Joni Hares

FS Nordicin käyttäjät

254 viestiä aiheessa

Antin pyynnöstä poistettiin kuva jossa hän elämöi ja vaihdettiin kuvaa...

[ Attachment deleted - over 40 days old ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

::)Heippa!

Täällää on Chris Sutter Zürichistä!

Täydin just 50 vuotta (15.6.) ja oon ihanan suomalainen nainen kansa

naimisissa.

Olen itse aito swiss man ja rakastaan suomi!

Olen ihan PC amatööri ja en tiedä/taijun miten mä mun kuvani saisin tänne.

Mulla on paljon kuvia lentokoneista.

Mä rakastaan myös Vickers VC10 yli kaikeen ja olen BOAC Fan!!!

Hei hei!

Chris

Terve Chris. ;)

Tänne on helppo laittaa kuvia, antaa tulla vaan, me odotamme. :)

Kuvia voi laitaa tänne kahdella tapaa;

1) Tallennat kuvan "omalle" serverillesi, ja sitten vaan tuosta valikosta ylhäällä (kun kirjoitat) toinen rivi (siis noitten hymiöitten päällä) neljäs vasemmalta, paina sitä niin saat img tagit joiden väliin kirjoitat oman serverisi osoitten. Koko polku ja sinne viimeiksi kuvan nimi esim. airplane.jpg.

Minulla on serverin siivu Mikrobitissä ja polku tulee näin --> http://koti.mbnet.fi/tunnusosa/kuvannimi.laji

Toinen tapa on käytää Tuota kirjoitusikkunan alla olevaa Browse... toimintoa. Kuva täytyy olla joko jpg tai gif tormaatissa ja max 200 kt.

Painat Browse nappulaa ja etsit kuvan omalta kovalevyltäsi, merkaat sen, jolloin polku ja kuvan nimi tulevat tuohon Liite: ja Browse tekstien välissä olevaan laatikkoon. Sitten vaan painat Lähetä nappia siinä alla vasemmalla. Kuva siirtyy fsnordicin serverille ja tulee näkyviin. Helppoa kun vähän treenaa. Valitettavasti minulla on suomenkielinen versio tässä ohjelmassa joten kaikki nuo komennot ovat ym. esityksessä suomeksi.

Odotamme kuvia. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei Masi!

Mä meen yleensä parkkitalon yllimmäiseen kerrokseen valokuvaamaan

Eli P.=Parkkitalo 2 tai P.6(entinen Terminaali B tai F=Fracht/rahti.

Kun mulle ei ole Autoa eikä korttia on se vaikeampi mennä muuhun paikkaan paitsi Terrassi terminaali B/eli Check-in 2 nyt.

1 syyskuulla avaa se uusi Terminaali E /Midfield ja sen kattoonpäällä on sitten Terrassi mihiin päse myös yleisö bussilla.

Se on sitten tosi loistava asia!!!!!!

Rümlangiin puollella on myös hyvää paikkaa kuvaamaan ja sitten myös pohjoisessa tiedenkin.

Ilmoita mulle kun tulet tänne,ehkä voime tavatta ! ?

Hei hei

Chris

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei Pekka!

Mä en ymmärrä tarpeeksi sun selotusta valitettavasti.

Mä oon täysi amatööri semmosessa asiassa kun nyt tää asia.

Voisitko sä mullle esimerkiksi "print screenillä "näyttää miten se toimii oikeesti.

Kiitos paljon!

Chris ::) ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa on Chris sinulle pieni ohje kuvana. Kysy jos ei vieläkään selviä. Tuo on kyllä suomeksi nyt mutta jospa tuo vähän edes auttaa.

Hannu[ Attachment deleted - over 40 days old ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitan nyt uudemman kuvan, viime lauantailta. :)

No, mä paan sitten vanhemman, vuodelta yks tai kaks ennen nakkisotaa! ;D[ Attachment deleted - over 40 days old ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt mä yritän mun oma valokuva naytää!

Onnistuko?

Hyvä Chris. :)

Hyvin onnistuu, siitä vaan sitten samalla tavalla kuvia koneista tai mistä nyt haluatkin. :)

Tervetuloa ja onnea 50v. päivän johdosta. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ohhoh! Onkos Anssi sinun isä liikennelentäjä? Ettei satu olemaan Liskon Seppo? Lentää nykyään yhtätoista... oli kerran sen niminen kapteeni Nykin lennolla...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, hyvä että homma selvisi! Chris, laitahan vaikka tuonne Screen Shots (tai Kuvakaappaukset) alueelle niitä loistavia kuviasi.

Nimim. kaikki "privana" lähettämäsi kuvat on minulla vaihtuvina taustakuvina. Hienoja ovat, todella hienoja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Chris, tervetuloa mukaan! Ja varo ettet jää tähän foorumiin koukkuun kuten eräs Pikkarainen. Alle viikossa olen Student Pilotista Co-Pilotiksi noussut... :-[::):P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt tuli postissa parempi kuva, ei tosin edelleenkään mikään kokojättiläinen, pahoittelen ko. seikkaa. Jos olisin suurentanyt yhtään niin olisi tullut pikselöitynä koko aksap. Olen siis tuo oikeanpuoleinen. Vasemmalla Niemelän Onni.

[edit]Kuvan laatu pienennetty[/edit]

[edit2]Oho, on siinä sittenkin kokoa tarpeeksi. Photoshop väitti sitä paljon pienemmäksi ;D[/edit][ Attachment deleted - over 40 days old ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no.. pannaanpa sitten kuva tosta samasta Mersusta vähän lähempää... ;D

Isoisä pärrännyt tuolla aikanaan niin pääsi ottamaan tyypit..[ Attachment deleted - over 40 days old ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vai sönkkerin auto. Jos en ihan väärin muista, niin olenpa tainnut sinut nähdäkin :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vai sönkkerin auto. Jos en ihan väärin muista, niin olenpa tainnut sinut nähdäkin :)

Mun alueena on Herttoniemi ja Roihupellon teollisuusalue. Olen siellä n. 8h päivässä joten saattaapi nähdä..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun alueena on Herttoniemi ja Roihupellon teollisuusalue. Olen siellä n. 8h päivässä joten saattaapi nähdä..

Ajeletkos muuten kentälle mitään rojua? Jos sattumoisin käyt joskus hakemassa öljytieltä jotain lentovientikamaa, ni kerropa terveisiä varastoukoille (jos siellä enää samat naamat on?) Ja tullileimat kuntoon, sönkkeri vähän välillä tökkii.. ;) vitsi vitsi!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei se tainnutkaan olla Joona jonka puheilla olin Jyväskylän lentonäytöksessä...

Ei yhtään samannäkönen kaveri...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no.. pannaanpa sitten kuva tosta samasta Mersusta vähän lähempää... ;D

Isoisä pärrännyt tuolla aikanaan niin pääsi ottamaan tyypit..

Onkohan sama mersu nyt kyseessä.. Ainakin sen mikä omassa kuvassani näkyy, puikoissa oli ihme Nukke. En nähnyt tarkasti mutta muistaakseni näytti aivan siulta ;D No ei vais. Noin 99,9% mahdollisuus että kuvat on näpätty hieman eri aikaan. Oma Mersuni (siis kuvassani oleva, ei omistuksessani valitettavasti) sijaitsee Utissa. Mutta ainahan joku Sami Puro-niminen henkilö on voinut käydä sen varastamassa.. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään