriinantien varrella. Jos lentokoneiden bongaus kiinnostaa enemmän kuin roskaaminen, niin kyllä ne hyvät paikat löytyvät ihan oma-aloittesesti. Ei kaiken tarvitse olla "nyt mulle kaikki heti".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vastauksia lukevat muutkin kuin kysyjä. Paikkojen roskaajat pysykööt Lemminkäisen kalliolla ja Katriinantien varrella. Jos lentokoneiden bongaus kiinnostaa enemmän kuin roskaaminen, niin kyllä ne hyvät paikat löytyvät ihan oma-aloittesesti. Ei kaiken tarvitse olla "nyt mulle kaikki heti".

Ajatuksena oli lähinnä se, että ei tarttee olla niin tyly vaan kertoo ihan nämä peruspaikat, koska tuosta oli hyvin havaittavissa, ettei kyseinen kirjoittaja ole lukenut tuota toista ketjua. Tai jos on, niin sitten ei ehkä ole siitä ihan sisäistänyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ajatuksena oli lähinnä se, että ei tarttee olla niin tyly vaan kertoo ihan nämä peruspaikat, koska tuosta oli hyvin havaittavissa, ettei kyseinen kirjoittaja ole lukenut tuota toista ketjua. Tai jos on, niin sitten ei ehkä ole siitä ihan sisäistänyt.

Jos kysytään miten pääsee rullaustien Z varteen, niin voi kyllä selkeästi oletttaa peruspaikkojen (katseluterassi, Lemminkäisen kallio, katriinantie) olevan jo tiedossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään