Kirjoitettu Maaliskuu 6, 2005 Tässähän tämä pärstä, arvaa missä 8) [ Attachment removed / expired ] Oletkos käynyt tarinoimassa jossain koulussa numeksessa? Kun joskus kävi joku tarinoimassa kun oli Afrikassa tai jossain kuumassa paikassa lentelemässä niin poikkesi täällä meidän koululla kertomassa jotain. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 9, 2005 Taitaa aika vanha kuva olla kun Ari vaikuttaa Suomessa nykyään. Mutta jos kuvia on enemmän niin niitä olisi kyllä kiva nähdä. Tuo kuva on viime syyskuulta. Olin siellä muutaman päivän Mission Aviation Fellowshipin (MAF, suom. Lähetyslentäjät) Aviation Standards Committeen kokouksessa ja tein observointikeikan. Kuulun ko. järjestön hallitukseen. Tulin sieltä taas juuri pari päivää sitten, tosin tällä kertaa lomamatkalta (50-v juhlintaa paossa, tosin oli aika juhlaa, kun olivat järkänneet yllätykseksi ilmapallolennon luonnonpuiston ylle. ) Kuvia on muutama lisääkin, laitan tonne kuvapuolelle lähipäivinä. Ari Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 9, 2005 Tuo kuva on viime syyskuulta. Olin siellä muutaman päivän Mission Aviation Fellowshipin (MAF, suom. Lähetyslentäjät) Aviation Standards Committeen kokouksessa ja tein observointikeikan. Kuulun ko. järjestön hallitukseen. Tulin sieltä taas juuri pari päivää sitten, tosin tällä kertaa lomamatkalta (50-v juhlintaa paossa, tosin oli aika juhlaa, kun olivat järkänneet yllätykseksi ilmapallolennon luonnonpuiston ylle. ) Kuvia on muutama lisääkin, laitan tonne kuvapuolelle lähipäivinä. Hienoa. Tuolta suunnalta on aina mukava nähdä kuvia. On hiukan erilaista lentämistä. Minulla on muutamia kavereita jotka ovat olleet MAF:n palveluksessa tai ainakin lähetyslentotyössä. Hienoa, jos voit laittaa muutaman kuvan näytille. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 9, 2005 Olinhan siellä minäkin..... Peter Eikäs tuossa ainakin melkein näy naama. Muutakin on paljastettu mutta onneksi ei näy kuvassa. [ Attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 10, 2005 Hikeä pukkaa jo ennen lentoa... Ja ei edes hymy irtoa kun pelottaa... Maailman kaunein hävittäjä... Kun tunnistatte kentän laidalla niin tulkaa ihmeessä juttelemaan... Kuva by René Held [ Attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 11, 2005 Moi, tässä meikäläisenkin naama näytille. Olen tuo "kapteeni" tuossa kuvassa, ja "pilotti" sylissä on 30.6.2004 syntynyt poikani. Kuva viime lokakuulta ja matkalla Wieniin Finskin bussilla. [ Attachment removed / expired ] T:Jukka Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 11, 2005 Moi, tässä meikäläisenkin naama näytille. Olen tuo "kapteeni" tuossa kuvassa, ja "pilotti" sylissä on 30.6.2004 syntynyt poikani. Kuva viime lokakuulta ja matkalla Wieniin Finskin bussilla. [ Attachment removed / expired ] T:Jukka Ompas tyylikkäät paidat Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 11, 2005 Ompas tyylikkäät paidat Kiitos! Vauvoille ei pahemmin löydy mustia t-paitoja, joten vaimo teki mun vanhasta paidasta pojalle paidan. Merkit ostettiin Aviationshopista. T:Jukka Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 11, 2005 Sori Lassi... Oli pakko Ei ehkä kaunein, mutta... [ Attachment removed / expired ] Jani Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 11, 2005 tästä naamasta ei oikein kummosta kuvaa saa... [ Attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 11, 2005 tästä naamasta ei oikein kummosta kuvaa saa... Äiti kato Kattokassinen Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 11, 2005 Jummi Jani! No toihan on VEHJE jos mikä.... Ja tyylikäs pilotti.... Lassi Sori Lassi... Oli pakko Ei ehkä kaunein, mutta... [ Attachment removed / expired ] Jani Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 11, 2005 Tähän jatkoksi on pakko liittyä, kun vihdoin löytyi edes jollakin lailla kelvollinen kuva [ Attachment removed / expired ] / Nils Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 11, 2005 Noh... Vedän minäkin mukaan muutaman vuoden vanhan kuvan... [ Attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 11, 2005 Poikkeuksellisesti ei kovin ilmailuaiheinen, mutta laitetaan nyt silti Antti Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 11, 2005 Vajaan viikon takainen kuva, jossa näkyy jopa naamaa 8) Jos Aarnon ottama kuva meikästä onnistui, niin pyydän laittamaan tänne! Siis olen tuo oikean puoleinen olento, jos ette muuten arvanneet.. [ Attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 11, 2005 Vajaan viikon takainen kuva, jossa näkyy jopa naamaa 8) Jos Aarnon ottama kuva meikästä onnistui, niin pyydän laittamaan tänne! Siis olen tuo oikean puoleinen olento, jos ette muuten arvanneet.. this is the man! [ Attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 13, 2005 Yllättävän vaikeaa ottaa kuva ajastimella niin, että ei paljastaisi liikaa ja olisi kuitenkin kuvaan itse tyytyväinen..... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 13, 2005 Yllättävän vaikeaa ottaa kuva ajastimella niin, että ei paljastaisi liikaa ja olisi kuitenkin kuvaan itse tyytyväinen..... No mutta onpas kerrankin NÄTTI naama! --- Jorma(setä) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 13, 2005 Yllättävän vaikeaa ottaa kuva ajastimella niin, että ei paljastaisi liikaa ja olisi kuitenkin kuvaan itse tyytyväinen..... Ööö, wau... Kahdeksan sivua on jo tähän threadyyn kertynyt mitä erilaisimpia enemmän ja vähemmän karvanaamoja, joten tämä oli jo paikallaan.. edit: Siis mitenkään karvanaamoja väheksymättä.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 13, 2005 Cathy voisitko kertoa paljonko olet saanut uusia privaviestejä tuon kuvan jälkeen EDIT: Jussi kyllä mä sun kuvaas jäin kattomaan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 13, 2005 EDIT: Jussi kyllä mä sun kuvaas jäin kattomaan No se onkin oikeen edustava... Ja koko threadyn ensimmäisenä kuvana takuulla yli kolme kuukautta vanha, muttei foorumisofta ole siltikään automaagisesti poistanut sitä.. Edit: Löytyi vielä parempi... [ Attachment removed / expired ] edit2: Ei näissä mitään ajastimia tarvita, käsi ojoon ja räps... ja "hyvä" tulee. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 13, 2005 Onpas siinä tytöllä tummat silmät! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 13, 2005 Onpas siinä tytöllä tummat silmät! Puhutko Jussista vai Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 13, 2005 En varmasti ole ennakkoluuloinen, mutta miksi Jussilla on papiljotit päässä? --- Jorma Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla