Ilkka Kangastalo

Boneyardilla käyneitä?

5 viestiä aiheessa

Löytyykö jaksolta ketään Piman/Davis-Monthanin lentokonevarastolla viime aikoina käyneitä?

Pitäisi saada hieman näppituntumaa siitä mitä siellä on nähtävissä ja miten homma sujuu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaapi vastaus tulla turhan myohaan ja oma kayntini ajoittui toissakesalle. Kierrokset museon kautta ja muistaakseni vain arkipaivisin, ID (suomalainen henkilokortti riitti) mukana ja museolippua ostaessa ilmoittautuminen kierrokselle. Jopa suomalaisella sotilaspassilla sai alennukset. Koko kierros istutaan bussissa, kuvia saa lasin lapi otettua ihan ok ja opas oli asiantunteva.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ööö lukiko tuo sotilaspassi alennus jossain (ja tarkistit että suomalainen kelpaa alennukseen) vai kannattako oikeasti sotilaspassia mukanasi..???  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ööö lukiko tuo sotilaspassi alennus jossain (ja tarkistit että suomalainen kelpaa alennukseen) vai kannattako oikeasti sotilaspassia mukanasi..???  :laugh:

Ei lukenut, eika varmasti virallisesti kelpaakaan, mutta onpahan muutenkin USA:ssa toiminut. Mulla on se "uusi" luottokortin kokoinen lapyska, ei paljon tilaa vie siella lompakossa muiden korttien seassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei lukenut, eika varmasti virallisesti kelpaakaan, mutta onpahan muutenkin USA:ssa toiminut. Mulla on se "uusi" luottokortin kokoinen lapyska, ei paljon tilaa vie siella lompakossa muiden korttien seassa.

:) se on vähän sama sitten kuin muutenkin ID:n aiheeseen liittyen, niillä saa kaiken näköisiä alennuksia sopivilla paikoilla :) No Mun s-passi on mallia paperi ja sei kortti koteloon mahdu joten on hukassa, ollut jo vuosia :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään