newsBot

Finnair vuokraa A340-koneen Hi Flylta New Yorkin reitille kahdeksi kuukaudeksi

48 viestiä aiheessa

;)

Jaha taas.

 

Allekirjoitan Vuorion kommentit romusta koneesta ja täysin paskasta asiakaspalvelusta :D

Viime tammikuussa edes meinannut lähteä käymään :D

ei kun kyytiin vuan ja sillä selevä, mittepä tuota valittelemmaan liikoja....

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

;) ei kun kyytiin vuan ja sillä selevä, mittepä tuota valittelemmaan liikoja....

 

Näin minäkin sen ajattelin. Ensi maanantaina lento JFK:lle, joten saa nähdä sitten minkälainen seikkailu siitä saadaan aikaiseksi. Onneksi en busineksen jakkaroita kuluta, mutta aikaisempien kommenttien valossa on ainakin odotukset korkealla myös sikaosastolla! :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ensimmäinen lahnan lepo hoidetaan peruuttamalla 11.11.16 JFK.

 

Finnair

AY 005   OP   / 343 8:45 Cancelled

 

 

Finnair

AY 006   OP

/ 343 8:05 Cancelled

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Perille päästiin, mutta myöhässä. Delay tuli heti Helsingin päässä kun istuttiin koneessa melko kauan ennenkuin lähdettiin liikkeelle. Palvelu pelasi ja toinen Finnairin "tukihenkilöistä" tuli henkilökohtaisesti kyselemään meikäläiseltä, että onko kaikki OK ja saithan tiedon että mennään tällä koneella. "Joo, katsotaan mitä tästä tulee" oli hänen kommenttinsa aiheesta, mutta tosiaan kaikki pelasi. Turvavyövalo sammui vasta jossain Norjan päällä, kun toinen lentäjistä kävi ikkunastani ja parista muusta ikkunasta tähystämässä siipeä. Hetken mietin että mitäs nyt tapahtuu. No problem kuitattiin asia ja kohta valo jo sammuikin. Istuin rivillä 27.

 

Myöhässä kun oltiin, niin pitihän sitä kysellä että koska ollaan perillä. Englannikielinen henkilökunta kyllä muisti kertoa, että tämä on sitten Finnairin vika että ollaan myöhässä. Kapteeni Jesus kuulutti sen myös pariin otteeseen, tyyliin Finnair ei päästänyt lähtemään ja heidän vika että ollaan myöhässä. Vessat toimi, ruokaa ja juomaa sai riittävästi. Ja nyt jatkolento missattu, joten ollaan Finnairin voucheria kuluttmassa JFK:n kenttähotelissa. Onneksi tuo lahnan lepuutus ei osu mun paluulentooni  :thmbup:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

kun toinen lentäjistä kävi ikkunastani ja parista muusta ikkunasta tähystämässä siipeä

 

Ehkei ollut ihan selvää ohjaamossakaan että ollaanko jo noustu vai ei. Lahnassa sitä ei heti huomaa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Lahnan paluu on tainnut myöhästyä joka päivä viimeviikkoisen aloituksen jälkeen.

 

Ei se pysynyt kesälläkään annetuissa ajoissa Miamin reitillä vaikka keikkaa oli vaan kolmena päivänä viikossa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ehkei ollut ihan selvää ohjaamossakaan että ollaanko jo noustu vai ei. Lahnassa sitä ei heti huomaa.

 

Hei hei näppäimistö!  :laugh:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

On muuten hyvin sanottu fiman tiedotteessa:

 

Vuokrakone ja -miehistö auttavat meitä palvelemaan asiakkaitamme täsmällisesti myös aikana, jolloin osa lentäjistä on kiinni koulutuksissa", sanoo Finnairin operatiivinen johtaja Jaakko Schildt.

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kuulin että Hi flyyn koneesta on moottori hajonnut , lentoja peruttu ,tilalle olis  tulossa ilmeisesti Iberian vanha 340 😊👍

 

Kentällä on nyt kaksi kolmimoottorista nelimoottorista, kolmatta ei enää lasketa, yhteensä siis moottoreita on kuusi. Kuusi taas on puu jonka ympärille muodostuu joulu. Joulukuusessa palaa kynttilöitä ... jne...

 

Mikään ei vaan sovi yhteen toisen kanssa.  :(

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Noheva hesarin toimittaja kyselee Finnairilta HiFlystä ja Marimekosta.

 

 

Kannattaa lukea! On nimittäin just sellaista sopivaa piikittelyä Finnairia kohtaan. Ja toisaalta myös ihan aiheellista. Kyllä itsekin aika suoraan kyselin asiakaspalvelusta, että miten on mahdollista, että varaamani Finnairin lento muuttuukin vasta 24h ennen lähtöä Norran sillipurkiksi.

Vastausta tähän en ikinä saanut...

 

Finnair itsekin ymmärtää tästä koituvan ongelman, mutta yrittää kaikin keinoin (ilmailussa hyvinkin tuttua) pidättäytyä joutumasta antamaan minkäänlaista kompensaatiota. Koneiden vuokraaminen on hyvinkin yleistä, mutta silti on aiheellista kysyä voiko lentoyhtiö myydä omana lentonaan lentoja, joilla ei ole ainuttakaan yhtiön työntekijää tai konetta?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kannattaa lukea! On nimittäin just sellaista sopivaa piikittelyä Finnairia kohtaan. Ja toisaalta myös ihan aiheellista. Kyllä itsekin aika suoraan kyselin asiakaspalvelusta, että miten on mahdollista, että varaamani Finnairin lento muuttuukin vasta 24h ennen lähtöä Norran sillipurkiksi.

Vastausta tähän en ikinä saanut...

 

Finnair itsekin ymmärtää tästä koituvan ongelman, mutta yrittää kaikin keinoin (ilmailussa hyvinkin tuttua) pidättäytyä joutumasta antamaan minkäänlaista kompensaatiota. Koneiden vuokraaminen on hyvinkin yleistä, mutta silti on aiheellista kysyä voiko lentoyhtiö myydä omana lentonaan lentoja, joilla ei ole ainuttakaan yhtiön työntekijää tai konetta?

Aika monet Finnairin lennot ovat operated by Norra. Olisiko siis ollut parempi, että olisivat peruneet koko lentosi?  ::) Ja mitä tuohon Hifly hommaan, niin jutussahan lukee: ”Olemme kertoneet etukäteen, mikä on operoiva yhtiö. Asiakas voi perua lennon ja saada rahat takaisin tai vaihtaa lennon päivämäärää.” Jos ei halua Hiflyllä lentää, niin kannattaa perua ja vaihtaa semmoiseen lentoon/yhtiöön mikä miellyttää.  :thmbup:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Aina narina päällä.

Finnairhan on aina myöhässä, koneet rikki, lentävä henkilökunta on eläkeläisiä ja lihavia, ei hymyillä, palvelu on huonoa, koneet vanhoja jne. Nyt kun joku muu tarjoaa palvelun ja koneen niin taas naristaan.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään