Kai Krause

"Tutkanäyttöjä" netissä?

3 298 viestiä aiheessa

Superjetti kävi ulkoilemassa. Saakohan ne koskaan ensimmäistäkään lentää kaupallista matkaa?

 

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
Onks kellään tietoa, mikä on tämän koneen tarkoitus?

 

Oisko Iivana katsellu sopivaa mökkitonttia Porvoon seudulta?  ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Vaikeuttaa koneen seurantaa kun tutka EFHK on pois pelistä ja NET2:n peitto ei yllä pienille korkeuksille. Tuo koneen jättämä "jälkikään" ei siten ole välttämättä täydellinen.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Vaikeuttaa koneen seurantaa kun tutka EFHK on pois pelistä ja NET2:n peitto ei yllä pienille korkeuksille. Tuo koneen jättämä "jälkikään" ei siten ole välttämättä täydellinen.

 

Äsken ainakin sorvasi lähestymistä 22L:lle, en tiedä tuliko laskuun saakka.

 

edit: Selvitys FL100

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Äsken ainakin sorvasi lähestymistä 22L:lle, en tiedä tuliko laskuun saakka.

 

edit: Selvitys FL100

 

Taitaa olla veli venäläiset ottaneet vähän liikaa vodkaa, nyt näyttää jo aikamoiselta syheröltä nuo reitin Helsingin ympäristössä.  ;D

 

[ attachment removed / expired ]

 

Edit. Lisätty kuva

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

jotain huoltoautoja ilmeisesti

Ja google antoi koneen omistajaksi yksityisen Business Aero yhtiön.

 

Olisiko voinut olla ServisAirin autoja? Kun edes Google ei tunne moista firmaa, kuin ServecAir. Ei Suomessa, eikä muuallakaan...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kuinkahan on, onkohan Itänaapurissa annettu moottorisahan soida ja otettu pala rungosta :laugh:. Samalla rekisterillä on myös -100C tyyppinen kone ja tämä on -300A. En nopealla etsinnällä löytänyt mitään vahvistusta suuntaan tai toiseen onko tämä lyhennetty jälkikäteen. Vai olisikohan vain sattumaa että ollut samalla rekisterillä toinen pidempi kone.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ilmankos se näyttikin niin pätkältä. Varmaan sahattu ylimääräset pois, jotta saatu -300 malli ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kuinkahan on, onkohan Itänaapurissa annettu moottorisahan soida ja otettu pala rungosta :laugh:. Samalla rekisterillä on myös -100C tyyppinen kone ja tämä on -300A.

 

Lyhennetty on flightglobal.com:in mukaan:

 

It has been based on the airframe registered RA-64010, originally built as a Tu-204-100, which appeared at the MAKS Moscow 2009 air show last August.

 

http://www.flightglobal.com/articles/2010/04/12/340508/russia-certifies-vip-variant-of-tu-204.html

 

RA-64010 oli pidempirunkoisena esitteillä Pariisin ilmailunäyttelyssä jo vuonna 1993:

http://www.abpic.co.uk/photo/1194178/

 

Tu-204-300A on noin kuusi metriä lyhyempi kuin perusversio.

http://en.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-204#Tu-204-300

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Air Indian 777 tekemässä ylimääräistä stoppia Arlandaan..

 

Kukas se olikaan joka sanoi ettei Arlandassa käy ikinä divertejä?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään