Vieras

Moottoroitu matkalaukku

2 viestiä aiheessa

Luin jo aiemmin uutisista kyseisestä laitteesta ja nyt oli näköjään tullut videokin

http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201607290074441_v0.shtml

Nykyään, kun yritetään olla todella tarkkoja mitä päästetään läpi tarkastuksista ym. niin kuinkahan tähän oikeasti suhtaudutaan?

Itse ainakin näkisin hieman ongelmana, että ihmisillä alkaa olla laukkuja joissa on "piilossa" moottori, johtoja ym.

Laskuvarjon kanssa matkustaneena tiedän, että minulla tulee olla mukana läpivalaisu kuva varavarjon pakkolaukaisimesta (jolloin turvatarkastajan ei tarvitse miettiä ovatko näkyvät johdot ym. itse asennettuja jälkeenpäin). Tuleekohan tuon laukun omistajalla olla samanlainen, jotta tarkastajat tietävät mitä edessään näkevät?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lähinnä tuosta heräsi kysymys, että jääkö nuo akut tosiaan alle sen lentokoneessa sallitun rajan? Käytännössä yli 160 Wh akkujen kuljetus on kielletty, moni lentoyhtiö (ml vaikkapa Finnair) on tosin kieltänyt muutenkin kaikki pienet sähkökulkuneuvot sekä akun kanssa että ilman akkua: "Pieniä, litium-ioniakulla toimivia kulkuvälineitä (esim. AirWheel, Solowheel, Hoverboard ja Mini-Segway) ei saa tuoda lennolle käsimatkatavarana eikä kirjattavana matkatavarana, vaikka akku olisi kytketty irti tai poistettu."

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään