Joni Hares

FS Nordicin käyttäjät

254 viestiä aiheessa

Tässä minä paikkoja rikkomassa katotaan jos jostain pärstäkuva löytys

Edit) Kukin tyylillään lentää.

[ Attachment deleted - over 40 days old ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Otetaankos kilpailu kuka editoi näitä naamavärkkejä parhaiten ;D ;D 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

..ja yksi tyyppi lisää...

Jani E.[ Attachment deleted - over 40 days old ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nostetaanpas vanhaa aihetta ylös.. Tähän mennessä varmaan yksi mielenkiintoisimmista threadeista.. Muilla vielä kuvia? :)

(vapaassa keskustelussa saa muuten myös esitellä jos satut omistamaan kissan.. eli näitä kuvaesittelyitä riittää. :) )

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok...tassahan mina ja taytyy varmaan kayda siella vapaalla puolella esittelemassa mirriakin... :)!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok...tassahan mina ja taytyy varmaan kayda siella vapaalla puolella esittelemassa mirriakin... :)!

HEHEHEHEHEHEHEHEHEHHE, repes ihan totaalisesti tuohon loppulausahdukseen ;D

ps. Tuossa koneessa on sitä jotain. Olet onnekas saadessasi lentää moista legendaa :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen tietenkin koko nordicin nuorin käyttäjä mutta whatever. Kuva viime kesältä(arvatkaa ikä) :-[ :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen tietenkin koko nordicin nuorin käyttäjä mutta whatever. Kuva viime kesältä(arvatkaa ikä) :-[ :-[

Anteeksi mikä kuva? ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin siis missä se kuva on ???

EDIT: Joni ehti eka, prkkll...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo Goose on yhden meidan hyvan perhetutun kone...hanella on myos toinenkin, joka tana kesana pitaisi olla entisoinnin ja rempan jalkeen lentokunnossa, siina puolestaan potkuriturbiini -moottorit(tulikohan tuo nyt oikein suomen kielella?).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oikeastaan profiilistasihan nakyy se ikasi, eiko?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muilla vielä kuvia? :)

No mä en vielä oo kehdannu laittaa omaa pärstääni mutta tuossapa nyt se on.

aki1.jpg

Vähän kauheempi kuva

aki2.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muilla vielä kuvia? :)

No mä en vielä oo kehdannu laittaa omaa pärstääni mutta tuossapa nyt se on.

aki1.jpg

HOX! Mikä headsetti käytössä? Näyttää samalta kuin omani jonka ostin Helsingin Clas Ohlssonista, karmeeta 10 euron skeidaa josta katkesi välittömästi mikkiputki (tehty ilmeisesti paahdetusta sokerista?) ja kahden viikon ei-niin-intensiivisen käytön jälkeen se panta joka tulee niskan puolelle katkesi myös. Molemmat viat korjasin liimalla ja urheiluteipillä.

Lisäksi se vielä tuntui raastavan korvat irti, joten siihenkin osaan joutui tuuttaamaan urheiluteippiä. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mor,

Vähän otsikosta ulkona mutta

Biltemasta ostin ja hintaa oli jotain 10 euroa mutta musta on ollut parempi kuin aiemmat hedarit joita on ollu käytössä. Ennen tarvi käyttää erillisiä korvanappeja kun hedari oli huono.

On mulla toiminu ihan jees. Ja mulla ku ne on vielä käytössä melkei päivittäin.. :P

HOX! Mikä headsetti käytössä? Näyttää samalta kuin omani jonka ostin Helsingin Clas Ohlssonista, karmeeta 10 euron skeidaa josta katkesi välittömästi mikkiputki (tehty ilmeisesti paahdetusta sokerista?) ja kahden viikon ei-niin-intensiivisen käytön jälkeen se panta joka tulee niskan puolelle katkesi myös. Molemmat viat korjasin liimalla ja urheiluteipillä.

Lisäksi se vielä tuntui raastavan korvat irti, joten siihenkin osaan joutui tuuttaamaan urheiluteippiä. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Älä nyt hyvä mies häpeile! Sulla on vielä edessä kaikki se mitä minä en enää saa tehdä. ;)

--Jari--

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tää voisi olla täällä pidempäänkin niin sais uusittua kuvat tarpeen tai halun vaatiessa

:P::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tähän mennessä varmaan yksi mielenkiintoisimmista threadeista.. Muilla vielä kuvia? :)

Käskystä! On muuten oikeasti mielenkiintoisimpia aiheita mitä on ollut...Etsin jotain, joka olisi edes jotenkin liittynyt ilmailuun, mutta en löytäny joten tyytykää nyt tuohon.

Teemu

P.S. aika edustava...tukka pystyssä just heränneenä ja parta ajamatta, mutta eihän nämä mitkään mr-finland kisat olleetkaan...onneksi ;D 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

en löytänyt mistään sitä heureka kuvaa missä istun cessnassa, mutta laitetaan nyt sitten toiseen harrastukseen liittyvä kuva, joka ei kylläkään ole mikään edustava.. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässähän minä Malmin tornissa!!

"Hmmm... Tästähän sais ihan kotoisan kämpän pikku sisustuksella!!"

anssitornissa.gif

;D ;D

Kiitoksia Heikkisen Tuiskulle kuvan ottamisesta ja käyttöön antamisesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään