Guest Superfinnair

Kuvauspyyntöjä

619 viestiä aiheessa

Olen lähdössä 3.6. klo. 21.00 lähtevällä TuiFlyn koneella Bulgariaan Burgakseen. Jos joku on siihen aikaan menossa vielä kuvailee, viittiskö napata pari kuvaa myös siitä?

Itse on olen tuonna päivänä, tuohon aikaan kentällä joten eiköhän kuvia tule.. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse on olen tuonna päivänä, tuohon aikaan kentällä joten eiköhän kuvia tule.. :)

Sä sitten suunnittelet tulevat kuvausreissusi parin viikon päähän ;D Voisihan sitä vaikka itsekin mennä, ellei parempaa tekemistä keksi. Siis tuo on tiistai ilta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sattuikos kukaan tänään (21.5) kuvaamaan n. klo 1400 laskuun tulleen Icelandairin koneen (FI342)? Olisi mahtavaa jos joltain löytyisi kuva taikka kaksikin.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sattuikohan jonkun kennolle tallentumaan kuvia OH-PCN pikkuPiperistä? Ainakin 2 kuvaajaa siinä aidan vieressä liikuskeli. Olisi kiva saada kyseisestä koneesta "in action" kuvia!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos joku sattuu olemaan huomenna keskiviikkona (4.6.) kentän laidalla ja onnistuu napata Finskin Nykkiläisestä foton ja lähettää allekirjoittaneelle niin olisin kiitollinen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämän viikon sunnuntaina (8.6) lähtisi kone kohti Kreikkaa tarkemmin Ateenaan:

AY 2749 Helsinki  07:45     

Paluu olisi:

AY 2750 Helsinki: 16.00        15.06.2008

Kiitos :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Peruskauraa, mutta kyydissä 17 suomalaista rautatieharrastajaa matkalla tutustumaan Sveitsiin uuteen lähijunaan. Kuvauspyyntö lennolle AY861 Airbus 319 perjantaina 6. kesäkuuta kello 07:55 Helsingistä Zürichiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisikohan joku suuntaamassa huomenna aamusta 9-10 aikoihin HK:lle? Yhdestä lennosta kuvaa toivoisin.

Detaljeja enemmälti privaviestinä.

-Tero-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos sattuu huomenna sunnuntaina jollakin kennolle EFHK:lta Haniaan klo 18.25 lähtevä TUIflyn B757 (BLX405) ja viitsisi lähettää kuvan sähköpostiini tuomas.maatta (ät) gmail.com niin olisin todella kiitollinen 8) Olen reissussa muutaman viikon, joten siksi kuva mielellään tuonne sähköpostiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomenna 8.6. jos joku saisi kuvattua Blue1:n lennon KF871 Milanoon niin olisi jees :thmbup: ETD 1805.

EDIT: Tarkennetaan että tod näk OH-BLE

EDIT2: Eli tämä: 

18:05 Milan

KF871 Gate 16

:laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään ois Isäni tulossa n. klo 17.30 Kasrtupista jos joku vois laittaa kuvaa niin olisin kiitollinen. Vaikka olen menossa vastaan en ehdi kuvaamaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olemme perheen kanssa lähdössä Kos:in saarelle perjantaina 13 päivä.  :o,  Olisi kiva saada lapsille albumiin kuva koneesta jossa olemme. Lento on tosiaan AY 1763 ja lähtö-aika on 18.25. Kuvan jos saisin kyseisestä koneesta niin olisin itseni ja lasteni puolesta todella onnellinen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt kaikki aamuvirkkulat kuvaamaan huomenna aamulla klo 0800 starttaava AY803 Müncheniin. :)

Mitään estettä aamukeikalle ei ole. Riippuu tietysti säästä ja radasta. Ensisijaisesti kuvaan cargot.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos nyt joku sattuu maanantaina 16.6. olemaan vähän ennen kymmentä aamupäivällä kentän tuntumassa kuvailemassa, niin olen Madeiralle menevän koneen kyydissä. Lennon numero on AY2375 ja lähtöaika klo 9.40. Olisihan se kieltämättä ihan metkaa saada noususta ihan kuvallinen todiste  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään on lähdössä viisi tilauslentoa Espanjan suuntaan. 13.15 Barcelonaan JK2736, niin ikään Barcelonaan 14.50 PVG7118, Madridiin 13.25 PVG7714 ja samalla kellonlyömällä on toinen tällä koodilla PVG7116 eli ilmeisesti kaksi konetta lähdössä sinne?  :-\ Ja sitten vielä yksi on Madridiin menossa klo 14.15 JK2732. Tätini olisi ilmeisesti lähdössä tuolla aikaisemalla Barcelonan lennolla, mutta en ole varma oliko se aikaisempi vai myöhempi. :-[ Eli jos joku sattuu kuvaamaan niin olisi kiva nähdä/saada kuva(t).

- Oliver

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pullmanturin tilauslentoja Espanjan suuntaan tänään oli itse asiassa peräti 11 kappaletta ja yksi vielä huomisen puolella.

JK2736 EC-IVG Spanair Airbus A320-232

[ attachment removed ]

PVG7118 EC-KQQ Futura International Airways Boeing 737-96NER

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu varmastihan niitä oli, kun tätini tuli 1500 ihmistä vetävällä risteilijällä ja Olympiaterminaalilla seisoi toinen mokoma, hieman pienempi.  ;D:o

- Oliver

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitään estettä aamukeikalle ei ole. Riippuu tietysti säästä ja radasta. Ensisijaisesti kuvaan cargot.

Noh, olitko? :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meneekö kukaan PE 20.6 aamulla EFHK:lle? Pitäisi lähteä AY1743:lla lomareissulle Hanialle klo 8.45. Takaisin 27.6 AY1744 klo 17.20. Ja olisin kiitollinen jos joku onnistuisi "meidän" B757:n ikuistamaan.  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh, olitko? :)

Ei olluna ;D Huono sää..... Jaksoin UPSIN kuvata 5-minsan odottelun jälkeen, (tuli 15) ja sit menin kattoon DC3:sta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään