Mikko Holck

Tietokone ei löydä Compaq Ipaqin kämmenmikroa..

6 viestiä aiheessa

Liitetty USBIN kautta, tietsikka kyllä piippaa että laite on kytketty ja käytettävissä mutta sitä ei löydy mistään. Yleensä kun laittaa vaikka usbiin massamuisti tikun, niin se ilmoittaa sen siirrettävänä levyasemana. Ideoita? Omat loppuivat kesken. Olen myös yrittäny asentaa laitehallinan kautta ja se ilmoittaa että laite on kytketty ja toimii oikein. Mitään asennus ceedeetä mulla ei valitettavasti ole.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei mullakaan ole kuin Palmin vehkeitä ollut, mutta ei kai nuokaan usbilevynä toimi, vaan omilla ajureillaan? Jos pitäisi toimia levyasemana, niin sitten onkos sinulla mitkä levyasematunnukset jo käytössä? Mulla esmes töissä teettää ongelmia, kun historiallisista syistä eka verkkolevy on mapattu G:ksi, ja koneessa on jo C:-E:, niin useampana levynä näkyvät kortinlukijat eivät saa varattua asematunnuksia kuin sen yhden F:n.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla C: ja D: sekä E: ceedeeasemana..ja tietty A: levykeasemana. Asensin nuo ajurit mutta hiljasta on toimintapuolella. Mitään ei näy. Tuohon on vielä kytketty gps ja sen takia haluaisinkin ton vehkeen kompuutterin perään, olis vähän helpompi tehä reittejä. Oon kokeillu ilman tota gepsipalikkaa mutta ei vaikutusta. Taijan tarvita jonkun ohjelman millä voin tuota kämmenmikroa kikkailla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No Palmilla on Palm Desktop -niminen yhteyssofta, joka synkronoi tiedot pöytäkoneen ja PDA:n välillä. Kaipa noissa on samanlainen systeemi. Palmiin sen saa kyllä ladata webistä. En tiedä josko Windowsvehkjeissä on tiukempaa, kun niitä on useamman merkkisiä, mutta etsipä HP:n sivuviidakosta tuen puolelta sen laitteen mallilla, niin löytynee mitä sille on ladattavissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ongelmaan löytyi ratkaisu. Tarvii tommosen Activesync ohjelman koneen ja kämmenmikron välille. Kiitos kaikille avusta. Alan latailee reittejä..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään