Joni Hares

FS Nordicin käyttäjät

254 viestiä aiheessa

Siitä tehtiin rukkaset. ;D

Ei vaineskaan, hyvin se porskuttaa..

tuossa yks kuva sitten....

[EDIT] Tää on kyllä vähän sellanen K-18 -kuva, että alaikäiset sulkekoot silmänsä ja scrollaavat vain ohitse..... 8)

Se toinen koira oli luppakorva ja tuo on pystykorva?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu...ihan riittävä tarkkuus Tero...siisti T-paita. :D

Lähettäkää porukka vaan lisää kuvia. Mielenkiintoinen threadi.

Hyvä Tread mutta huomasin juuri että monia "pärstiä" puuttuu

johtuen varmaan siitä että kuvat on muilla kuin FSNordicin ser-

vulla!

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minusta se näyttää pystykorvalta tuossa.

Jos luppakorvalla on pää alaspäin, se näyttää helposti pystykorvalta. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja pitäähän minunkin omakuva laittaa tänne... Ei ole tuo tosin ihan tuorein kuva mitä löytyy. ;D

[ Attachment deleted - over 40 days old ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja pitäähän minunkin omakuva laittaa tänne... Ei ole tuo tosin ihan tuorein kuva mitä löytyy. ;D

Ei tainnut vielä tossa iässä olla jalkatila ongelmana ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tainnut vielä tossa iässä olla jalkatila ongelmana ;D

Ei tuolla bisneksessä niitä ongelmia ole yleensä ollutkaan. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Antti: Vaadimme uudempaa kuvaa ;D ;D

Paljon maksat? ;D No kyllä joskus voisi laittaa vähän uudempaakin... Kattottaan... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitten se kuitenkin ottaa ja laittaa yhtä vuotta uudemman kuvan seuraavaksi... :P

(Joo, minäkin voisin ryhdistäytyä ja laittaa kuvani tänne kaiken kansan pällisteltäväksi)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitten se kuitenkin ottaa ja laittaa yhtä vuotta uudemman kuvan seuraavaksi... :P

Hitto paljastit juoneni! Ja jokaisesta uudemmasta kuvasta piti vielä kiristää rahaa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hitto paljastit juoneni!

Hups. :-[ :-X Toivottavasti tästä köpöstä höläyksestäni huolimatta pysyt edelleen kiinni leivänsyrjässä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo...onkin Antti nuorempaa vuosikertaa...neuvola-osastoa vissiinkin ;D...

Hitto paljastit juoneni! Ja jokaisesta uudemmasta kuvasta piti vielä kiristää rahaa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sarjassamme "täh, miksei tämä kelpaa passikuvaksi". No, kuvanottohetkellä vähän tuli pelleiltyä kameralle mutta toisaalta myös tilanne oli se, että olin Barcelonassa auringosta nauttimassa ja koti-Suomesta soitettiin ja kerrottiin, että vettä tuli kuin Esterin... ;D

[ Attachment deleted - over 40 days old ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sarjassamme "täh, miksei tämä kelpaa passikuvaksi". No, kuvanottohetkellä vähän tuli pelleiltyä kameralle mutta toisaalta myös tilanne oli se, että olin Barcelonassa auringosta nauttimassa ja koti-Suomesta soitettiin ja kerrottiin, että vettä tuli kuin Esterin... ;D

Juma mikä ilme. Karmaa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paljon voitit??

Saman verran kuin eilen tähän aikaan. Ei kun ööh... eihän tuohon kysymykseen noin kuulukaan vastata. :-X :-[;D

Yhden karmapisteen olen kuvallani tähän mennessä vahingossa ansainnut, jos sitä kysymykselläsi tarkoitit. Mutta pisteessä on miljoonan alku ja maasta se pienikin ponnistaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saman verran kuin eilen tähän aikaan. Ei kun ööh... eihän tuohon kysymykseen noin kuulukaan vastata. :-X :-[;D

Yhden karmapisteen olen kuvallani tähän mennessä vahingossa ansainnut, jos sitä kysymykselläsi tarkoitit. Mutta pisteessä on miljoonan alku ja maasta se pienikin ponnistaa.

Oops väärä lainaus,tarkoitin että kuvasta päätellen olet jotain voittanut :D

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oops väärä lainaus,tarkoitin että kuvasta päätellen olet jotain voittanut :D

Vahingonilo on se aidoin ilo. Kyllä se nyt yhtä lottovoittoa vastaa, kun kuulee että Suomessa sataa ja on kylmä ilma ja itse on Barcelonassa auringonpaisteessa. 8) ;D Lisätään tuohon vielä se, että eräs nimeltämainitsematon Pikkarainen on pieni linssilude, joka silloin tällöin erehtyy poseeraamaan kameralle mitä kummallisemmin tavoin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lisätään tuohon vielä se, että eräs nimeltämainitsematon Pikkarainen on pieni linssilude, joka silloin tällöin erehtyy poseeraamaan kameralle mitä kummallisemmin tavoin.

Älä kerro niistä enempää... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

::)Heippa!

Täällää on Chris Sutter Zürichistä!

Täydin just 50 vuotta (15.6.) ja oon ihanan suomalainen nainen kansa

naimisissa.

Olen itse aito swiss man ja rakastaan suomi!

Olen ihan PC amatööri ja en tiedä/taijun miten mä mun kuvani saisin tänne.

Mulla on paljon kuvia lentokoneista.

Mä rakastaan myös Vickers VC10 yli kaikeen ja olen BOAC Fan!!!

Hei hei!

Chris

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Menee offtopicciin, mutta olen tulossa Zürichiin 14.2.2004 ::) Aika pitkään ajan kuluttua tosin. Haluaisinkin tietää, että löytyykö Zürichin kentältä hyviä spottailupaikkoja... olen kuullut, että kenttä on maailmanparhaita spottailussa, pitääkö paikkansa?

Heh, pitää paikkansa. Zürichissä on terminaalin katolla iso kattoterassi, jossa ilmailuaiheisia kauppoja jne. ja kentällä järjestetään yleisölle bussiajeluja, joissa kierretään plattaa, ja mm. pysähdytään ratojen risteykseen. Mainio paikka. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään