Guest Superfinnair

Kuvauspyyntöjä

619 viestiä aiheessa

Lauantai 11.03.2006 Lufthansan CRJ-700 std 123...aamulla about kybältä...

Jos jollain kuvia siitä niin saa laittaa: lappis@welho.com

Thanks

-Lappis-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervehdys!

Elikkä olisi sellainen pyyntö,jos joku olisi hollilla ensi torstaina 230306  n.1645-1700 kun lähteepi FinnComin FC007,Emppu kohti Stugua.Kun mie olen kyydissä ja lähdöstä olisi ihan mukava saada kuva/via...

Ja samantien kysyn,kun paluu olisi(kyllä aika myöhään,mutta jos platalle saapumiskuva) tiistaina 28.3 ja taas saman yhtiön koneella se iltalento FC008 ja jotain 2245 tod.näköisesti.

Hei laitetaankin kuvauskisa.Parhaasta kuvasta tuleepi joku pikkujutska,jonka vaikka tuolta Speyerin tekniikkamuseon myymälästä tuon. :laugh:

Kuvia saa laittaa sitten privaattina tulemaan ja ihan alkuperäisessä koossa.Kiitos!

Ja kun kauneus on katsojan silmässä,niin sitä se on tälläkin kerralla,eli minä valkkaan voittajan/ ja pitäähän se jotenkin suhteuttaa myös kuvaajan kokemukseen ja kameran "laatuun"...

Kiitti etukäteen.Kaikki mukaan :laugh:.

-Jukka :D

EDIT: Kiitoksia vaan vielä Lappikselle ja kaverille kuvista sekä videon pätkästä..Ja palkkiona meni Germanwingssin pienoismalli!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nostetaanpa vähän vanhaa ketjua...

Elikkä 19.6 pitäis tulla A340 Oulusta klo 12, kukaan kuvaamassa? ;) Ja sitten paluu 20.6 klo 17.10 MD80 :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Jos joku sattuu olemaan keskiviikko aamuna (21.6) HK:lla niin olisi kiva saada kuva klo 7:20 Rodokselle (AY2707) lähtevästä B757:sta.., sekä sitten 1.7. klo 15:35 Rodokselta palaavasta B757:sta (AY2704)

Jos joku saapi kuvia noista niin voi ottaa yhteyttä asian tiimoilta vaikka yv:llä  ;D

Kiittäen

Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole vielä koskaan saanut tätä kautta haluamaani kuvaa, mutta

yritetään nyt kuitenkin taas, koska varmasti joku tämänkin koneen

kuvaa: Tänään 19:55 Krakovaan lähtevä AY 749, varmaankin A320.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole vielä koskaan saanut tätä kautta haluamaani kuvaa, mutta yritetään nyt kuitenkin taas

No, kerta se on ensimmäinenkin. Äärimmäisen surkea kuva tosin, sillä pokkarilla ei vielä kuuhun asti mennä.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

Tiistaina 27.6 FC284 Kokkola-Pietarsaaresta. Ilmeisesti Golden Airin SF340.

Ja sit keskiviikkona Lufhtansan A320 Frankfurttiin. Lennonnumeroa en tiedä ;D.

kiitos,

-Mika-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuvaus pyyntö huomiselle 25.7:

FC122 Golden Air Saab 340 Porista laskeutuu Helsinkiin klo. 9.00

Tuolla lennolla olen ja olisi kiva saada kuva, kun ei viime kesänä kukaan kuvannut niin jos nyt sitten.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vielä noin viikko aikaa mutta parempi ajoissa kuin liian myöhään... Eiköhän joku ahkera spotteri ole ikuistamassa lähtöä/tuloa? Kuvien lähettämisestä voi sopia vaikkapa yvllä

>> Czech Airlines OK 481 Helsinki (HEL)  August 23 2006, klo. 16:40

tai paluu...

>> Czech Airlines OK 480 Prague (PRG) August 29 2006 --> Helsinki (HEL) August 29 2006, klo. 15:55

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos joku spottari sattuu kuvaamaan ens lauantaina (19.08) 14.20 malagaan lähtevän finskin 757:kan, niin ottaisin ilomielin mailiinikin yhden kuvan siitä :) teucca81@gmail.com

Eli jos tänään joku kuvaa 14.20 lähtevän finskin 757:kan, niin olisi tod.mukavaa  8)!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos joku spottari sattuu kuvaamaan ens lauantaina (19.08) 20.20 Haniaan lähtevän finskin 757:kan, niin ottaisin ilomielin mailiinkin yhden kuvan siitä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään torstaina 24.8 EFHK: lähtö Tukholmaan kello 15.40 (AY 637)...

Jos joku sattuu kuvaamaan koneen lähdön...ottaisin kiitollisuudella kuvan tai pari vastaan!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja huomenna olisi laskeutuminen Vantaalla, josta ottaisin kiitollisuudella kuvia vastaan:

kello 16.20, AY 892 Tukholmasta.

Edit: huominen on siis perjantai 1.9.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ollaan menossa poikien kanssa Pariisiin torstaina klo 12.15 (AF1099/AY875) ja palataan taas kotomaan kamaralle ma klo 16.25 (AF1498/AY880) Jos joku sattuu paikalle niin voisin mielelläni vastaanottaa muistoksi kuvat poikien (9v ja 12v) ensimmäisestä lentomatkasta :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mahdollista kuvata huomenna 12. päivä Pariisiin lähtevä finnairin A320? Lento lähtee 16.05, finskin kone AY 875 .

Toivottavasti joku ikuistaa sen muistikortille! :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos on mahdollisuus, niin 1.päivä ensikuuta sunnuntaina, Kööpenhaminasta tuleva bluen kone klo.15:25. Lento kf640

(Avro rj100) Toivottavasti joku pystyy ikuistamaan kuvalla!

Kiitos!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tere Tuomas!

Voin laittaa tuon lentosi ylös.Olen sunnuntaina hommissa ja riippuen siitä mille standille tuo avro pysäköi,yritän ottaa siitä kuvan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

Pe 13.10 (ihana päivä lentämistä varten  ;D) KF435 Stockholmiin klo. 13:30 (Avrolla ilmeisesti lennetään) ja sitte takasi seuraavana perjantaina elikkäs 20.10 KF430 (Arvolla myös). Jos joku sattuis saamaan näpsästyä jotain  :)

-Mika-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli tosta ihanasta päivästä mieleen, että onkos Blew onen koneissa riviä 13, kun SAS:in taikauskon huikea määrä moisen estää?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tere Tuomas!

Voin laittaa tuon lentosi ylös.Olen sunnuntaina hommissa ja riippuen siitä mille standille tuo avro pysäköi,yritän ottaa siitä kuvan.

Kiitos paljon Jukka! No tuliko kuvia?  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka!

Kuule olin kyllä kentällä silloin,mutta työt painoivat aika raskaasti niskaan,joten ei tullut....

Mutta kyllä jos täällä joku pyynnön laittaa ja hollilla olen,niin ilman muuta otan kuvia....

-Jukka :(

Niin ja sori nyt vaan!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka!

Kuule olin kyllä kentällä silloin,mutta työt painoivat aika raskaasti niskaan,joten ei tullut....

Mutta kyllä jos täällä joku pyynnön laittaa ja hollilla olen,niin ilman muuta otan kuvia....

-Jukka :(

Niin ja sori nyt vaan!

No ei mitään, kiitos silti! Tässä on tiedossa ehkä toinen lentomatka jonkin aijan päästä, niin jos joku silloin saa kuvan...  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka!

Laita ihmeessä tietoa tuosta lennosta,niin yritän kytätä kyseistä konetta....

...paitsi kun töissä ollaan,niin silloin ne on tietysti etusijalla.AINA!

Laitanpa tuon pe 13.10 lennon ylös.Silloinkin(YLLÄTYSKÖ?),olen töissä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään