Tarmo Lindroos

Greg Connell kuollut lentonäytösonnettomuudessa

9 viestiä aiheessa

Paikalla olleiden perusteella joko aivan täysi jäätyminen, tai mahdollinen inkapasitaatio. Ei ollut mikään hankala liike joka meni aivan pieleen.

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Paikalla olleiden perusteella joko aivan täysi jäätyminen, tai mahdollinen inkapasitaatio. Ei ollut mikään hankala liike joka meni aivan pieleen.

 

 

Videon perusteella on tehnyt kierrettä tai snappia laskevalla linjalla ja vähän näyttäis, että oikaisu tapahtui virheellisessä asennossa ja hieman liian matalalla. Sen jälkeen korjausliike tulee myöhään ja peli on pelattu.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Videon perusteella on tehnyt kierrettä tai snappia laskevalla linjalla ja vähän näyttäis, että oikaisu tapahtui virheellisessä asennossa ja hieman liian matalalla. Sen jälkeen korjausliike tulee myöhään ja peli on pelattu.

 

 

Tuossa parempi video.

Ei oo kyllä tehty kierrettä eikä snappeja. Joku on pielessä, paha sanoa mikä. Tai sitten aivan täydellinen jäätyminen.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuossa vielä yksi, jossa näkyy koko liike vähän pidemmältä ajalta:

 

 

Jotainhan tuossa näyttäisi menevän pieleen jo silmukan, tai mikä sitten onkin, laen jälkeen.

 

(IS:n video ei minulla auennut, en tiedä oliko mahdollisesti sama)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuosta jälkimmäisestä sumuisesta videosta voisi olla näkevinään (?), että pilotti käänsi aikaisemman kohtaamisen jälkeen koneen selälleen ja jatkoi siitä ulkopuoliseen puolisilmukkaan. Samoin silmukan yläkuolon jälkeen kone näyttäisi olleen koko ajan oikein päin, mikä sekin viittaisi, että noususilmukka oli ulkopuolinen liike. Ulkopuolisen liikkeen jälkeen voi kokeneeltakin pilotilta helposti lähteä taju vähäksi aikaa tai johtaa aikamoisen sekavaan tilaan.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuosta jälkimmäisestä sumuisesta videosta voisi olla näkevinään (?), että pilotti käänsi aikaisemman kohtaamisen jälkeen koneen selälleen ja jatkoi siitä ulkopuoliseen puolisilmukkaan. Samoin silmukan yläkuolon jälkeen kone näyttäisi olleen koko ajan oikein päin, mikä sekin viittaisi, että noususilmukka oli ulkopuolinen liike. Ulkopuolisen liikkeen jälkeen voi kokeneeltakin pilotilta helposti lähteä taju vähäksi aikaa tai johtaa aikamoisen sekavaan tilaan.

 

Ei. Kyllä se tekee siinä vaan sen kohtaamisen hetkeksi ns. knife edgen, josta rollaa koneen takaisin oikeinpäin vaakalentoon ennen vetoa puolikkaaseen kuubalaiseen. Silmukan laelta alaspäin laskevalle linjalle lähdettäessä kone rollaa selältään oikeinpäin, mutta tämän jälkeen tapahtuu jotain outoa. Ulkopuolista liikettä kone ei tuossa siis tee.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

Tuossa parempi video.

Ei oo kyllä tehty kierrettä eikä snappeja. Joku on pielessä, paha sanoa mikä. Tai sitten aivan täydellinen jäätyminen.

 

Kyllä siinä on ollut kierre (puolikkaan) silmukan laen jälkeen. Tuo video alkaa juuri sen jälkeen. Mutta oikaisu tosin tapahtuu ihan oikein aiemmasta epäilystäni poiketen. Nyt tuo alkaa sittenkin näyttämään tekniseltä vialta. Korkeusohjauksen menetys ehkä?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään