Kirjoitettu Heinäkuu 15, 2005 Ilmeet on nyt mitä sattuu, mutta juu, harmaa paitainen olen. Kuva lappeenrannasta muuten Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 15, 2005 Laittakaapas nyt sitten jokainen tuo kuvatuksenne tuonne foorumin profiiliin! Lisätietoja tästä: http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,41650.0.html Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 16, 2005 Erittäin huonosti onnistunut Kamerakänni kuva. Yritin säätää kontrastia mutta siitä ei tullut mitään [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 16, 2005 Erittäin huonosti onnistunut Kamerakänni kuva. Yritin säätää kontrastia mutta siitä ei tullut mitään Kuvan laatuun auttaa jos sieltä nörttiluolasta kömpii ulos sinne Isoon Sinikattoiseen Huoneeseen, ja ottaa kuvan siellä //T Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 16, 2005 No ei ihan naama mutta kuitenki.. Kingillä(90) jyrkkiä kaartoja opiskelemassa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 17, 2005 No joo kaipa sitä voi tollasen höynähtäneen aamukuvan pistää. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 17, 2005 Jepjuu, palataanko aiheeseen eli kuviin. Ja edelleen muistutus, että oman profiilisivun kautta voi tökätä kuvan talteen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 17, 2005 Putkakeskustelu erotettu ja siirretty Vapaan puolelle: http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,41716.0.html Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 17, 2005 Jepjuu, palataanko aiheeseen eli kuviin. Ja edelleen muistutus, että oman profiilisivun kautta voi tökätä kuvan talteen. Joo-o...saatiin lumimies-myyttikin ratkaistua kun herra Purostakin on ihan tunnistettava kuva profiilissa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 21, 2005 Tässäpä uusi kuvani, ompahan tullut loppuiäksi tunkeuduttua ilmailun pariin......Ei ihan just pyyhitä pois... [ attachment removed / expired ] Muutaman lentokoneen kera [ attachment removed / expired ] -Lappis- *edit* Punaisuus johtuu siitä että juuri hakattu olkapäähän.... [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 21, 2005 Ihan fiksu veto olla laittamatta mitään tekstiä, varsinkaan englanniksi //T Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 21, 2005 Ihan fiksu veto olla laittamatta mitään tekstiä, varsinkaan englanniksi //T SATA pistettä ja PAPUKAIJA-merkki joka tunnistaa mistä tuo kuwa on ?! Voin uskoa ja vakuuttaa että ihan uniikki kipale on maailmassa.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 21, 2005 SATA pistettä ja PAPUKAIJA-merkki joka tunnistaa mistä tuo kuwa on ?! Voin uskoa ja vakuuttaa että ihan uniikki kipale on maailmassa.... Joo en mä sitä, viittasin vain näihin julkkisten tatuointeihin missä hieno englanninkielinen fraasi on hiukan ontuva.. //Tuomas Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 21, 2005 Joo en mä sitä, viittasin vain näihin julkkisten tatuointeihin missä hieno englanninkielinen fraasi on hiukan ontuva.. //Tuomas Juu,mutta karmaa ja kaikkea muuta karmaaaaaaa luvassa kun tuon kuvan alkuperän tunnistaa !?!? Ei ihan läheltä, mutta 27.08 kyseisessä paikkasssa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 21, 2005 hmm....jos mä olen hiljaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 21, 2005 Voisin väittää, että ainakin tuota muistuttava lentokone oli jonkin bändin musiikkivideossa, ei vaan tule mieleen minkä. Gardigansin se ei ole, vaikka siinäkin koneilla mennään, vaan tässä pistettiin jokin robotti kumoon. Menikö aivan metsään? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla