Guest Superfinnair

Kuvauspyyntöjä

619 viestiä aiheessa

Voisiko joku ottaa huomenna mahdollisesti kuvan/kuvia Turkish Airlinesin lennosta?

Lento: TK1761

Arvioitu saapumiasika: 12.20

Boeing 737

Siinähän se...  ;) Etäisyys n. 20 km...

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hieno keino saada joku muu kuvaamaan haluamaasi konetta.

Mitä varten tämä aihe olisi, jos ei sitä varten että kertoisi olevansa kiinnostunut tietyn koneen kuvasta ko ajankohtana?

En tietenkään ketään ole sinne edes puoliväkisin pakottamassa vaan ilmoitin että jos sattuu kennolle tarttumaan, niin voin olla kuvasta kiinnostunut. OK?

Jos siitä ehdottomasti tarvitsisin kuvan, niin tottakai laittaisin sinne pari ammattilaista kuvaamaan ja maksaisin laskun mukaan, niin tärkeää tuo ei kuitenkaan ole.

Ja kone muuten näyttää finavian sivulla olevan arvion mukaan laskeutuvan jo 20.52.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi pitää sitten kirjoittaa: "itsehän en lähde tuonne edes puolipakolla."?

Mites tää nyt tuntuu osalle olevan näin iso ongelma? Tämä on kuvauspyyntöjä ketju, jossa SAA PYYTÄÄ jos joku tuonne suunnille on muutenkin menossa niin tuostakin samalla kuvan nappaamaa? Jos ei itse halua mennä mutta haluaisi mahdollisesti kuvan nähdä niin so what? Ja jos joku kentän varressa muutenkin seisoo kuvaamassa niin ei oo iso vaiva napata joku kuva ko. koneesta jos se linssin eteen sattuu?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi pitää sitten kirjoittaa: "itsehän en lähde tuonne edes puolipakolla."?

Minä ainakin ymmärsin tuon kommentin siten, ettei Tuomo lähde Teneriffalle edes puolipakolla  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viittiskö joku käydä vielä kuvaamassa kun iskä tulee takasi Suomee ?  :) Ite en pääse ku kamerassa vielläkin ''mato ja hämähäkki'' ..  :thmbdn:

22:35

Manchester

AY2938, BA6008

Arvioitu aika

22:58 T2

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä ainakin ymmärsin tuon kommentin siten, ettei Tuomo lähde Teneriffalle edes puolipakolla  ;)

Tulkinta tuokin. Eikä kovasti pielessä. Mut saa Teneriffalle vasta sitten kun olen puulaatikossa, jos joku haluaa jäynän tehdä ja mulle sen saaren "näyttää". Olen kaupunkilomailuihmisiä ja vastustan noita rantalomahommia. Ei vaan ole mun juttu.

Mutta ei ole hinkua lähteä Tampereeltakaan lähteä ottamaan kuvaa lomalentokoneesta, jossa on tuttuja. Äitee sieltä tuli.

Kuten aiemmin ilmoitin niin jos joku sattuu olemaan paikalla kuvaamassa, niin tuo jos osuu kennolle, niin voin olla kuvasta kiinnostunut. Osku oli tässä asian ytimessä ja en todellakaan ollut ketään vaatimassa kuvaa ottamaan, mutta JOS sattuu kennolle tarttumaan niin voisin kuvasta olla kiinostunut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itseasiassa nyt kun luin tuon "puolipakolla"- pyynnön uudelleen niin kyllähän siinä selvästi annetaan ymmärtää ettei lähtisi ks. lomakohteeseen eikä kentälle, miten ensin luulin. Pahoittelen  :(.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos osuu niin noista vois olla kiva saada kuvia. Tarkoitus olisi Tsekeissä piipahtaa.

Pikkusisko ei kovin paljoa ole lennellyt, niin voisi olla hänelle mukavaa saada kuva omasta matkaanlähdöstä tai -saapumisesta. Tai miksipä ei molemmista...

AY 715

Helsinki-Vantaa

Terminaali: 2 16.05.13

09:35 16.05.13

AY 718

Prague

Terminaali: 2 Helsinki-Vantaa

Terminaali: 2 19.05.13

19:30 19.05.13

Luonnollisesti jälkimmäinen tuossa se arvioitu paluuaika.

Ja taaskaan en pakota ketään kuvaamaan, mutta mukava noita kuvia olisi siskoa varten saada. Eikä tuo itseäkään kovasti haittaisi.

Tuomo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos mahdollista, niin huomenna 13:15 lähtevä DY5626 Rovaniemelle ja/tai perjantaina 16:25 Rovaniemieltä saapuva DY5627.  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos mahdollista niin huomenna kello 10.10 lähtee Helsingistä ja saapuu Ouluun 11.10 DY5604 ja/tai 12.6.2013  lähtee Oulusta 19.10 ja saapuu Helsinkiin 20.15 DY5611

Markku

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joku viittisi kuvata tänään 13:00 Vaasan lähtevän FlyBE:n ATR:n ? :) Itse olen kyydissä :)

Täytyy toivoa, että lähtee 22R. Olen menossa sinne puolenpäivän pintaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joku viittisi kuvata tänään 13:00 Vaasan lähtevän FlyBE:n ATR:n ? :) Itse olen kyydissä :)

Siinähän se. Oli vähän haasteellinen keli ja vastavalo, mutta noita on useampi ja RAW- muodossa (Canon) jos haluat niin ilmoittele.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siinähän se. Oli vähän haasteellinen keli ja vastavalo, mutta noita on useampi ja RAW- muodossa (Canon) jos haluat niin ilmoittele.

Onkos Tonilla linssillä vähän likaa?  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos Tonilla linssillä vähän likaa?  ::)

Saattaa olla. Tuo on tosiaan 250mm polttovälillä otettu niin tulee suttua väkisinkin. Tässä hetkeä myöhemmin 60mm kiinteällä otettu, niin ei pitäisi olla likaa:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos Toni oikein paljon! Lähetä ihmeessä lisää vaikkapa sähköpostiin: takala.veeti@hotmail.com  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos osuu niin noista vois olla kiva saada kuvia. Tarkoitus olisi Tsekeissä piipahtaa.

Pikkusisko ei kovin paljoa ole lennellyt, niin voisi olla hänelle mukavaa saada kuva omasta matkaanlähdöstä tai -saapumisesta. Tai miksipä ei molemmista...

AY 718

Prague

Terminaali: 2 Helsinki-Vantaa

Terminaali: 2 19.05.13

19:30 19.05.13

Luonnollisesti jälkimmäinen tuossa se arvioitu paluuaika.

Hemmetti kun oikein hävettää. Copyrighteista kyllä muistin kysyä, mutta kiitokset Janne Juustille julkisesti jäi laittamatta.

Saatiin vieläpä kuvia Prahan päästä. Kiitos.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomenna lähtö Kreikkaan! Olisin oikeen kiitollinen jos joku saisi koneestani kuvan? :)  :thmbup: Ja kone tyyppihän on Finnairin B752 :)

15:50

Zakinthos

AY1787

T2

-Veeti :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomenna lähtö Kreikkaan! Olisin oikeen kiitollinen jos joku saisi koneestani kuvan? :)  :thmbup: Ja kone tyyppihän on Finnairin B752 :)

15:50

Zakinthos

AY1787

T2

-Veeti :)

Luultavasti oon 22R

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään